lauantai 17. tammikuuta 2015

Star pattern everywhere

Mun uusin lemppari juttu sisustuksessa on tähtikuvio. Ja etenkin beigen, valkoisen ja harmaan väreissä. Meiltä löytyy nyt tähtiä kukkaruukuista, tyynyistä, matoista sekä patalapuista ja kintaista. Meinasin ostaa tähtikuviollisen päiväpeitteenkin mutta se olisi ollut jo ehkä vähän liikaa. En kuitenkaan halua että meidän asunto näyttää miltään star warsin lavasteilta.

 
 Mitäs mieltä te ootte tähtikuviosta? hot or not? :D
 
Olin tosiaan maanantaista keskiviikkoon ruotsin risteilyllä ja oli ihan mukavaa, lukuunottamatta sitä kun tulin merisairaaksi. Oon aina pitänyt "merisairautta" jonain myyttinä tai sarjakuvajuttuna mutta nyt tiedän että niin voi tapahtua ja ei ollut sitten yhtään mukavaa. Ensimmäisenä yönä oli aivan sairaan kova myrsky ja ihmiset vaan kaatuili laivalla ja kuului hirveä ryske ja suoraan käveleminen oli sula mahdottomuus. Mulle ja mun veljelle tuli molemmille huono olo siitä laivan keinumisesta ja jossain vaiheessa löysinkin itseni sitten puhumassa norjaa vessanpöntölle.. Tuo merisairaus tuntui vähän samalta kuin autolla matkustaessa tuleva matkapahoinvointi. Ainut vaan että jos autossa tulee paha olo niin sieltä pääsee helposti pois mutta mulle tuli huono olo siinä puolen yön jälkeen ja tiesin että laiva tulee keinumaan ainakin vielä seuraavat viisi tuntia. Se ei ollut kovin mukava tunne :D
 
Laitan laivakuvia tuleviin postauksiin sillä mun pitää eka saada osa kuvista mun siskolta kun se panttaa niitä sen kamerassa.
En ostellut ruotsista juuri mitään koska ei siellä ole yhtään sen halvempaa kuin suomessakaan. Löysin vaan yhdet vääränkokoiset farkut ja kaksi kaulakorua..
 
 
Adios!

13 kommenttia:

  1. Luoja, toi meikkipöytä on ihana! Tuoli alle käyttöön!

    VastaaPoista
  2. Tähtikuvio on ehdottomasti hot! Itsekin olen hyvin ahkerana viljellyt sitä melkein koko asuntoon :D ja voi että tota meikkipöytää! Ihan unelma!

    http://jennjennlostin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep se on ♥♥ oon pikkutytöstä asti tollasesta haaveillut ja vihdoin se on mun :Dd

      Poista
  3. Hienot korut ja sisustuslöydöt!
    minulla oli joskus sellaisia pimeässä loistavia tähtikoristeita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! joo mullakin on tainnut olla joskus pienenä sellasia katossa :)

      Poista
  4. Aivan ihana peilipöytä! ♥ Ja tähdetkään ei näytä huonolta :)

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä tähtikuvio sisustuskessa on jees, jos sitä ei ole liiaksi määrin :) Sulla mun mielestä juuri sopivasti! Aivan ihana tuo kampauspöytä.

    VastaaPoista
  6. Tykkään kans tähtikuvioista! tällä hetkellä löytyy tähtikuvioinen päiväpeitto ja muutama sisustustyyny. Täytyy varmaan hamstrata lisää ;)

    VastaaPoista