maanantai 23. maaliskuuta 2015

Sukat


Oispa kesä. Sitten voisin käyttää mun päheitä sukkia ulkona, nythän niillä ei oikeen mitään tee.. Kun tulee lämpimät kelit niin noi on kiva yhdistää tennareitten ja shortsien kanssa. Noihan on oikeesti keskisiniset mutta kuvassa taitaa näyttää melkeimpä mustilta. Halusin ne just nimenomaan sinisinä ihan vaan siksi että välttelen nyt ostamasta mustia vaatteita. (minkäs värinen paita se kuvassakin mun päällä taas näkyy..)

Mulla oli juuri viikon kestävä kevät influenssa.. Just mietin vähän aikaa sitten ku en edes muista milloin olisin viimeksi ollut kipeänä niin nyt se sitten iski.. Tuntui että olisi ollut viikon ajan kuumetta mutta mittari näytti silti ihan normilukemia, pää oli aina vähän väliä kipeä ja röörit tukossa. Tänään aamulla heräsin pitkästä aikaa pirteänä ja ilman että teki mieli jäädä koko päiväksi peiton alle tekemään kuolemaa.


Mulla ei nyt hirveästi asiaa ollut, kunhan vaan tulin esittelemään mun sukat ja valittamaan flunssasta :D Adios ♥

7 kommenttia:

  1. Määki niin haluan tollaset sukat! Muutama pari on, mutta ne on liian lyhyet ja jotenkin tosi hailakat.. Pisteet muuten sille, että yrität olla ostamatta mustaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep noi on kyl nii kivat! onnea etsintöihin ;)!
      haha joo katotaan kauan tää kestää ennen ku ratkeen ja ostan taas jotain mustaa :D

      Poista
  2. Mä taidan just tulla kipeeksi.. Mwaaah.. Mä haluisin tommoset sukat valkoisena!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voieii :( se on kyllä niin perseestä.. toivotaan ettet tuu :)!
      jep valkoset tollaset ois kans superkivat!!

      Poista
  3. Mistä noi sukat on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jostain netistä tilasin, oisko ollu wishistä :)

      Poista
  4. Sulla on tosi kiva blogi ja wow,miten kaunis oot :)
    Käh kkattomassa minunkin blogiani kynsimaailma.blogspot.fi

    VastaaPoista