tiistai 17. maaliskuuta 2015

Viimeaikojen shoppailut

Tosiaan nyt tässä parin kuukauden ajalta on vaikka mitä ostoksia kertynyt mitä en oo täällä vielä esitellyt. Osa on kirpparilta ja osa kaupoista. En nyt laittele erikseen hintoja tai mistä oon ostanut kun tässä on jopa kolme kuukautta sitten ostamiani juttuja niin en enään edes muista paljon mikäkin on maksanut tai mistä sen oon ostanut. :)


 Nyt mäkin oon täysin hurahtanut Victorias Secretin tuotteisiin.. Kuten huomata voi niin tuosta putelista ei enään kauhesti ole jäljellä. Syynä on varmaan se että suihkin sitä aina joku kolme litraa ennen kuin edes astun ovesta ulos.
Tän hetkinen mun toinen suosikki tuoksu on tuo Juicy Couturen aivan ihana hajuvesi. Pullokin on niin söpö että sitä voi pitää ihan vaikka koristeenakin.
 
 
 Jokaisen kassialman must have laukut. Tilavat, tyylikkäät, ja mustat. Meidän uudessa kodissa ei muuten ole sitten vaatehuonetta eli saattaa tulla pienoinen dilemma mihin änkeän mun miljoonat kengät, vaatteet, ja laukut.. No onneksi molemmissa makkareissa on sentään tilavat vaatekaapit eli en mä varmaan ihan hirveän monesta jutusta joudu luopumaan. Jotain olen jo myynyt pois muuton tieltä ja vielä pitäis päästä eroon olkkarin sohvasta, parvekkeen sohvasta, baaripöydästä ja tuoleista sekä vanhasta tietsikka pöydästä..
 
 
Meikkeihinkin on taas uponnut ihan kiitettävä määrä tuohta mutta noi nyt onneksi kestääkin mulla ainakin vuoden päivät, ja sudit toivottavasti monta vuotta.
Yksi meikki mitä ilman en pystyisi elämään on kulmakarvageeli.. Nää kulmakarvat on niin holtittomat että jos en laita niitä geelillä niin näytän jostain kauhuleffasta karanneelta. Kulmakarvageelin lisäksi käytän myös aina jotain kynää / kulmaväriä kun nää on niin eripariset että
näyttää hassulta muuten.
Tuo Lancomen Hypnose dolls eyes ripsari on muuten mailman paras! Oon sitä täällä joskus ennenkin tainnut hehkuttaa mutta nyt hehkutan vielä vähän lisää! Hintaahan tolla on sellaset 27 euroa joten syystäkin on hyvä. Vaikka toi ois ihan kuivunut ja lopussa niin se on silti parempi kuin mun muut ripsarit. Kaikenlisäksi se vielä tuoksuu hyvältä mikä nyt ei kyllä oo hirveen olennainen asia ripsareissa.
 
 
Näitten käsipyyhkeiden alkuperän ja hinnan jopa muistan. Stokkalta 3,90e kappale. Tai ois kyllä vähän outoa jos en muistais ku viime viime viikonloppuna ne ostin.
Muistan kun himoitsin samoja pyyhkeitä jo pari kuukautta sitten mutta silloin ne oli loppuneet ja sen jälkeen oon jopa nähnyt unta näistä :D Mun alitajunta selvästi kehotti mua ostamaan ne joten tein työtä käskettyä! Uuteen asuntoon voisin vielä käydä ostamassa samat pyyhkeet isommassakin koossa.
 
 
Aika pinkkivoittoiselta näyttää myös mun uusimmat vaateostokset. Oon muuten huomannut että en enään käytä läheskään niin paljon mustia vaatteita kuin ennen. Joskus ostin aina ihan kaiken mustana mut onneks siitä vaiheesta on päästy yli.
Värikkäitä farkkuja en kyllä tosiaan vieläkään osaa käyttää. En tiedä miksi mutta mun mielestä varsinkin punaiset farkut on tosi oudonnäköisiä..?
 
 
 Nyt mun on pakko mennä tekemään jotain ruokaa ja vähän siivoilemaan joten palaillaan taas ♥ !
 


8 kommenttia:

  1. Pinkki kuuluu kevääseen, ja uudet kosmetiikkaostokset tietty piristää aina (sanoo kosmetiikkahullu)! ;) Tuo Lancomen Hypnose Doll Eyes -ripsari on myös yksi mun suosikeista! Taitaa olla Lancomen ripsiväreistä jopa paras :) Tuo ainakin mun lyhyisiin ripsiin kivasti pituutta ja kaarevuutta!

    Mia / Beauty Highlights

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep näinhän se menee ;) ! siks itekkin tykkään siitä että sillä tulee tosi paljon pituutta ja kaarevuutta vaik ei oiskaan kovin pitkät ripset :)

      Poista
  2. Ihana toi musta vetoketju laukku, mistä oot ostanut? :)

    VastaaPoista
  3. Super makeet laukut! Ihastuin heti :)

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hahah, oot ottanu musta mallia ton hajuvedellä läträilyn kanssa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nii oon XD sit ku kuljetaan jossai kahestaan ni hirvee pilvi hajuvettä meiän ympäril :'D

      Poista