sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Girly Things


Luulin monta vuotta että vihaisin lenkkeilyä mutta toisin kävi. Se on itseasiassa ihan mukavaa, varsinkin jos aamu alkaa sillä että käy ensiksi lenkillä niin siitä tulee mukavan pirteä olo koko päiväksi. Aluksi juoksin ihan vaan lökäreissä ja converseissa mutta nyt oon ostanut ylläolevat Adidaksen juoksukengät, Adidaksen juoksuhousut sekä Adidaksen juoksutakin. Eli toisinsanoen näytän kävelevältä Adidaksen mainokselta.
Oon myös alkanut muutenkin treenaamaan hieman lihaksia ja mm. reisissä alkaa näkyä jo pientä muutosta vaikka on vasta pari viikkoa treeniä takana.
En tiedä mistä tämä yhtäkkinen treenaus into on iskenyt mutta tuntuu että on saanut ns. sellaisen lapsenomaisen urheilun tuoman ilon takaisin. Justiinsa suunniteltiin J:n kanssa (tai oikeestaan mä suunnittelin molempien puolesta heh..) että ostettaisiin rullaluistimet. Oon viimeksi rullaluistellut silloin kun mun jalan koko oli 36 ja siitä on abaut miljoona vuotta aikaa. Eli nyt pitäisi siis löytää jostain uudet rullikset.


Ostin ton pari postausta sitten vilahtaneen takin joskus talvella jäähallin kirppikseltä ja vasta nyt oon tarjennut käyttää sitä. Vähän vaihtelua ainaisiin mustiin nahkatakkeihin jota löytyy vaikka muille jakaa.

Nyt kun talvi on ohi niin pystyy taas käyttämään kaikkia kivoja asusteita. Oon talven mittaan lisännyt mun koruvarastoja ja nyt löytyy korua ja kelloa joka lähtöön :D


Moni on varmaan huomannut että nuo 90- luvun mustat "choker" korut ovat tehneet paluun.  Munkin piti nyt saada omani vaikka ensiksi en niistä yhtään tykännyt. Tuli vaan mieleen ne kauheat ysäri tyylit mutta oon kattonut niin paljon geordie shorea (ehkä mailman tyhmin mutta paras sarja) ja siinä ne tytöt käyttää tosi usein chokereita ja ne näyttää itseasiassa ihan kivoilta.

 
Kun tota ekan kerran käytti niin se tuntui nimensä mukaisesti just siltä että se kuristaa mutta aika nopeesti siihen tottui ja lopulta sitä ei enää edes tuntenut. Pistetääs pieni kysely ihan mielenkiinnosta eli mitä mieltä te ootte näistä koruista? Onko ne ihan out vai voisitteko jopa harkita pitävänne tollasta?
 
 
Vähän uusia meikkejäkin on tullut hommattua. Tosta VS hajuvedestä pitää kyllä sanoa että ei oo kovin hyvän tuoksuinen verrattuna muihin VS:n tuotteisiin. En tiedä että onko toi jotenkin kerennyt vanhenemaan toi hajuvesi vai miksi se ei ole niin hyvän tuoksuinen..
Toi Beauty Blender meikkisieni on muuten ihan must have. Ja ei toi ei oo se 20 euroa maksava Emotionista löytyvä vaan tilasin jostain ebaysta muutaman tollasen aika paljon halvemmalla. Kun ekan kerran näin että noita myydään tosiaan sillä parilla kympillä niin menin ihan sanattomaks. Siis yks meikkisieni 20e!? Tolla hinnalla sen pitäis saada aikaan ihmeitä mutta ei se nyt ihan niin hyvä kuitenkaan ole :D




4 kommenttia:

  1. Ihanan pirteän väriset nuo sun uudet lenkkitossut! Mä räväytin viime vuonna neonkeltaisilla Adidaksilla, tänä vuonna hankin sitten vähän hillitympää Nikea arkikäyttöön :D Uudet lenkkarit piristää aina kummasti kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niin piristää! mulla oli toinen vaihtoehto väri just kans neonkeltainen mut pinkit tuli nyt ostettua :)

      Poista
  2. "...ylläolevat Puman juoksukengät..." eiks noi oo adidakset? :D piti muutaman kerran tarkistaa noi kuvat vaikka meillä onkin samanlaiset juoksukenkulit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaajoo haha mitäköhä mä oon taas sekoillu :D adidas piti tosiaan kirjottaa eikä puma...

      Poista