keskiviikko 13. toukokuuta 2015

RFSU

Hellurei ♥ Olin tuossa muutama viikko takaperin käymässä Blogger's inspiration dayssa, sekä blog awards gaalassa. Sain Inspiration dayssa kutsun osallistua Indiedayssin, RFSU:n sekä Carmexin blogikampanjaan ja sain mukaani kivan RFSU:n tuotekassin josta löytyi paljon erilaisia juttuja testattavaksi.


Kassi sisälsi paljon erilaisia sheivaus tarvikkeita (nää tuleekin nyt tarpeeseen kun kesä lähestyy!), sekä hierontaöljyjä, ja carmexin huulirasvan. Tietoa RFSU:n tuotteista voit käydä lukemassa täällä!

Sense Me Caring Massage Glide
Kaikista tuotteista lempparein oli ehdottomasti tuo ihanan tuoksuinen hierontaöljy. Nyt kun oon alkanut harrastamaan vähän aktiivisemmin liikuntaa niin mulla on lihaset useammin jumissa kuin ennen niin kipeiden lihasten hierominen tekee kyllä hyvää. Tuo hierontaöljy on sellaista joka ns. kuumenee iholla joten jos oon vaikka tehnyt edellisenä iltana rankan jalkatreenin ja venyttelyt on unohtunut niin teenkin usein itselleni jalkahieronnan ja lihakset rentoutuu mukavasti kun tuo öljy lämmittää ihoa. Japilla on myös melkeimpä joka viikko selkä kipeä töiden jälkeen joten selkähieronnatkin tulee aina välillä tarpeeseen. Tätä voi siis käyttää ihan koko vartaloon ja tää tuoksuu ja jopa maistuu hyvältä! Mulla ei siis oo tapana maistella rasvoja yksin kotona mutta tätä jäi mun käsiin ja söin sen jälkeen leipää ja ihmettelin että miksi mun leipä maistuu näin makealta ja sitten tajusin että mulla on vielä sitä öljyä kädessä :'D Siitä vielä plussat että tuo öljy ei sisällä parabeeneja.
Nice N' cool after shave
Toinen juttu mistä on vielä aivan pakko sanoa muutama sananen on tuo after shave geeli! En oo koskaan elämässäni käyttänyt minkäänlaista after shave geeliä joten tämä oli nyt ihan eka kerta. Tuossahan lukee että intim after shave mutta siis tuo käy myös hyvin juuri esimerkiksi säärille ja kainaloillekkin. Yleensä kun sheivaan jalat niin ne saattaa kihelmöidä ja olla täynnä punaisia pisteitä jonkin aikaa sheivauksen jälkeen mutta tätä kun laittaa heti sheivauksen jälkeen iholle niin no broblemo. Geeli on tosi hellävarainen, imeytyy nopeasti ja viilentää ihoa joten se ei pääse ärtymään. Ja kuten tuo hierontaöljykin, niin tämäkin tuoksuu hyvältä eikä sisällä barabeeneja. Tää on hyvä varsinkin nyt kesällä käytettäväksi koska jos tulee joku extempore reissu vaikkapa rannalle tai minne tahansa jossa sääret näkyy niin ei tarvitse odotella sitä tuntia ennen kun voi astua ovesta ulos koska jalat on täynnä niitä punaisia pisteitä..
Oon vähän tällänen etten ehkä itse ostaisi mitään hierontaöljyjä tai after shave tuotteita mutta nytten kun sain näitä testiin ja tykästyin näihin niin nää pääsee kyllä mukaan tuleviin kauppalistoihin. Hintakaan näillä RFSU:n tuotteilla ei ole mitenkään päätähuimaava.
Minä ja ihana Enni Indiedayssin inspiration dayssa. (kuva lainattu Ennin blogista)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti