perjantai 26. kesäkuuta 2015

Alanya

Ollaan lähdössä Heinäkuussa Japin kanssa Turkin Alanyaan ja en kyllä malttais millään odottaa vielä paria viikkoa. Oon aikaisemminkin ollut Alanyassa mutta olin silloin alle kaksi vuotias joten tästähän mulla ei mitään muistikuvia tietenkään ole. Oon kuullut kaikilta vaan paljon hyvää Alanyasta ja jos teillä on jotain vinkkejä niin kertokaa ihmeessä. Ois kiva kuulla että missä kaikkialla kannattaa käydä ja missä mahdollisesti ei.
Nyt kun suomessa on näin huonot säät ja kaikilla on kesälomat niin ei oikeen löytynyt millään mitään järkevän hintaista matkaa niin otettiin sitten sellainen all inclusive paketti johon kuuluu kaikki mahdollinen. Hintaa matkalla oli 700e ja se sisältää lennot ja neljän tähden hotellin Alanyassa ihan rannan vieressä ja keskustan lähellä. Hotellissa oli mm. kuntosali, sauna, uima altaita, baareja ja kaikkea mahdollista. Lisäksi tohon hintaan kuuluu myös lentokenttäkuljetukset, kolme ruokaa päivässä, ilmaiset juomat yhteentoista asti illalla sekä jotain kiertomatkoja. Eli eipähän mee ainakaan rahaa sitten noihin juttuihin ja kaikki rahat jää periaatteessa shoppailuun. Eli turkin basaarit here i come ;D!


Mun kesään on tähän mennessä kuulunut mökkeilyä sekä kavereiden kanssa hengailua. Eilen käytiin äitin ja siskojen kanssa joka kesäisellä blues kadulla Järvenpäässä. Siellä nyt ei ollut oikeastaan mitään uutta mutta pitää se silti joka kesä vähintään kerran käydä kiertämässä.
Huomasin just tota kuvaa katsoessani että mun hiukset on taas kasvanut vaikka millä mitalla ja niitä pitäisi ehkä leikkaa hieman. En oo niitä koko kesänä vielä leikannut ja latvat on taas aika huonossa kunnossa. Juurikasvukin senkuin kasvaa kasvamistaan mutta ei tarpeeksi nopeasti... Ehkä mä vielä jonain päivänä saan kokonaan ton oman värin kasvatettua.

Kesäkuun ostokset:

takki h&m
hame Lindex
farkkuliivi Zara
Kukkapanta Bikbok
mekko kirppikseltä
bleiseri Zara
meikkivoidepaletti Ebay
Bikinit Ebay
kukkapanta Bikbok
Hehe vähän tullut taas osteltua kaikenlaista... Vaikkakin osa noista olikin kirppikseltä ja osa alennuksista bongattuja. Mulla oli kesän alussa kirppispöytä ja sainkin myytyä siellä ihan kiitettävän määrän mun vanhoja rytkyjä pois mutta tuntuu että ei sitä kaappitilaa ois tullut yhtään lisää.. Pitää varmaan kohta varata taas uusi kirppispöytä :D


Löysin kirppikseltä ton mailman ihanimman nahkatakin mutta parin käyttökerran jälkeen jouduin toteemaan sen liian pieneksi. Se oli kaikenlisäksi tosi hiostava joten päätin suosiolla luopua tosta ihanuudesta. Jos joku tietää mistä noita takkeja saa niin kertokaa ihmeessä niin käyn tilaamassa S koon koska XS oli liian pieni..


Mun tän illan sunnitelmat kusi taas oikeen kunnolla koska mun piti lähteä mökille mutta kuten aina niin tuli taas pari muuttujaa ja nyt istunkin taas luultavasti koko viikonlopun vaan himassa. Toivottavasti telkkarista tulis ees jotain katottavaa nyt kun salkkaritkin on lomalla!

Mutta pidemmittä puheitta ihanaa viikonloppua kaikille ja toivotaan että ne helteet sieltä kohta tulis!

2 kommenttia: