tiistai 28. heinäkuuta 2015

juhlintaa

Hola! Mikäs sen parempaa kuin rennot kesäillat hyvässä seurassa. Lauantaina en kerennyt edes hengähtämään mutta eipä tuntunut haittaavan. Aamulla kun heräsin, lähdin samantien lenkille, lenkin jälkeen suihkuun ja suihkun jälkeen laittautumaan tulevaa päivää ja iltaa varten.

arskat, toppi & liivi kirppikseltä / farkut h&m / laukku turkista (jep aito on..) / kengät converse
Olin siis perheen kanssa käymässä sukujuhlissa joissa juhlittiin neljän sukulaiseni synttäreitä ja muutenkin vaan kokoonnuttiin paikalle sankoin joukoin ns. serkkutapaamiseen.

 
Itse juhlapaikkahan oli tosi kiva ja se piti tietysti käyttää hyödyksi ja otella miljoona kuvaa. Oon vähän miettynyt että ostaisin jonkun pienemmän kameran koska nykyään tosi harvoin jaksan raahata tuota mötikkää mukana mihinkään. Järkkäri kun vie melkein puolet laukusta ja painaakin aika paljon jos mukana on vielä ne perus jutut eli lompakko, kännykkä, avaimet, juomapullo, pari meikkiä, palosammutin, tiiliskiviä ja mitä näitä nyt on mitä naiset aina raahaa mukana.
 
siskot ♥
 
Juhlissa vierähti nopeasti monta tuntia ja nälkä ei kerennyt tulemaan koska oli vaikka minkälaista syötävää. Olin Super iloinen kun näin että tarjolla on myös mun lempparia eli mansikka kermakakkua! Se vaan kuuluu kesään ja tuolla oli eka kerta kun sitä tänä kesänä tuli syötyä.
Jossain siinä syömisen lomassa tuli myös riehuttua pikkusisarusten ja serkkujen kanssa ja meitsi kohta 22v juoksenteli siellä ihan täysiä kun lupauduin menemään mukaan hippaan ja poliisiin ja rosvoon :'D Oon vähän tällänen ikuinen lapsi vaikka kunto ei ehkä olekkaan enään ihan yhtä hyvä kuin lapsena kun silloin tuli joka päivä leikittyä ulkona monta tuntia. Ei varmaan ihmekkään että joku suht kaukainen sukulainen oli luullut mua viisitoista vuotiaaksi ja hämmästyi kuullessaan että oon 21 v.. No mieluummin niin että mua luullaan nuoremmaksi kuin vanhemmaksi! Illallakin sain kuulla että olen takuuvarmasti enintään 19 vuotias :D
 
Juhlien jälkeen äiti heitti mut kotiin ja siitä hetken päästä tulikin pari kaveria viettämään tyttöjen iltaa. Pari tuntia oltiin meillä ja vaihdeltiin kuulumisia ja niitä taas riitti kun ei oltu vähään aikaan nähty. Haha naurettiin Annin kanssa sitä että aina kun nähdään niin mulla ei ole melkein mitään uutta kerrottavaa (oon nolife) mutta Annilla on sitten sitäkin enemmän :D
 
 

Tulipahan kuunneltua taas läpi kaikki perus bailandot ja macarenat ja taidettiin me jopa vähän tanssiakkin macarenaa (nolot).
Vähän ennen puolta yötä ruvettiin valmistautumaan ulos lähtöön ja sen nyt ei ikinä suju meiltä tytöiltä missään minuutissa kun aina jonkun pitää tehdä vielä jotain ennen kun voi lähteä joten Fridaan päästiin sitten varmaan puoli yhden maissa. En olisi yhtään jaksanutkaan mennä muualle kun Fridaan koska se on mun mielestä ainoa "hyvä" mesta täällä Järvenpäässä. Tosi usein käy niin että ei välttämättä päästä edes sisään jos porukassa on nuorempia henkilöitäkin koska ikäraja siellä on 24 mutta onneksi nyt päästiin sisään :D Se on aina niin noloa kun oot jonottanut siinä ulkona ja siinä on miljoona ihmistä ja sitten portsari ei päästäkkään sisään ja joutuu kävellä sieltä pois muina miehinä :D
 
 
Onneksi Fridassa oli vielä suht hyvä Dj:kin ja tuli taas tanssittua jalat kipeiksi. Vaikka oli ne aika kipeät jo aamuisen lenkin + sukujuhlissa juoksentelun jälkeenkin mutta kun pääsin kotiin niin tuntui siltä kuin olisi juossut maratonin.
Onneksi ei tarvinnut yksin kävellä kotiin kun Tuuli oli pyörällä tullut meille joten Tuuli joutui tulla meidän kautta hakemaan pyöränsä ennen kuin pääsi kotimatkalle. Naureskeltiin siinä meidän pihassa että mitäköhän siitä Tuulin pyöräilystä mahtaa tulla ja sanoin että soittele sitten jos mun pitää tulla kaivamaan se ylös jostain ojasta jonne se on ajanut. Taisi kuitenkin mennä matka ihan hyvin kun viestiä tuli vasta seuraavana aamuna :D
Mun unirytmi on mennyt aika päälailleen ja postailen täällä kahden aikaan yöllä vielä ihan pirteänä ja katson samalla sivusilmällä Geordie shorea. Tän jakson jälkeen on kyllä pakko mennä koisimaan koska ajattelin että aamulla voisin käydä kirpparilta heti kun se aukeaa.
 
Moikka ♥
 

4 kommenttia:

  1. Mä olin jo pidemmän aikaa miettiny järkkärin myymistä ja pari viikkoa sit vihdoin sain laitettua ilmotuksen, parin päivän päästä se oli jo myyty :D Samojen syiden takia siis myin kuin sinä. Ja kävi vielä hyvä tuuri uuden kameran kanssa, löyty samanhintanen mitä sain vanhasta kamerasta. Ostin siis canon powershot SX 610 HS (meniköhän oikein), mutta en oo vielä ehtiny juurikaan käyttää sitä, joten ei oo kokemuksia :D Muuta kuin se että pieni koko tottakai. Mietin myös minijärkkäriä, mutta aattelin et laadukas pokkari ajaa saman asian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa aika hyvin kun meni noin nopeasti kaupaksi! :D pitääpä vähän googlailla tota canonin powershottia jos vaikka itsekkin harkitsisin sen ostamista. Mulla ei oikeastaan ole muita kriteereitä kuin että se kamera olisi pienempi kuin järkkärit ja että kuvat olisi hyvälaatuisia. joko sitten sellanen minijärkkäri tai pokkari :)

      Poista