tiistai 18. elokuuta 2015

POLICE

Moikkaheippamoi!

Ulkona on aivan ihana ilma ja mä oon ihan kesäfiiliksissä ♥ Mun puolesta nää säät voisi jatkua vielä pari viikkoa koska kuka nyt syksyä kaipaisi. Syksyä ja 22 -vuotis synttäreitä ja vuosi vuodelta pahenevaa ikäkriisiä...

Sain tuossa eräs kaunis päivä sähköpostia, että kiinnostaisiko mua testata uutta Police to be camouflage tuoksua. Tämä tuoksuhan on tarkoitettu miehille ja kysäisin nopeasti Japilta että mitä se tykkää Policen hajuvesistä ja ei se ollut kuulemma aikaisemmin sellaista edes nuuhakaissut. Mä olen jossain Prisman hajuvesi osastolla joskus tuoksutellut niitä naisten Police hajuvesiä ja ne on omasta mielestä tosi hyväntuoksuisia niin päätettiin nyt sitten ottaa testattavaksi tämä miestenkin tuoksu. Ajattelin että jos Policen naisten tuoksut on hyviä niin ei ne miestenkään tuoksut varmaan hassumpia ole. Ja oikeassa olin.


Molemmat pidettiin tuosta paljon. Se tuoksuu sellaiselta juuri sopivan miehekkäältä, mutta ei kuitenkaan sellaiselta ihan ylivedetyltä "olen luolamies" tuoksulta, mutta ei mitenkään naiselliseltakaan. Haha oli varmaan koko blogihistorian huonoimmin selitetty juttu. Mutta en tiedä miten tuoksua voisi paremmin kuvaillakkaan. Yksi mikä tulee mieleen on se että tuo on aika nuorekas tuoksu ja käy hyvin juuri tuommoisille nuorille miehille.
Itse pullohan on aika pieni, mutta se ei välttämättä ole huono juttu, Japilla ainakin tuppaa aina menemään kaikki hajuvedet vanhoiksi kun se käyttää niitä niin harvoin niin ehkä se saa nyt tän pienemmän putelin käytettyä ennenkuin se menee pilalle :) Ja koonsa puolesta sen voi hyvin ottaa vaikka ulkomaan matkalle mukaan kun on sen alle 100 milliä joten saa viedä lentokoneeseenkin eikä vie laukussa paljoa tilaa.
Pidän myös tuosta pullon ulkonäöstä, ei ole meinaan ihan minkään perinteisen hajuvesipullon näköinen :D Sitten kun mun oma Juicy Couturen tuoksu loppuu niin voisin käydä ostamassa jonkin Policen naisten tuoksuista niin mätsäisi kivasti yhteen nuo hajuvesipullot kun oisi molemmat pääkalloja.
Hintaa Tuolla ei ole mitenkään päätähuimaavasti. 24 eurolla voi käydä ostamassa omansa syyskuusta lähtien cittareista ja prismoista.

ps. Olettekos te vielä kuulleet näistä aikuisten värityskirjoista? Olin yksi päivä ruokakaupassa ja näin lehtihyllyllä tuommoisen ja oli ihan pakko ostaa se! Toi värittäminen on jotenkin tosi hauskaa mutta samalla rentouttavaa. Istuin juuri melkein tunnin pihalla ottamassa aurinkoa ja värittämässä tuota :D


pps. Kysyn nyt tälleen alustavasti että mitä mieltä olette jos alkaisin tekemään videoita? Tein jo oman youtube kanavankin valmiiksi ja kuvasin eilen pari harjoittelu videota mutta en tiedä viitsinkö niitä vielä julkaista. Mutta jos kiinnostusta löytyy niin kai mä voisin noi harjoitteluvideotkin ihan huumorimielessä julkaista ennen kuin saan kuvattua jotain parempia :D Joten let me know ♥ !

6 kommenttia:

  1. Oi, videot kiinnostaa paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jees tosi kiva kuulla! :) Pitääpä siis koittaa ladata joku videoiden muokkaus ohjelma että saan tänne sitten jotakin hyvälaatuisia videoita kuvattua :)!

      Poista
  2. Itselläni on sama värityskirja ja hyvä on! :D Ihanat, isot kuvat♥ Ja suosittelen videoita, ehdottomasti. :)

    http://pisaratodellisuuta.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei eli en oo siis näköjään ainoa joka on noihin värityskirjoihin hurahtanut :D Noi on kyllä parhaita!
      Kiitos paljon Janette ♥!

      Poista
  3. Tosi hyviä kuvia ja sulla on kiva kirjoitustyyli, jota on helppo lukea! :)
    minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja tosi kiva kuulla että joku kehuu mun kirjotustyyliä kun mulla välillä tuntuu olevan vähän ongelmia ton oikeinkirjoituksen kanssa :'D Mutta pääasia kai että saa selvää eikä ole miljoonaa kirjoitusvirhettä :)

      Poista