lauantai 22. elokuuta 2015

Some people say you are going the wrong way, when it's simply a way of your own


Hellurei ja hyvää lauantaita ♥
Näin torstaina taas pitkästä aikaa mun hyvää ystävääni Tuulia ja päätin ottaa kamerankin mukaan niin saatiin kuvattua hieman asukuvia.
Olin ehkä vähän kikseissä yksi päivä kun löysin ton nahkarepun kirppikseltä kahdella eurolla ♥! Noi hihnat vaan ei ole hirveän paksut eli saa nähdä kauanko kestää mun käyttöä. Mä oon ehkä enemmänkin laukkujen käyttäjä kuin reppujen mutta vaihtelu virkistää.
 

Kuvailujen jälkeen otettiin suunnaksi keskusta, ja käytiin kahvilla. Juteltiin niitä näitä ja mun velikin oli lähistöllä niin sekin sitten tuli siihen hetkeksi istuskelemaan meidän kanssa. Kun oltiin aikamme rupateltu, otettiin suunnaksi rantapuisto. Oli niin ihana ilma ja aurinko vaan porotti täydeltä taivaalta.
 
 
Valaistuksella voi näköjään vaikuttaa aika paljon mun hiusten väriin koska ekoissa kuvissa juurikasvu paistaa kuin naantalin aurinko ja näissä alimmissa kuvissa näyttää kuin mulla ei edes olisi juurikasvua. Hassua.
 
Nyt voisin alkaa hieman siivoilemaan ja laittautumaan, tää asunto näyttää ihan kaaokselta ja samaten mä. Illalla ois tarkoitus nähdä hieman kavereita ja mennä istumaan (tanssimaan) iltaa johonkin. Sääkään ei voisi olla taas täydellisempi joten eiköhän tästä illasta tule ihan hyvä!
Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä on? :)
 

18 kommenttia:

  1. Ihana asu :3

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vau! Upee asu taas jälleen kerran! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emma! Kiva kuulla että tykkäsit ^^!

      Poista
  3. Oletpas nätti! :) Sulla on tosi kivoja asuja täällä! Tykkään! Reppua kaipaisin itsekin syksyksi... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihh kiitti ♥! Mukava kuulla että pidät mun asuista :)! Reput on kyllä ihania, toivotaan että säkin löydät omasi vielä :)! Ei muuta kuin onnea reppu etsintöihin :>

      Poista
  4. Upee asu ja toi reppu on magee! :-)

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Emilia :)!! Itekkin olin ihan innoissani kun löysin ton repun :'D

      Poista
  5. Oot tosi kaunis ja kiva asu! Toi reppukin näyttää tosi kivsulta löydöltä, kelpuuttaisin omaan käyttöön <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Kaimani! :D ♥ Toi reppu on kyllä niin ihana vaikka itse sanonkin :D!

      Poista
  6. Ihanat kulmat sulla! <3 ja superkaunis olet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :)! Alan itsekkin vasta nyt olemaan tyytyväinen noihin mun kulmakarvoihin.. :'D

      Poista
  7. Oi ompa ihana reppu! Itse ostin reissusta vähän samanlaisen, saa nähdä miten osaan käyttää sitä :D

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :D! Joo mullakin oli aluksi vähän hankaluuksia kun laukusta on niin paljon helpompi ruveta kaivamaan vaikka avaimia kun toi pitää ottaa kokonaan pois selästä kun taas laukku menee helposti vaan kädessä :D Mutta kyllä tohonkin nopeesti tottuu :)

      Poista
  8. Todella ihana asu <3 Tykkään kyllä kauheesti tuosta repusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ^^! Kiva kuulla näin paljon positiivisia kommentteja mun asusta :3

      Poista
  9. Ei oo reppu kyllä hinnalla pilattu. :D Ite ostin repun, koska laukku kuormittaa vaan toista olkaa ja nyt en oikein osaa käyttää laukkua. Repussa on ehkä se huono puoli, että tavaroita ei saa välttämättä niin helposti ulos sieltä kun laukusta. :D Ps. Olet tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo toi oli kyllä tosi hyvä löytö ku oli noin halpa :D Just ton takii mäkää en saanu lapsena käyttää muutaku reppuja ku laukut kuormittaa vaan toista olkaa :D
      kiitoksia ^^!

      Poista