sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Autumn inspiration

Ihanaa syksyistä lauantaita kaikille ♥ Mä olen vihdoin ja viimein melkein parantunut mun syysflunssasta (pientä yskää lukuunottamatta). En muista milloin olisin edes ollut yli viikon putkeen kipeänä viimeksi. Varmaan joskus lapsena.
 
Näin syksyn tullen tulee aina hirveä määrä uutta inspiraatiota mitä tulee niin pukeutumiseen kuin kauneuden hoitoonkin. Kokosin muutaman kollaasin tän syksyn kivoimmista jutuista.
 
Hunter saappaat
 
 
Ihan täydelliset saappaat syksyksi on Hunterit. Nehän on siis periaatteessa ihan vaan kumisaappaat mutta silti jotenkin niin kivat. Mulla oli joskus Hunterit mutta mulla ei suoraan sanottuna ole mitään käryä mihin ne on joutuneet. Vähän kuumottais ostaa täksi syksyksi uudet Hunterit sekä tollaset söpöt saapas sukat niiden kaveriksi.
 
Urban Decay luomiväripaletti
 
 
Kesällä tykkäsin pitää meikin aika luonnollisena enkä tainnut käyttää luomiväriä kertaakaan koko kesän aikana. Näin syksyn tullen Noi Urban Decayn -Naked luomiväripaletit on alkaneet näyttää aika houkuttevilta ihanine ruskeine sävyineen. En ole oikeen koskaan tykännyt mistään räikeistä luomiväreistä kuten vaikka pinkistä tai sinisestä vaan tollaset beiget, ruskeat ja vaaleat sävyt on aina olleet lähellä sydäntä.
Olin eilen pitkästä aikaa tyttöjen kanssa ulkona ja innostuin jopa laittamaan luomiväriä pitkästä aikaa ja pakko kyllä sanoa että en tiedä miksi en ole luomiväriä käyttänyt niin pitkään aikaa koska se näytti oikeesti tosi kivalta. En tiedä raaskinko koskaan ostaa tuota Naked palettia koska se on mun mielestä ihan järkyttävän kallis meikiksi. Hintaa sillä on suunnilleen viisikymmentä euroa. Toistaiseksi tyydyn varmaan vain ihailemaan sitä netistä mutta saa nähdä kotiutanko sitä koskaan ostoskoria pidemmälle.
 
Calvin Kleinin alusvaatteet
 
 
Kun nämä Calvin Kleinin alusvaatteet tulivat muotiin niin mä en kyllä aluksi yhtään lämmennyt näille mutta nyt jostain syystä oon alkanut pitämään noista. Kesällähän nää oli kovaa huutoa ja monet yhdisti näitä juuri esimerkiksi korkeavyötäröisten farkkujen ja shortsien kanssa sekä crop toppien allakin näin näitä muutaman kerran. Ite jotenkin vieläkin miellän nää nimenomaan alusvaatteiksi ja siksi en osaisi varmaan käyttää näitä noin että ne näkyvät koska mun mielestä alusvaatteiden ei kuulu näkyä vaatteiden alta.
 
Puolipitkät hiukset
 
 
Minä joka olen aina vannonut pitkien hiuksien nimeen olen nyt viime viikkojen aikana jostain syystä tykästynyt tuollaiseen puolipitkään malliin. Siitä asti kun muutama viikko sitten lyhensin hiuksiani niin on tehnyt mieli lyhentää vielä paljon lisääkin mutta en ole ainakaan vielä raaskinut. Mulla on viimeiset neljä vuotta ollut tämmöiset pitkät hiukset ja joskus teininä mulla oli aikalailla tuollaiset hiukset kuin tuossa oikenpuolimmaisessa kuvassa. Siitä sitten lähdin värjäämään aina vaan tummemmaksi ja tummemmaksi ja lopulta mulla oli mustat pitkät hiukset.
Mulla kesti ihan sika kauan koota tuo ylläoleva kollaasi koska en yksinkertaisesti onnistunut löytämään kuvia puolipitkistä hiuksista. Kaikilla on joko ihan pitkät tai sitten polkka tukka ja se menee jo sitten vähän liian lyhyeksi mun makuun. Mitä mieltä olette, sopisiko mulle tuommoiset vähän lyhyemmät? Mulla onneksi kasvaa hiukset todella nopeasti joten jos leikkaisin noin lyhyiksi ja sitten alkaisikin kaduttaa niin ei menisi hirveän kauaa että mulla olisi taas pitkät hiukset.
 
Nahka + turkis
 
 
Syksyn pukeutumisessa mun ylivoimaisesti lempparein juttu on nahka yhdistettynä johonkin turkikseen. Ja selvennöksi vielä että tarkoitan nyt tietenkin tekonahkaa ja tekoturkista.
Oon aina pitänyt tuosta yhdistelmästä ja oon jo pari vuotta yrittänyt kuumeisesti etsiä biker takkia jossa olisi sellainen kunnon karvapuuhka kaulus. Onhan mulla noita karvakaulaliinoja mutta haluisin sellasen joka on ommeltu siihen takkiin kiinni. Tykkään myös ihan sikana tuollaisista siroista nahkasormikkaista joissa on ranteessa tuollainen karvareunus sekä nahkasaappaista joissa on saappaiden yläosassa joku karvareunus. En tiedä miksi tykkään tästä yhdistelmästä niin paljon ♥
 
Onko teillä samoja suosikki juttuja kuin mulla? :)

24 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Mun lemppareiksi näistä pääsi nahka+turkis, sekä Calvin Kleinin alusvaatteet!

    bymaijuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju! Kiva kuulla että tykkäsit tästä postauksesta, itekkin tykkäsin tehdä tätä :)!

      Poista
  2. Mäki oon alkanu lämpenee noille calvin kleineille <3 kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei eli en oo siis ainut joka on tykästynyt noihin :)! Mullakin kyllä kesti aika kauan ennen kuin noille lämpenin mutta nyt oon ihan in love niihin ♥

      Poista
  3. nahka & turkis ja puolipitkät hiukset. Jollain tapaa myös noi hunterit on jo viime syksystä asti ollut sellanen että välillä en muusta puhukkaan ja sitten innostus menee ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei haha :D Kuulostaa tutulta toi että välillä puhuu jostain lakkaamatta ja sitten taas hetkessä innostus meneekin kokoaan ohi :D

      Poista
  4. Mä haaveilen noista huntereista! :) ehkä vielä joka päivä ne kotiutan :D

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus :) <3 Aikalailla kaikki voisin itekkin kotiuttaa jos raaskis ;) Eniten kumminkin tuo naked3 paleetti houkuttelis :) Ja voi että kaikki turkis ja nahka hommat, ne on nyt syksyllä niin cool ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ♥ Ihana kuulla :)! Tuo naked paletti on kyllä niiin kiva :3 harmi vaan että se on omalle kukkarolle vähän turhan hintava :/ No ehkä vielä joku päivä sen ostan :D!
      Samaa mieltä ;)!

      Poista
  6. Paaaaljon hyviä juttuja kyllä löyty! :) Nahka ja turkis <3__<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihh kiva että tykkäsit! nahka ja turkis on kyllä ihan <3<3<3

      Poista
  7. Hunterin saappaat on kyllä todella kivan näköiset. Haaveilen niistä aina välillä itsekin, mutta ovat sen verran tyyriit ettei niillä taida raaskia lampsia kuraisia peltoja ja metsiä pitkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kyllä on, vaikkei ne paljoa eroa normi kumppareista mutta silti jotenkin kaikki tykkää niistä :D Haha nojoo se voi kyllä mennä just niin että ei niillä viitsi sitten missään mudissa kuljeskella kun on kuitenkin sen verran paljon maksaneet :D

      Poista
  8. Ihana postaus, kivaa inspiraatiota syksyyn! <3 Mä oon hieman pohdiskellut, pitäisikö leikata itsellekin tuollainen puolipitkä malli hiuksissa... :-)

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon kivasta kommentista ♥ Tommonen puolipitkä malli on kyllä Super kivannäköinen :) Ei liian lyhyt mutta ei myöskään tämmöinen "ärsyttävän" pitkä että kokoajan tarvitsee olla hiuksia harjaamassa :D

      Poista
  9. Oii, nää kaikki on kyllä niin ihania! Haluaisin niin paljon nuo saappaat ja calvinit!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä sun kanssas ;)! Calvinit ja saappaat ois kyllä niin unelmat ♥ Pidetään peukkuja että saadaan ne vielä joskus :D!

      Poista
  10. Toi Naked -paletti on niiiin hyvä! Ostin sen vähän aikaa sitten ja noi värit pysyy oikeesti tosi kauan. :)

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii uskon että on varmasti kyllä hyvä! Näyttääkin kyllä niin ihanalta :3! Tosi moni onkin kehunut sitä ja sanoo että värit pysyy kauan :)

      Poista
  11. Noita Calvin Kleineja vois kokeilla joskus ja itsekin pitäisin ne varmaan ihan piilossa vaatteiden alla. :D Kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä tosi kivannäköiset :) <3 Mutta sama homma että en mä niitä kehtaisi pitää muutenkuin visusti piilossa vaatteiden alla :D

      Poista
  12. No tässähän suunnilleen oli mun koko syksyn ostoslista :D!! Pitää vaan miettiä et leikkaisko tollasen pitkän polkan vai tyytyiskö vaan siihen pariin senttiin :o tekis mieli leikata, mut pelkään ettei sovi :D

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah hauska kuulla että täältä löytyy joku jolla on näin samanlainen maku kuin mulla :D! Mulla on vähän sama juttu mietinnän alla että uskaltaisiko leikata ihan rohkeesti kunnolla lyhkäsemmäks vai just vaan sen pari senttiä :D Nää on taas näitä elämän vaikeita päätöksiä! :'D

      Poista