tiistai 15. syyskuuta 2015

Karvatakki

Onko teihin vielä iskenyt syysflunssaa? Muhun se iski keskiviikkona ja tuli sitten oikeen roppakaupalla näitä tauteja.. Löytyy kurkkukipua, pään särkyä, virtsatietulehdusta, flunssaa ja nyt tuntuu että mulle ois tulossa myös korvatulehdus ja kuumetta.
Makoilen juuri sohvan nurkassa peiton alla ja juon vihreää teetä mutta silti tuntuu että oisin ihan jäässä. Mun ei selvästikkään kuuluis asua suomessa koska tuun joka ikinen syksy kipeäksi ja mulle tulee vaikka mitä virtsatietulehduksia ja angiinoita aina kun lämpötilat vähänkin kylmenee. Ollaankin Japin kanssa mietitty että jos joskus eläkkeelle myis tän talon ja auton pois ja ostais niillä rahoilla vaikka Espanjasta kodin ja muuttais sinne. Siihen nyt on tosin aikaa vielä sellaset viiskyt vuotta mutta hyvä suunnitella ajoissa :'D
 
 
Lauantaina oli ihana ilma ♥ Lähdin päivällä junalla Helsinkiin juhlimaan mun pikkuveljeni Samuelin 1 -vuotis synttäreitä. Lahjaksi vein pehmeän paketin, eli vaatteita mutta eipä noi taaperot mistään vaatteista oikeen ikinä innostu. Lapsenakin ne pehmeät paketit avattiin aina viimeisenä. Samuel sen sijaan innostui leikkimään mun tangle teezer hiusharjalla jolla se kävi harjailemassa mm. eteisen mattoa.
 
 
Mitäs muuten tykkäätte tosta mun uudesta mekosta? Löysin sen perjantaiselta kirppis reissulta ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä ♥ Noi mun vähän aikaa sitten ostamani korvikset sopi tohon mekkoon kuin nenä päähän.
 

Hiusharjan ohella mittanauha tuntui myös olevan erittäin kiinnostava lelu.
 
 
Synttäreillä meni aika monta tuntia syöden, jutellen ja Samuelin kanssa leikkien. Joskus siinä aika illalla lähdettiin Teon kanssa tuolta yhtämatkaa pois ja se sai taas kerran toimia mun hovikuvaajana. Oon kuulemma aika rasittava kuvattava kun oon kokoajan silleen "mee sä tohon niin mä oon tässä ja ota silleen ylhäältäpäin ja älä nyt noin ota ja älä sinne mee ja ota vielä viisisataa muuta kuvaa että varmasti onnistuu :'D
 

Piti nyt pari sisarus selfietäkin ottaa.
Ladieees mitäs pidätte noista Teon hiuksista? Mä leikkasin ne tässä pari viikkoa sitten ja tuli mun mielestä aika hyvät vaikka itse sanonkin! Oli vaan kauhee suostuttelu ja vakuuttelu että kyllä mä ne osaan leikata. Teo ei millään ois uskaltanut antaa mun koskea sen rakkaisiin hiuksiin kun se ja äiti jaksaa aina muistuttaa mua siitä kerrasta kun leikkasin teolle siili hiukset ja sen päähän tuli "muutama" kalju läikkä...
 
 
Tän postauksen otsikko oli ehkä hieman harhaan johtava kun tää karvatakki vilahtaa vasta täällä puolessa välissä postausta mutta en nyt parempaankaan keksinyt. Tuo kahden ja puolen euron kirppislöytö on nyt ollut mulla syyskuussa melkein joka päivä päällä ja toi on varmaan mun lemppari takki. Niin lämmin ♥ Mietin vaan että miten ihmeessä mä pärjään sitten talvella kun käytän nyt jo tollasta paksua karvatakkia.. Pitäis varmaan tosissaan harkita sitä pilkkihaalarin ostoa.
 
Karvatakki pääsi päälle myös viimeviikon keskiviikkona (jolloin tulin kipeäksi..) kun oltiin Anniinan kanssa Järvenpäässä vanhankylänniemessä kuvailemassa ja istuskelemassa järven rannalla.
 
 
Otettiin varmaan viiskyt kuvaa mutta tuntuu että ne kaikki meni jollain tavalla pieleen. En tiedä onko mun kameran asetukset taas jotenkin vikurallaan vai onko se alkamassa hajota.
Kuvailujen jälkeen suunnattiin sellaiseen kivaan pikku kahvilaan joka oli tuolla järven rannalla ja sieltä sai superhyvää jätskiä.
 
 
Ps. Miltäs kuulostaisi jos pistäisin taas blogikirppiksen pystyyn? Vaatteita ja kaikkea roinaa on kertynyt taas hirveä läjä ja niistä pitäisi päästä eroon. Tänään vien niitä kirppikselle mutta parhaat myisin mieluummin blogikirpparilla ettei kukaan vaan varasta niitä. TÄSSÄ linkki tuonne mun blogin kirpputorille. Poistin sieltä kaikki vanhat jutut ja tein uuden bannerin sekä vähän päivittelin ulkoasua. Mitään myytävää siellä ei vielä tällähetkellä ole koska ajattelin kysyä teiltä ensiksi että kiinnostaako se blogikirppis ylipäätänsä? :)


18 kommenttia:

  1. Wow miten upeita kuvia♥ Tosi upea toi karvatakki. Ihastuin heti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenna ♥ Mäkin ihastuin tohon karvatakkiin heti kun sen näin ni oli pakko ostaa :3

      Poista
  2. Kivoja kuvia ja ihanan näköinen tunika! Tiedän tunteen koskien syys-kipuilua, nimimerkillä nenä tukossa ja ääntä ei lähde. Argh niin ärsyttävää, onneksi paranen aina niin nopsaan, toivottavasti sullakin alkaa taudit helpottamaan pian :-) Hahah oon kuullut saman, että olisin melko haastava asukuvauksissa, onneksi en ole ainoa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Voei nää syys flunssat on kyllä aina niin ikäviä :/ Mäkin yleensä parenen suht nopeesti mutta nyt tuntuu että tää tauti vaan kestäis ja kestäis... :( Toivottavasti kohta alkais helpottamaan :)!
      Haha okei no hyvä kuulla etten ole ainoa hankala kuvattava :'D ehkä ollaan vaan liian kriittisiä tai jotain :D

      Poista
  3. osta Multitabsia niin ei tule flunssaa. Viime syksynä aloitin sen syöntiä. Ei tullut syksyllä flunssaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiitos vinkistä. Pitääpä käydä tänään ostamassa sitä.

      Poista
  4. Onpa ihania kuvia! :) Meillä on 2,5 vuotias poika, joka tykkää myös leikkiä mittanauhalla. Olen itse siis ammatiltani ompelija ja poika on mallia vähän ottanut - mittailee siis tätejään ja isovanhempiaan mittanauhan kanssa ja piirtelee "kaavoja". :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Milla ♥ Sattuipas hyvin että säkin olet ammatiltas ompelija, nimittäin mäkin olen :D Nykyään ei enää tule hirveästi toisia ompelijoita vastaan :)
      Voi teilläkin on siis ihana pikkuinen kotona :> Ehkä sun poikas on jo nyt näin varhain tehnyt uravalinnan että siitäkin tulee isona ompelija ;D

      Poista
  5. Ihana mekko!! Ja kiva ku sulla on aina niin paljon kuvia :)

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitti! Kiva kuulla että tykkäät ;)! Yritän aina laittaa paljon kuvia kun tykkään itekkin lukea postauksia joissa on paljon kuvia :)

      Poista
  6. Ihana toi mekko! Ja muutenkin tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla ♥ Kiitos paljon! Piristit mun aamua :)!

      Poista
  7. Ihana toi karvatakki! Näyttää nii lämpimältä ja ihanalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä ^^! Se on kyllä tosi lämmin ja ihanan pehmee päällä :3

      Poista
  8. waau <3 ihana tuo karva takki :) :P

    VastaaPoista
  9. Oii ihana mekko! Minäkin haluan :D Ja awwh suloinen pieni, kävi harjaamassa eteisen mattoa :`)
    http://loikkivat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. kiitos ^^! hihh oon täysin samaa mieltä, Samuel on kyllä varsin suloinen ♥ :>! Mutta niin ne taitaa kaikki pikkuset olla suloisia :3

    VastaaPoista