perjantai 11. syyskuuta 2015

When writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen

Hola ja hyvää perjantaita ♥
 
Tässä postauksen aluksi voisin julkaista kilpailun voittajan. Arpaonni suosi tällä kertaa: neswuaa@gmail.com ! Paljon onnea sinulle :) Käyhän kurkkaamassa sähköpostisi ;)
 
Jos ei arpaonni tälläkertaa suosinut niin mulla on teille suunnitteilla jo uusi kilpailu joten pysykääs kuulolla.
 
 

Tänään oli kiva päivä. Käytiin Sinin kanssa pitkästä aikaa kahvilla ja kiertelemässä kauppoja sekä eksyttiin me myös kirppikselle josta molemmat löysi hirveen kasan kaikkea kivaa. En yleensä löydä siltä kyseiseltä kirpparilta juuri mitään  mutta nyt löysin mm. ihanan hapsu kimonon, nahka sekä paljetti shortsit, shortsihameen, kesämekon, sisustuskyltin.. Ja mitähän vielä. Voisin ne täälläkin esitellä joku päivä jos joku haluaa nähdä.
 

 
Olin pukenut ehkä hieman liikaa vaatteita päälle kun oli pitkähihainen, nahkatakki sekä karvakaulaliina. En jotenkin osannut odottaa että tulisi vielä lämpimiä päiviä mutta tänään tosiaan oli sellainen.
Huomenna ois lähtö Helsinkiin joten ihan kivaa että on näin nätit ilmat nyt niin ei tarvitse siellä sateessa kuljeskella. Mun pikkuveljeni Samuel täyttää tosiaan yksi vuotta ja huomenna pidetään hänelle synttärijuhlat. Hassua ajatella että siitä on jo vuosi kun käveltiin mun siskon ja veljen kanssa kätilöopistolle ja kun sain pitää Samuelia ekan kerran sylissä. Silloin se oli vain pienen pieni nyytti ja nyt vuotta myöhemmin se on kasvanut jo vaikka millä mitalla.
 

 Mun piti tehdä tänään hieman erilainen postaus, nimittäin liikunnasta ja ruokavaliosta. Päätin kuitenkin jättää sen postauksen toiselle päivälle sillä olisi tuntunut vähän tekopyhältä sepittää juttuja liikunnasta ja oikein syömisestä kun tilasin tänään kebabin ranskalaisilla ja ostin filmtownista kahdeksalla eurolla irtokarkkeja.. Kuka käyttää kahdeksan euroa karkkiin kysynpähän vaan :D?! No okei puolet niistä oli Japille mutta silti.
Harrastan siis liikuntaa ja pyrin syömään terveellisesti mutta välillä tulee näitä päiviä kun heittää vaan koko homman läskiksi eikä jaksa edes välittää. Pääasia on ettei ole liian ankara itselleen. Voisin illalla käydä lenkillä sekä huomenna aamusta joten tän päivän läskeilyt ei tunnukkaan niin pahalta.
 
 
 Tuon kimonon ostin tänään ♥ Oon koko kesän ajan kuolannut tollasia hapsukimonoja blogeissa ja muualla somessa ja olin ihan intopiukeena kun vihdoin löysin itsellenikin tuollaisen. Hintaa ei ollut kuin neljä euroa.
Varasin tänään aamulla itsellenikin kirpparipöydän sillä oon viimeviikot saanut kuunnella huomautuksia nurkkiin kasautuvista vaateröykkiöistä. Ensi viikosta lähtien mulla on siis kirppari pöytä Järvenpään Helmi kirpparilla :)
 

4 kommenttia:

  1. Ihana toi nahkatakin ja karvahuivin yhdistelmä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Itekkin jotenkin tykkään tosta yhdistelmästä :>!

      Poista
  2. Kaunis pinta tuossa laukussa! :) Ja ihana hapsukimono, sopii hyvin siun tyyliin. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Milla! :) Tykkään myös kovasti tosta laukun pinnasta, vähän erilainen mitä mun laukut yleensä on olleet joten toi on kivaa vaihtelua :)

      Poista