keskiviikko 14. lokakuuta 2015

IN / OUT

Nyt olisi vuorossa lokakuun IN / OUT postaus. Syyskuun postauksen voi käydä lukemassa Tästä!
 
IN
 
Anastasia Beverly Hills Contour kit
 
 
Kyseinen paletti on pyörinyt somessa viimeaikoina hullun lailla ja meikäläinen on miettinyt sen ostoa jo monta kuukautta. Tuo paletti olisi ihan täydellinen mutta hinta on aika suolainen. Toisaalta tuo kyllä kestäisi mulla varmaan monta vuotta joten sinänsä se olisi aika kannattava ostos. Onko teistä kellään tuota palettia ja jos on niin mitä ootte tykännyt? :)
 
Sofia Vergara
 
 
Sofia Vergara on ehdottomasti yksi kauneimmista ja upeimmista julkkisnaisista. Tässä naisessa kaikki on ihan täydellistä (nimeä myöten heheh..)
Tuo nainen on oikea monilahjakkuus ja on loistanut niin mallina kuin näyttelijänäkin. Oon katsonut jokaisen modernin perheen jakson ja nauran aina ihan vedet silmissä Glorian (Sofia Vergaran) kohtauksille. Jos mä näytän vielä yli nelikymppisenä puoliksikaan noin hyvältä niin oon tyytyväinen :D!
Pakko vielä mainita tässä hänen hyvä miesmakunsa sillä Sofiahan seurustelee kaikista parhaimman näköisen (mun mielestä ainakin..) julkkismiehen kanssa, Joe Mangiellon. Toi pari menee mun mielestä mennen tullen Beckhameiden ja Brangelinojen ohi! :D
 
Off- shoulders paidat
 
 
Oon ihan rakastunut off- shoulders paitoihin ♥ Noi on vaan jostain syystä niin ihania. Itse omistan muutaman ja ne on olleet mulla kovassa käytössä kuten vaikka Tällä! videolla voi huomata.
 
Beige
 
 
Oon tähän asti pitänyt beigeä ehkä vähän sellaisena tylsänä "aikuisten" värinä mutta jotenkin viime aikoina oon alkanut lämpenemään sille. Beigeä on aika helppo yhdistää mihin vaan ja se toimii hyvänä korvikkeena ainaisen mustan ja valkoisen sijalle. Tommonen beige nahkatakki päätyi jo kuukausi sitten mun ostoslistalle. Harmi vaan että jos sellaisen tuun nyt jostain löytämään niin pääsen käyttämään sitä vasta ensi keväänä kun ilmat antaa luvan.
 
Out
 
Liika silmämeikki
 
 
Joskus pari vuotta sitten saatoin käyttää aika paljonkin silmämeikkiä, oli tekoripset, luomivärit, eyelinerit ja silmät oli aina tummiksi meikattu. Nyt jotenkin oon viimeaikoina suosinut sellaista tosi simppeliä silmämeikkiä. Laitan yleensä pari kerrosta ripsaria ja ohuen eyeliner rajauksen yläluomelle ja thats it. Katse näyttää heti jotenkin paljon raikkaammalta kun ei ole ihan tummalla ympäröidyt silmät.
 
Syksyn värit pukeutumisessa
 
 
Ei iske muhun sitten yhtään.. Tykkään kyllä esim just vaikka viininpunaisesta mutta niin että sitä on joku yksi vaate ja muut on sitten jotain muun värisiä. Olin viime maanantaina Helsingissä kaverin kanssa kiertelemässä kauppoja ja aika monta kauppaa jäi sen takia välistä kun jo kaukaa näki ne vaatteiden värimailmat. Oli ruskeaa, vihreää, harmaata, keltaista, oranssia... Eli toisin sanoen maanläheisiä värejä. Joillakin nuo värit näyttää hyvältä mutta itselle en osaisi niitä kuvitella. Oon ehkä enemmänkin mustan, valkoisen, beigen, punaisen, pinkin, turkoosin ja muiden ei niin maanläheisten värien ystävä.
 
Ysärin paluu
 
 
Meikäläinen ei oo vieläkään ihan lämmennyt tälle ysärin paluulle enkä tiedä lämpenenkö koskaan. Choker kaulakorut on ihan kivoja, kunhan niitä ei ole viittä päällekkäin ja kaikki vielä erivärisiä.. Kun miettii ysäri tyyliä niin ekaksi tulee mieleen leveälahkeiset housut jotka oli aina tiellä kun yritti lapsena pyöräillä :D Kokoajan ne lahkeet oli menossa pyörän pinnojen väliin tai jäi kiinni polkimiin tai kävellessä laahasi maata niin että lopulta lahkeet aina repsotti. Tokana tulee ysäriltä mieleen kulahtaneet isot farkut, ylikokoiset nahkatakit, tuulipuvun takit, ruutu ja farkkuhameet, henkselit, ihmeellisen väriset huulipunat... Noot!
 
Liian aikainen jouluhössötys
 
 
Joka vuosi sama juttu. Joulusta aletaan hössöttää jo joskus syyskuussa ja joulukalentereita aletaan myydä lokakuussa. Joulu tulee kuitenkin joka vuosi niin miksi siitä pitää aina tehdä niin hirveä numero? :D Älkää käsittäkö väärin, rakastan joulua mutta mun mielestä siitä voisi alkaa puhua vasta joulukuussa. Oon vähän sellanen että ostan kaikki joululahjatkin paria päivää ennen aattoa kun taas toiset on yleensä ostaneet ne jo hyvissä ajoin.
 
Oliko teillä samoja suosikki / inhokki juttuja kun mulla? :D

30 kommenttia:

  1. Beige ja toi contourpaletti... *0* Tota contourpalettia olen itsekin himoinnut, mutta tullut siihen tulokseen että ehkä ne ebayn kahden euron paletit ajaa saman asian :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepp ♥ Haha jep mullakin on se ebay halpis paletti käytössä :D Oon vaan alkanu viimeaikoina huomaamaan että aina kun käytän sitä niin iho tuntuu jotenkin kuivemmalta.. Eli ehkä mun pitäis ostaa tollanen kunnon paletti :D

      Poista
  2. Oooh mä haluaisin niin paljon ton anastasian paletin, mutta mä ostan todella harvoin mitään kalliimpaa meikkiä, joten tässä on pieni kynnys.. :D Out-juttujen kanssa olin kerrankin vähän erimieltä, sillä mä rakastan joulua ja siihen liittyvää hössötystä jo näinkin aikaisin ja oon alkanut tekemään hieman tummempia silmämeikkejä (..ok, yleensä käytän pelkkää ripsaria)! Mutta jokatapauksessa loisto postaus täynnä ihanan erilaisia asioita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu! Toi on kyllä niin kallis että kirpasis kyllä aikalailla ostaa se.. Kallein meikki mitä omistan on parinkympin ripsari ja sitäkin piti harkita kauan ja hartaasti :'D
      Aijjaa haha ! Mäkin vielä nuorempana tykkäsin tosta joulu hössötyksestä mutta nyt tuntuu että oon alkanut saamaan siitä jo vähän tarpeekseni paitsi sitten tietty ihan joulu jouluna se on kivaa :)
      Kiitos paljon Julia ♥!

      Poista
  3. Mun blogissa mahdollisesti on pian kivaa juttua nimenomaan lukijoille tosta paletista, kannattaa pysyä kuulolla ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu kuulostaa kivalta, pitääpä pysyä kuulolla ;)!

      Poista
  4. Off shoulder paidat on niin ihania, hamstrasin niitä kesän aikana ties miten monta ♥ Myös beige kolahtaa muhun tällä hetkellä todella kovaa! Toi liian aikainen jouluhössötys ärsyttää ihan joka vuosi.. :D Itse en vielä edes ajattele mitään joulun tuloa, kun kauppoihin alkaa kertyä sitä joulutavaraa. Tykkään kyllä itsekin joulusta, mutta en mä vaan mitenkään saa itselleni mitään joulufiilistä jo lokakuussa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samaa mieltä ♥! oii varmaan ihania :3! Ite omistan niitä nyt kolme (löysin tänään kirpparilta yhden ♥) ja vielä pari voisin ostaa niin ois hyvät off-shoulders kokoelmat :'D
      No niinpä! En kans ymmärrä miten voi jo lokakuussa saada joulufiiliksen kun ilma on plussan puolella ja lumesta ei oo tietookaan :D

      Poista
  5. Tosi kiva postaus! Sait minut ihastumaan beigeen, harmi etten omista yhtään sen väristä vaatetta :D
    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) beige on kyllä kiva väri :) Itekkin vasta viimeaikoina oon siihen ihastunut.

      Poista
  6. Onko nuo niinku asioita mitä sulla on in ja out? :O koska nyt ainakin muodissa on just noita syysvärejä niinkuin burgundi ja sinapinkeltainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo nää on niinku mun mielipiteitä noista jutuista eli ei niin että mikä on muodissa ja mikä ei vaan että mistä mä tykkään tällä hetkellä ja mistä en :D

      Poista
    2. Musta kanssa vähän harhaanjohtava otsikko. Muoti on kumminki asia, joka (hassua kyllä) sanellaan jostain "ylhää päin" tietyltä taholta. Mutta omia mieltymyksiä on kuitenki joka lähtöö :) Olisko parempi nimi "hot / not"...

      Poista
    3. hmm niin saattaahan tuo otsikko tietty olla hieman harhaanjohtava etenkään jossei blogeja hirveemmin lueskele kun näitä tälläisia postauksia on nyt aika paljon blogeissa näkynyt :) Eikös hot / not tarkoita aikalailla samaa kuin in / out? :)

      Poista
    4. Hot ja not voi olla ihan sun mielipiteitä :) In kuitenki on ne tietyt jutut, mikkä on in just nyt, vaikka ne sulle olisko not ;)

      Poista
    5. ai no mut mun mielestä hot on aika sama kuin in :D Esim lehdissä voi lukea että mikä on just tän syksyn hiustyyleissä hot :D mut nojoo haha olkoon miten on! Sovitaan sitten vaikka niin että tää oli harhaanjohtava postaus XD

      Poista
  7. Mää haluaisin kans ton contour-paletin! Se on vaan joka paikasta loppu, tai sitten ihan reippaasti ylihintanen. Bangerheadista sen saa 40 eurolla, mutta tosiaan loppu. Nellyllä sitä myydään muistaakseni melkein 80 eurolla, eli tuplasti kalliimmalla :/

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että aika moni haluaisi! On se sen verran kiva kyllä :> Huhhuh toi 80 euroo on kyllä jo ihan liikaa, ite oon nähnyt tota palettia kicksissä 60 eurolla mutta en oo vielä toistaseks raaskinut ostaa. Toi 40 euroo on sellanen minkä voisinkin jo maksaa joten pitääpä olla kuulolla että milloin niitä tulee taas tonne bangerheadiin :) Kiitos vinkistä siis!

      Poista
  8. Tuosta contour kitistä sen verran, että itse ostin sen beautybaystä ja sielä se maksoi 48e, kun kaupoissa ne maksavat lähemmäs 60 euroa. :-) Oon kyllä tykännyt tosi kovasti siitä paletista ja tulee kestämään todella kauan! Suosittelen tilaamaan netistä halvemmalla kyseisen paletin jos haluaa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ookkaan tainnut vielä edes kuulla tuollaisesta kaupasta! Tuon 48 euroakin voisin ehkä maksaa jossei niitä paletteja tuolta bangerheadista tunnu saavan :) Kiitos siis sullekkin vinkistä!

      Poista
  9. Meillä on kyllä ihan samanlainen maku! Beige iskee kovaa, mutta syksyn värit ei oo mun juttu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihh hauska kuulla että meillä on näinkin samanlainen maku :)! Beige on kyllä ihana mutta en tosiaan tiedä että miksei ne syksyn värit oo oikeen munkaan juttu :D

      Poista
  10. Mä ostin kanssa ton anastasian paletin ja en vielä ainakaan oo kauheen vakuuttunut sen täydellisyydestä.. Onhan se hyvä tuote, en mä sitä kiellä, mutta en varmaan tuon loppumisen jälkeen aio ostaa uutta. Tuohon hintaan nähden odotin vähän enemmän..:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :o kiva että kerroit koska tähän mennessä oon kuullut vaan lähinnä pelkkää positiivista tosta paletista ja odotinkin vähän että voiko se olla liian hyvää ollakseen totta :D Uskon kyllä että kun noin paljon siitä joutuu maksamaan niin sen pitäisi olla melkein täydellinen :D

      Poista
  11. Pääsit mun linkkaa blogisi-suosikkeihin!
    http://justchillin-s.blogspot.fi/2015/10/my-faves-link-your-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ♥ Ihana kuulla! Piristit just mun päivää ^^!

      Poista
  12. Mä en kans voi sietää noita "syksyn värejä". Jotenkin haalistuneen näköisiä ja esim sinapinkeltainen näyttää vaan likaiselta keltaselta. Hyihyi. Toi paletti houkuttelis muakin, mut en edes harkitse tollasen summan maksamista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinäpä sen sanoit! :D Kirkaat värit kunniaan ;)!
      Jooo arvaa vaan arvelluttaako muakin vähän ton ostaminen koska sit jos ei ookkaa 100 % tyytyväinen ja on pulittanut siitä vähintään sen neljä viis kymppiä niin kyllä harmittais..

      Poista
  13. Ite tykkään just tommosista maanläheisistä väreistä ja joo oon huomannu, et vaatekaupat ihan pursuu niitä tällä hetkellä! Joka kaupassa hirveesti samoja sävyjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei :) no mut sullahan on nyt sitten just hyvät shoppailu mahdollisuudet jos kerran tykkäät noista maanläheisistä väreistä :)! toi on niin totta että joka kaupassa hirveesti samoja sävyjä... ois kiva jos ois muitakin mut ei :D

      Poista