torstai 8. lokakuuta 2015

Uudet kuteet


Arvatkaas minne meikäläinen lähtee huomenna?
Ouluun. Ja sieltä sitten lauantaina syötteelle. Mun papalla on 80-vuotis synttärit ja ne pidetään mun tädin mökillä syötteellä. Eli luvassa on siis vähän erilainen viikonloppu. Sinne synttäreille on tulossa aika paljon ihmisiä joten ei kaikki edes mahduta samaan mökkiin vaan meidän porukat vuokrasi siitä läheltä oman mökin. Siellä on sitten paljut ja kaikki eli hauska reissu on tiedossa. Nään mun siskoakin pitkästä aikaa ja ei olla nähty varmaan viimeksi kuin joskus keväällä? Haha ompa outoa..
 
 
Mennään huomenna seitsemältä aamulla kolmistaan onnibussilla ouluun, minä mun sisko ja veli. Oulussa sitten nähdään sukulaisia ja mun iskä ja sen naisystävä ja Samuel onkin jo siellä.
Olin muuten viime maanantaina ihan yksin hoitamassa Samuelia pari tuntia. Vähän jännitti että mitä siitä tulee koska siitä on niin monta vuotta kun oon viimeksi hoitanut vauvaa mutta onneksi kaikki sujui hyvin.
 
 
Eilen Teo tuli meille ja käytiin ulkona ottelemassa kuvia kun molemmilla oli jotain uutta päällä niin pitihän näistä uusista kuteista saada kuvia. Teo löysi tuon Biker takin New Yorkerista viimeviikolla ja mun mielestä se on aika pähee! Vai mitäs ootte mieltä?
 
 
Mun asussa oikeastaan kaikki on uutta paitsi farkut. Ja kuten lähes aina, nuo kaikki on taas löytynyt kirpparilta. Löysin noi kaikki melkeimpä pilkkahinnalla. Takki oli kokonaiset neljä euroa (?!), Guessin nahka sormikkaat oli euron (...??), h&m:n nahkalippis kaksi euroa ja h&m:n nilkkurit viisi euroa. Miks ostaa mitään kaupoista kun kirppareilta saa kaikkea puol ilmaseks? :D
 
 
Tulipas nyt paljon kuvia tähän postaukseen mutta piti nyt tykittää näitä tänne koska kerrankin suht monta kuvaa onnistui. Johtuu varmaan siitä että kuvaillessa meni melkein tunti :'D
 
Mä lähden nyt pakkaamaan laukkua huomiseksi sillä aamulla en kerkeä enään tekemään mitään koska herätys on ennen kuutta.. Oon tänä vuonna tainnut tasan kerran herätä niin aikaisin joten saa nähdä mitä siitäkin tulee.

15 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja hyviä kirppislöytöjä

    VastaaPoista
  2. Oii noi kengät on ihanat <3 Sopii hyvin toi asu sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Niina :)! noi kengät on kyllä ihan perfectot ♡

      Poista
  3. Kirppareilta tekee kyllä hyviä löytöjä ihan parilla eurolla. Vähän tietysti täytyy nähdä vaivaa kirppareilla kiertelyyn, mutta on se löytöjen tekeminen sen arvoista :)

    Minttu Viennetta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä :)! parhaat löydöt tekee kun kunnolla jaksaa tonkia siellä kirpparilla niitä pöytiä :)

      Poista
  4. Täysin eri mieltä kirpparitavarasta. Siinähän joutuu tyytymään hylättyihin tavaroihin. en ikinä löytäisi mitä haluan. Esim. haluan kirkkaanpunaisen hyvänlaatuisen villakangastakin, jossa villan osuus on vähintään 80 %. En yleensä löydä kaupoista, joten tilaan suurin osa vaatteistani netistä, siellä valikoima on rajaton.
    Ne sun ostamat hanskat eivät ole oikean kokoiset, selvästi liian isot.. kaupasta olisit saanut oikeankokoiset,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielipiteensä kullakin. mulla on just taas toisinpäin etten ikinä löydä kaupasta mitään mitä haluan ja kirppareilta löydän lähed kaiken mitä tarviin. vaatteet laukut korut jne. netistä tietenkin löytää vaikka mitä mutta niitäkään ei sitten taas pääse sovittamaan ja oon muutenkin aika säästeliäs niin esimerkiksi kolmekymppiä jostai paidasta tuntuu musta aika kalliilta kun löytäisin vastaavan kirpparilta parilla eurolla.
      itseasiassa noi sormikkaat on mulle just sopivat mut toi kiiltonahka saattaa vähän hämätä ja siks näyttäis et noi ois isot. mut jos noi ois yhtään pienemmät niin ne ois liian pienet mulle.

      Poista
  5. ^Ekologisempaa se on kirppareilta katsella, saati sitte ulkomailta tilata. Ite olin nuorena ihan nou nou kirppareiden suhteen, mutta sitä fiilistä ei kyllä voi sanoin kuvailla, ku on ihan täpinöissään, ku on halvalla löytäny jotaki. Ite oon löytäny useempia takkeja halvalla; pitkä toppatakki 4€, musta trenssi 2€, farkkutakki 4€, pitkähkö kangastakki 2,70€, takki irrotettavalla vuorella 3-4€. Ja 7€ on kallein asian, mitä oon ostanu. Se farkkutunika oli kyllä joka pennin arvoinen, sillä oon käyttäny sitä paaaljon! Kivoja nuo sun löydöt! :) Kirpparit on kyllä loistavia ja ihanan terapeuttista penkoa tavaraa! Vastaa voi tulla vaikka mitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta :) nykyään pitääkin kyllä vähän jo yrittää kiinnittää huomiota siihen ekologisuuteen ja kirppareilta vaatteiden ostaminen on ekologisempaa kuin kaupoista / netistä.
      oho sähän oot tosi hyviä löytöjä tehnyt ja vielä tosi halvalla! yleensä just esim takit voi maksaa helposti yli satasen niin toi että löysit toppatakin neljällä ja trenssin kahdella eurolla on tosi halpaa.
      Ja oot oikeessa tossa että se fiilis on sanoinkuvaamaton kun löydät sieltä pöydästä jotai tosi ihanaa ja sit siinä on joku kahen euron hintalappu :D !

      Poista
  6. Olet vaan niin upea! Ihana asukokonaisuus :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon Jenna ja siellä kyllä toinen upee leidi ! ♥

      Poista
  7. Tosi hyviä kirppilöytöjä :o miks mä en koskaan voi löytää niistä tuommosia juttuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oon kyllä itekki tosi tyytyväinen näihin! haha kaikki aina ihmettelee että miten mä löydän kaikkea ja kukaan muu ei.. Ehkä täällä järvenpäässä sit vaan on niin hyvät kirpparit verrattuna muihin paikkakuntiin

      Poista