tiistai 17. marraskuuta 2015

Marraskuun IN / OUT

IN

Pitkät takit
 
 
Ostettuani kirpparilta pitkän mustan Zaran villakangastakin olen nyt totaalisen hullaantunut pitkiin takkeihin. Ennen käytin lähinnä vaan perus lyhyitä toppatakkityylisiä takkeja mutta nyt kun säätkin suosii niin tuollaiset pitkät (ja hieman ohuemmat) takit on aika in mun mielestä. Pitkä valkoinen ja beige takki olisi vielä ostoslistalla kun musta jo löytyy. Sitten mulla olisi täydellinen takki trio!
 
Harmaat hiukset
 
 
Näistä in ja out jutuista varmaan nämä harmaat hiukset on eniten mielipiteitä jakava juttu. Kun tämä harmaa hiuksisuus tuli muotiin niin mä olin ensiksi ihan että mitä ihmettä?! Harmaat hiukset..? Mutta nyt kun somessa on pyörinyt kuvia upeista naisista joilla on harmaat hiukset niin alan itsekkin vähän lämmetä niille. Ja muodissahan on siis kaiken asteiset harmaat hiukset mutta toistaseksi mä tykkään vaan tuollaisista aika vaalean harmaista hiuksista. Vähän kuin olisi blondit mutta että väriä on taitettu harmaaseen päin. Itse en kyllä vielä ihan lähtisi harmaaksi hiuksiani värjäämään mutta maybe someday...
 
Nyöripaidat
 
 
Niiin kivoja ♥ Näähän on tehnyt tuloaan jo aika kauan ja näitä oon nähnyt jo aika monella ihmisellä. Mä oon taas hieman jälkijunassa enkä omista vielä tälläistä mutta ehkä mäkin vielä omani löydän.
 
Poskipuna
 
 
Oon nyt noin vuoden verran ollut ahkera poskipunan käyttäjä. Sitä ennen en käyttänyt poskipunaa moneen vuoteen koska moni varmaan muistaa sen teini aikojen nudemeikin joka oli pitkään in. Poskipuna tuo kivasti eloa kasvoille etenkin jos on muuten tosi perus meikki. Tärkeintä poskipunan laitossa on se ettei laita liikaa. Mun mielestä ylläolevassa kuvassa tuolla vasemman puoleisella tytöllä on just sopiva määrä. Niin että näkee kuitenkin että on poskipunaa mutta myös niin että se näyttää vielä luonnolliselta.
 
OUT
 
Sailor tyyli
 
 
Tällänen seilori tyyli ei iske muhun enään yhtään. Voi johtua siitä että ulkona on viimeset pari viikkoa näyttänyt aika synkältä ja tästä tyylistä tulee mieleen ainakin mulla kesä. Joskus tykkäsin ihan sikana punaisen, sinisen, valkoisen ja vaakaraitojen yhdistämisestä mutta nyt en vaan enään yksinkertaisesti tykkää yhtään.
 
Tyylikkäänä treenaaminen
 
 
Mun mielestä liikunnan kuuluisi olla hauskaa ja rentoa mutta tuntuu että tän somen myötä liikunnasta on tullut joku muoti juttu. Treenivaatteet pitää olla aina ihan viimesen päälle uudet ja hienot ja salilla ollessa näytetään siltä että ollaan vähintään jotain urheilu mainosta tekemässä. Instagramiin pitää ottaa joka sali kerralta kymmenen uutta selfietä ja ikinä salin jälkeen ei edes näytetä siltä että oltais hikoiltu siellä. Lisäksi tietenkin hiukset pitää aina olla tyylikkäästi, samaten hirveät meikkikerrokset naamassa ja tuntuu että monia salilla käyviä ihmisiä kiinnostaa nykyään vaan enemmän miltä siellä salilla ollessa näyttää kuin ne itse tulokset :D
 
Huulten liika korostus
 
 
 Isot pusuhuulet on nyt olleet kovassa huudossa ja kiitokset tästä taitaa kuulua Kardashianeiden perheelle. Monet yrittävät meikkaamalla saada huulista isomman näköiset ja monet osaavatkin hyvin tämän mutta valitettavasti niitäkin näkee jotka vetää homman överiksi. Tässäkin kuten muussakin meikkaamisessa kuuluisi osata häivyttää huolellisesti eikä jättää selvää huultenrajauskynän jälkeä. Hyvänä vinkkinä esim alahuulen suurentamiseksi on se että laittaa hieman aurinkopuuteria alahuulen alle jotta sinne tulisi varjo ja täten huuli näyttäisi muhkeammalta. Somessa on tästäkin pyörinyt paljon kuvia ja valitettavasti jotkut laittavat kilon sitä aurinkopuuteria jolloin se näyttää vain oudolta. Mitä tulee huulimeikkiin niin mun mielestä less is more.
 
  Justin Bieberin vihaaminen
 
 
 Muistatteko kun vielä joskus noin vuosi sitten tosi monet vihasi Justinia? Oli melkeimpä hyväksyttävämpää vihata sitä kuin tykätä siitä. En tajua miten ihmiset voivat alkaa vihaamaan jotain henkilöä jota eivät ole edes koskaan tavanneet? Sama koskee esim. Miley Cyrusta, One Directonia, Taylor Swiftiä... Mä oon aina tykännyt Justinin musasta ja tuntuu että vasta nyt lähiaikoina Justinin uusimpien biisien myötä muutkin on alkaneet tykkäämään. Tuntuu vähän siltä että mitä nuorempi laulaja / bändi sitä enemmän ne saa aina haukkuja ihmisiltä. Tekee varmaan hyvää nuoren artistin itsetunnolle kuulla ihmisiltä niin paljon pahaa sanottavaa. Jotkut menee vielä ihan äärimmäisyyksiin kun sanoo että "mun mielestä toi vois kuolla pois" tai muuta vastaavaa. Ja sitten nää haukkujat on yleensä vielä aikuisia ihmisiä... En vaan tajua tätä vihaa mikä mailmassa on :D
 
Mitäs piditte tän kertaisesta IN / OUT postauksesta? :) Oliko samoja inhokkeja / suosikkeja kuin mulla? Muistakaa että nää on vaan mun mielipiteitä asioista eli ei kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti jos tykkääkin jostain mistä mä en tykkää! Todennäköisesti munkin mielipiteet tästä muuttuvat ajanmyötä ja saa nähdä jos vaikka ens kuun postauksessa joku out juttu onkin päässyt in osastolle :D


22 kommenttia:

  1. Oon niiin samaa mieltä noista takeista! Aivan ihania <3 Samoin toi treenaaminen on aika mielenkiintonen ilmiö... liikaa paineita asetataan siihenkin! Nyöripaitoja on joka paikassa, mutta ne eivät ole iskeneet muhun :/ En vain voi mitään sille, että tulee liikaa ysärivibatja goottityyli haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, noi takit on kyllä niin kivoja <3!
      Sanos muuta, "ennenvanhaa" kun treenaaminen ei ollut vielä muodissa niin kaikki lenkkeili ja kävi salilla rähjäisissä verkkareissa ja tukka likaisena :D
      Haha tiiän niin mitä tarkotat.. Mullakin tuli ekana niistä liikaa ysäri mieleen mutta sitten niihin tavallaan tottui ja ne alkoi näyttää kivoilta :D

      Poista
  2. Mulla on kanssa ehdottomana suosikkina villakangastakki tänä syksynä. Piti alunperin ostaa nahkatakki, mut en sit koskaan löytäny mitään hyvää niin oonkin kulkenu justiinsa Vilan villakangastakissa koko syksyn, tykkään! Ainoot mun suosimat värit on punanen ja sininen niin mulla on varmaan ikuisesti vähän päällä toi seiloriluukki, mutta toisaalta sitä tulee käytettyä enemmän kesäisin. Tää oli hauska postaus, jännä nähdä miten nää muuttuu jatkossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että monilla näyttäis olevan villakangastakit nyt suosiossa :)
      Aijjaa haha! Mä onneksi tykkään melkein kaikista väreistä niin on suht helppo löytää mieleisiänsä juttuja :D Seilori lookki toimii kyllä kesäisin tosi hyvin mut en tiiä mikä siinä sit on ku en talvisin yhtään lämpee sille :D
      Kiitos, kiva kuulla :)!

      Poista
  3. Voi vitsi, pahensit vaan mun takkihimotusta! :D Haluisin niin paljon myös beigen pitkän villakangastakin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Joo tää munkin oma takkikuume on jo aika korkeella! Äläpä ♥ Ois niin täydellinen <3!

      Poista
  4. Tuollainen pidempi takki ois kyllä täydellisyys ♥ Itse en ole kovinkaan syttynyt noihin nyöripaitoihin, kun tulee aina mieleen ala-asteella olleet nyöripaidat, jotka tosin eivät olleet noin naisellisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanoppa muuta! Pitkät takit on kyllä paljon kivempia kun lyhyet takit ^^ Ainakin tällähetkellä, saa nähdä milloin mun mieli taas muuttuu ja alankin tykätä enemmän lyhyistä takeista :'D
      Haha joo tiiän niin mitä tarkotat X)! Ne mullakin tuli noista nyöripaidoista ekana mieleen ja siks en niille heti lämmennytkään..

      Poista
  5. Nää sun in / out postaukset on aina huibbuja vaikka välillä ollaanki erimieltä ;) <3 Harmaat hiukset ois tosi coolit ja nyöri paita pitäis itelläki kotiuttaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi ihana kuulla että tykkäät näistä postauksista :) Tykkään tosi paljon tehdä näitä! Just hyvä vaan että löytyy paljon erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä niin kommentitkin on mielenkiintosempia :)
      Jep sama täällä ♥!

      Poista
  6. Poskipuna tuo kyllä kivaa piristystä kasvoille (: Tykkään myös noista nyöripaidoista vaikken semmosta omistakkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta turiset :>! Aina jos unohtaa laittaa poskipunaa ja tajuaa sen vasta kun on jo jossain niin tulee jotenkin puutteellinen olo että nyt jotain jäi :'D
      Tuntuu että monet on jo huullaantuneet noihin nyöripaitoihin ja osa sitten ei voi vielä sietää niitä :D

      Poista
  7. Mäkin oon nyt ihan hurmioitunut pitkiin takkeihin!♥ Ne on niin näyttäviä ja upeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo katoinkin sun blogista että olit ostanut sen ihanan beigen takin ♥ ! Kelpais kyllä mullekkin ;)

      Poista
  8. Nuo pitkät takit näyttää niin ihanalta en kestä! Ootko muuten ajatellu tehä syksy/talvi asu esittelyä tms.? Ois tosi kiva nähä sun tyylistä lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älävaan! Ne on kyllä kivoja... <3 Hmm ei oo tullut mieleen ennen kuin nyt ehdotit! Ei hullumpi idea :) Pistetään korvan taa ;)

      Poista
  9. En oo ikinä kuunnellut bieberiä, mutta tuli yllätyksenä itellekkin, että what do you mean on päätynyt mun soittolistalle :D Ei sen uus matsku muutenkaan kuulosta pahalta! Poika on kasvanut ja päässy teinivaiheista yli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Joo se on kyllä hyvä biisi :) Ihme kyllä en aluksi edes tykännyt tosta biisistä vaikka yleensä melkein kaikki bieberin biisit on musta hyviä :D Ja tuo on myös totta että ne muutkin uudet biisit on hyviä ja että Justin on tosiaan tainnut vähän kasvaa niistä teinivuosista :D Vaikka kuuntelinhan mä hänen biisejä silloinkin jo :'D

      Poista
  10. Oon samaa mieltä noista treenivaatteista. Nyt, kun urheilu on selvästi tullu muotiin varsinki nuorilla, niin noi treenivaatteet tuntuu monille olevan tosi tärkeet. Kaupoillaki on hyvä keino rahastaa treenivaatteilla, kun treenaaminen on tullu monille tärkeemmäks. Kunnon rahastusta noitten kanssa! Ite treenaan paljon ihan vaan kotona ja vaatteetki on sen mukaset. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! En ikinä osta ite uutena mitään treenivaatteita koska ne maksaa ihan älyttömästi. Tyyliin yhdet adidaksen legginsit saattaa hyvinkin olla joku 80 euroa... Niin kuin mitä hittoa, kahdeksankymppiä legginseistä!? Adidaksen juoksukengät kyllä ostin mutta ne ihan vaan siitä syystä että ne on suunniteltu juoksuun ja tukee jalkaa ja mulla oli pienenä ns. lättäjalka niin mulle on ihan lääkäri sanonut etten saisi ostaa käytettyjä / huonolaatuisia kenkiä vaan aina pitäis olla mahdollisimman hyvät ja tukevat kengät :D

      Poista
  11. Mulla on suunnitelmissa värjätä hiukset vaaleanharmaiksi vuodenvaihteessa :D Mulla kun on tosi vaaleat hiukset, niin mielummin haluan niiden taittavan harmaaseen kuin keltaiseen.

    Joo en mäkään tajua tota artistien tai ylipäätään kenenkään vihaamista. Itse en välitä Justinin musiikista yhtään, niin tyyppi ei herätä mussa oikeastaan mitään fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Mutta Miley Cyruksen vihabuumin muistan ja ihmettelin kyllä kovasti. Siis että oikeasti joku alkaa vihamaan ja haukkumaan h****ksi sen takia, että muija leikkaa hiukset lyhyeksi ja on alasti musiikkivideossa :D Eihän siinä ole mitään uutta, että naisartisti on vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita. Jotenkin mä jopa ymmärrän Mileytä. Hänellähän oli ennen sellainen söpön teinitytön imago, josta hän ehkä halusi eroon. En mä ainakaan haluaisi, että mut muistettaisiin vain Hannah Montanan roolista, jos olisin laulaja/näyttelijä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kuulostaa hyvältä ;)! Sulle kyllä sopis tosi hyvin vaaleanharmaat hiukset! Vaikka on noi blonditkin kivat :>! Totta, mielummin harmaaseen kuin keltaiseen. Muistan sen ajan kun olin itsekkin blondi niin ne hiukset alkoi aina ennemmin tai myöhemmin taittaa keltaiseen ja sekös jos mikä oli ärsyttävää...
      Älä muuta virka! Mulla on kanssa tuollaisia bändejä / artisteja joista en niinkään pidä mutten silti mitenkään "vihaa" niitä ja julista vihaani puolelle maailmalle :'D
      Toi Mileyn vihaus kausi oli kyllä vielä varmaan pahempi kuin Justinin :D Mä oon aina tavallaan kunnioittanut sitä siitä syystä että Miley uskaltaa olla erilainen ja vähän säväyttää :D Nykymaailmassa kun kaikkien ihmisten oletetaan sopeutuvan samanlaiseen "muottiin".

      Poista