lauantai 28. marraskuuta 2015

Postaus jossa on vähän sitä sun tätä.

Moi!
Mistä johtuu että otsikon keksiminen on aina niin samperin vaikeeta? Jos postauksella ei ole mitään yhtä varsinaista aihetta niin voisiko kirjoittaa vain otsikko? :D Olen tainnut niin joskus tehdäkkin kun ajatus ei ole kulkenut tai ei ole ollut aikaa miettiä mitään "hyvää" otsikkoa. Aika persoonatonta kirjoittaa otsikoksi otsikko mutta what you gonna do... Välillä sitä tulee myös kirjoitettua kyseisen päivän päivämäärä mikä ei sekään ole ehkä kovin luovaa. Enkä nyt väitä että tuo tämän postauksen "postaus jossa on vähän sitä sun tätä" -otsikko olisi yhtikäs parempi otsikko :D
 
 
Mun viikonloppu on tähän mennessä ollut aika tylsä. Mutta jostain syystä se ei tunnu nykyään enään haittaavan mua. Ennen jos en joka viikonloppuna tehnyt jotain kivaa niin tuli aina sunnuntaisin sellainen turha fiilis että sinne meni tämäkin viikonloppu. Tuntuu että kun täytin 22 niin oon yhtäkkiä jotenkin vanhentunut. Huomasin tuossa yksi päivä kun otin selfien että mun silmäkulmassa oli joku outo ryppy mitä en ole ennen huomannut :D Ollappa ikuisesti nuori..
 
 
Toinen asia minkä oon huomannut on se, että melkeimpä ainoa asia jossa tykkään panostaa laatuun on kosmetiikka. Kaikki vaatteeni ostan kirppareilta, elintarvikkeet on pirkkaa tai muuta halpis merkkiä, huonekalut suurimmaksi osaksi ikeasta..
Teininä mun lemppari shoppailu paikka oli varmaan seppälän meikki osasto ja suurinosa mun meikeistä oli ostettu sieltä. Nyt kun muistelen niin en ole oikeasti pitkään aikaan tainnut ostaa mitää halpaa kosmetiikkaa.
 
 
Innostuin tilaamaan Kikon nettikaupasta pari ihanaa meikkipalettia jotka on nyt olleetkin kovassa käytössä. En olis ehkä niinkään tarvinnut varsinkaan tuota isompaa palettia mutta ei se nyt loppupeleissä ollut edes kovin kallis verrattuna siihen kauanko se tulee mulla kestämään. Suurin syy tuon ylläolevan Face Paletten ostamiseen oli tuo hohdepuuteri. Näyttää niin kivalta kun tuota sipaisee hieman poskipäille ja muihin korostettaviin kohtiin. Lisäksi nuo poskipunan sävyt on kaikki aika just eikä melkein täydellisiä.
 
 
Toinen juttu Kikon nettikaupasta oli tuo Concealer paletti jollaista oon metsästänyt kissojen ja koirien kanssa. Oon halunnut sellaista IsaDoran palettia mutta se on mun mielestä aika kallis. Onneksi en päätynyt ostamaan sitä koska tää tuli huomattavasti halvemmaksi ja on varmasti yhtä laadukas.
 
 
Hajuvesissä tykkään eniten kaikista mahdollisimman makeista ja tyttömäisistä tuoksuista. Vähän sama asia kuin alkoholi drinkkienkin kanssa siis :D
Monet suosivat kaikkia sellaisia naisellisia ja ajattomia tuoksuja kuten Chanelin tuoksut mutta mä en jostain syystä voi sietää niitä.
Nuo ylläolevat on kaksi viimeisintä hajuvesi ostosta ja noi on kyllä todella makean tuoksuisia.
 
 
Kaikki varmaan vielä muistaa postauksen jossa esittelin tuon tummemman kulmakarvageelin. Päätin ostaa sen kaveriksi vähän vaaleamman geelin koska tuntui että tuo saattoi sittenkin olla aavistuksen liian tumma sävy mulle.
 
 
Ja sama juttu on näissä Biozellin uusissa tyvisprayissa. Enksiksi käytin tuota tummempaa ja sitten päätin ottaa käyttöön vaaleamman. Mun hiukset ja kulmat on vähän tälläiset väliinputoajat. Ei ole tummanruskeat muttei myöskään vaaleanruskeat. Se kyllä välillä hieman vaikeuttaa tiettyjen asioiden ostamista.
Ootteko muuten vielä kokeilleen noita tyvisprayitä? Aluksi kun kuulin tuollaisista niin en oikein tiennyt mitä ajatella mutta Indiedayssin bloggers inspiration dayssa sain kokeilla tuommoista ja oli kyllä tosi kätevä.
 
 
Käytiin viimeviikonloppuna Japin kanssa pitkästä aikaa Ikeassa sillä piti ostaa kaikenlaista pientä ja vähän isompaa sisustujuttua. Henkareita, aterimia, uusi lipasto, isompi ruukku palmulle, aterin kotelo, tarraharja jne.
Oon muuten aika ihmeissäni että toi meidän palmu on vieläkin hengissä. Ehkä musta on vihdoin ja viimein kuoriutunut jonkinsortin viherpeukalo.
 
 
Oon muuten ihan hurahtanut kaikenlaisiin sisustuskyltteihin. Omistan varmaan viisi tai kuusi erilaista kylttiä ja oon ripotellut niitä ympäri meidän asuntoa :D
 
 
Viimeviikonloppuna käytiin Sinin kanssa pitkästä aikaa vähän ulkona viihteellä. Oli ihan hauska käydä tanssimassa ja juoruilemassa uusimmat kuulumiset vaikkei kovin myöhään jaksettukkaan olla.
 
 
Noi Vilan nahka pökät on olleet edelleen kovassa käytössä eikä loppua näy :D
 
 
Tää viikonloppu on siis ihan kivaa olla vaan rauhassa kotona kun viimeviikonloppuna olin pitkästä aikaa ulkona. Sitä ennen olin käynyt ulkona (viihtellä) joskus mun synttäreiden tienoilla eli pari kuukautta sitten.
 
Ps. eiks mulla oo päheet sukat? Niissä on mopsit :D


12 kommenttia:

  1. Otsikon keksiminen on välillä kyllä tosi haastavaa :D Itsellä blokin iskiessä etsin välillä jonkun kivan lausahduksen tai söpön sananparren, joka liittyy johonkin kuvassa olevaan asiaan :) Ps. oot tosi nättinä näissä kuvissa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä muuta virka :D Välillä aivot lyö ihan tyhjää.. Mulla on vähän sama homma! Yritän etsiä yleensä biiseistä jotain hyviä lyriikoita mutta siinä yleensä tuntuu menevän ikä ja terveys ennen kuin löydän jonkun tarpeeksi hyvän "otsikoksi kelpaavan" :D Kiitos tosi paljon <3!

      Poista
  2. Mä tykkäsin tosi paljon tästä "sitä sun tätä! postauksesta! Yhteen postaukseen mahtu monipuolisesti kaikkea pientä ja ihanaa! <3 Mä samaistun niin suhun noitten makeitten hajujen kanssa! Ja sama myöskin noitten drinkkien kanssa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh jeijj kiva kuulla että tykkäsit :D! Mäkin tykkään lukea tälläisiä postauksia jossa on vähän kaikkea eikä vaan yksi tietty aihe :)
      Uuu haha makeet drinkit ja tuoksut on parhaita <3!! ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ihana kuulla että tykkäät :) Uudet lukijat on aina tervetulleita!

      Poista
  4. Miulla tulee ihan samanlaisia "vähän sitä sun tätä"- postauksia aina kun joutuu useassa osassa kirjoittamaan postauksen. :D Ja välillä otsikot tuottaa päänvaivaa ihan urakalla. Kivat kuvat tässä postauksessa! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eli en oo siis ainoa jolla saattaa välillä tulla hieman sekavanoloisia postauksia :D! Toi on kyllä ihan totta että jos ei kerralla kirjoita koko postausta niin sitten siitä helposti tuleekin sellainen postaus jossa saattaa olla monia eri aiheita.
      Otsikoiden keksiminen on kyllä välillä aika iso homma! Kiitos paljon <3!

      Poista
  5. Concealer paletti näyttää kivalta!♥ Ihana toi musta paita vikassa kuvassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp tuo paletti on kyllä tosi kiva <3 Kiitti Jenna ! Itekkin tykkään :)

      Poista
  6. Hahaa otsikoiden keksiminen on kyllä välillä sellasta synnyttämistä, että huh :D Ihanat sävyt tuossa poskipunapaletissa<3 Tyvispray on vielä kokeilematta, mutta ostoslistalla! Suhtauduin myös vähän skeptisesti, kun noista kuulin, mutta ainakin blogien perusteella ihan kokeilemisen arvoinen tuote! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanoppa muuta :D ! Ei oo helppoo ei X)
      Noi sävyt on kyllä just täydelliset <3! Just sopivat tälläselle kalpeelle suomalais iholle :D
      Kannattaa ihmeessä kokeilla tyvispraytä :) Sillä saa kivasti vähän uutta särmää hiuksiin, etenkään jossei halua ruveta kokonaan kestovärillä värjäämään :) Mä kun oon tässä jo yli vuoden kasvatellut omaa väriä takas ja välillä tekis niin mieli vaan värjätä hiukset mutta tyvispray on saanut toistaseks riittää :D

      Poista