torstai 26. marraskuuta 2015

Sorruinpa sitten minäkin...

 
...Nimittäin ostamaan Kankenin.
Voisin vaikka veikata että noin joka neljännellä 14-20 vuotiaalla tytöllä on Fjällravenin -Kanken reppu :D? No nyt mäkin sitten kuulun tähän Kanken massaan ja omistan myös kyseisen repun. Oon aina tuommoista reppua halunnut mutta hinta on ollut "vähän" turhan suolainen tälläiselle säästäväiselle ihmiselle joten siksi en ole tuota koskaan uutena raaskinut ostaa. Kävin yksi päivä äitini kanssa kiertelemässä kirppistä ja näin kun yhdestä pöydästä pilkotti tuo reppu ja äkkiä pikakävelin pöydän luo ettei kukaan muu vaan pääse nappaamaan sitä nenäni edestä.
Hintaa oli 30 euroa ja ei toi tosiaan mikään uudenveroinen ole mutta pikkuvikoja!


Oli muuten aika mielenkiintoiset asukuvaukset ku tuuli niin perkeleesti ettei hiukset pysyneet yhtään ojennuksessa. Kokoajan ne oli joko naamalla tai viivasuorana taaksepäin kuin jollain sähköiskun saaneella :D (Tiedän kyllä ettei sähköiskun saanella mene hiukset niin kuin piirretyissä..)

 
 Ois muuten hauska tietää että kuin moni teistä omistaa Kankenin? :D Pistetääs pieni galluppi pystyyn eli kaikki Kanken tyypit kommentoikaa vaikka hep!
 


28 kommenttia:

  1. Täällä 24 vuotias Kånkenin omistaja ✋����

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla etten ole siis näköjään ainoa "vähän vanhempi" kankenin omistaja :D

      Poista
  2. Kiva asu! Ihanan värinen reppu, ja sopii hyvin asuun. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Noora! Toi reppu on kyllä kieltämättä kivan värinen :) En yleensä fanita sinistä hirveemmin mutta jostain syystä ton repun halusin just mieluiten sinisenä :D

      Poista
  3. Olet todella kaunis, siitä ei pääse yli *_* <3 Ja mäkin oon ollu monta kertaa ostamisen partaalla noiden reppujen suhteen, pastellisävyiset himottaisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh voi kiitos <3! Samaa voin kyllä sanoa sulle sinne ruudun toiselle puolelle ^^!
      Oii pastellinvärisenä toi reppu ois kyllä kans tosi kiva. Joku sellanen limen värinen tai vaaleanpunainen :3 Toivotaan että sinäkin vielä löydät oman yksilösi!

      Poista
  4. Mulle tulee näistä repuista aina mieleen ala-aste, jolloin kaikilla piti olla sellainen :D Kivan värinen kuitenkin tuo sun reppu ja vähän hyvä kirppislöytö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mä en jostain syystä edes muista että näitä olisi kellään ollut ala saatika yläasteella :D Tai ehkä oon jo niin vanha kurppa ettei mun aikoihin nää olleet vielä pahemmin muodissa X)
      Kiitoksia :)! Oli kyl tosi hyvä löytö!

      Poista
  5. Mä oon jo 27-vuotta ja edelleen (ja jatkossakin) käytän Kånkenia :D Ihan paras, mahtuu työ- ja salimatkoilla kaikki tavarat mukaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Allright :)! Kankenit on kyllä tollasia simppeleitä eli menee hyvin kaiken ikäisille. Oon nähnyt noita reppuja ihan pikkulapsilla ja sitten myös ihan vanhoilla ihmisillä :D Mutta jostain syystä tuntuu että just tää nuori ikäluokka on ominut noi :D
      Totta! Ei noi ees näytä niin isoilta mutta kyllä noihin yllättävän paljon mahtuu kamaa.

      Poista
  6. Mun mielestä toi reppu on söpö :) Varsinki ku tosta on semmonen miniversio, tiiäks :D Se vasta söpö onkin. Mut ei ihan mun tyyliin sovi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuo on! Joo tiiän, niitä miniversioita näkee usein vähän pienemmillä lapsilla :D Ne on kyl tosi söpöjä vaikkei munkaan tyyliin ehkä sopis. Kannan aina puolta omaisuutta kerralla mukana niin ei siihen pienempään mahtui varmaan mitään :D

      Poista
  7. Heii ihana mulla on toi sama reppu! :D tosin se on hetken lojunu kaapin pohjalla, pitäs kaivaa taas käyttöön! Toi huivi on täydellinen! :) Hyviä kuvia muutenkin, ei oo tuuli mitään pilannut! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva! :D Tuntuu että just nimenomaan tää sininen malli on aika suosittu jostain syystä? Tänäänkin just näin yhdellä tytöllä sellaisen :)
      Kiitos <3! Oon kanssa ite ihan in lööv tähän huiviin! Niin lämmin.. <3

      Poista
  8. Olipa hyvä löytö! :) Itse omistan kans Kånkenin, ne on niin parhaita <3

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä ;)! Harvemmin mä ihan näin hyviä löytöjä teen :D Jeii niin ne onkin <3!

      Poista
  9. Mun mielestä toi on tosi kätevä ja kiva reppu!♥ Ihanat kuvat :)

    VastaaPoista
  10. Kånken on ihana! Myyjä saattaa katua jo vuoden päästä, vähän kuin mäkin myin Conssit pois 10 eurolla vuonna 2005. Mun serkulla oli tuollainen reppu aikoinaan jo Rovaniemellä joskus vuonna 2000, oli varmaan peritty reppu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, niin on <3! Haha niin kyllä saattaa katua :D Katuisin varmaan minäkin jos nyt päättäisin tän mun repun myydä.
      Auts conssit kympillä! No mutta ainakin joku muu sai siitä sitten itelleen halvalla hyvät popot ja tuli varmaan iloiseksi :)
      Haha aijjaa kiva! Mäkin oon joskus nähnyt meidän mökillä jonkun ihan ikivanhan Kankenin :D

      Poista
  11. Noita reppuja on kyllä todella monella, mutta mää en jostain syystä osaa reppuja käyttää. Ostin yhden repun reissusta kesällä, eikä sitäkään oo oikein tullut käytettyä :D

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin kyllä on :D Eilenkin näin ainakin kolmella tollasen repun ja alkoi melkein jo kaduttamaan että ostin :'D
      Mulla on vähän sama homma, tykkään kyllä repuista tosi paljon ja omistankin aika monta mutta laukkuja tykkään silti käyttää enemmän :)

      Poista
  12. Ihana huivi! Mistä toi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tuosta on kyllä tullutkin mun lemppari huivi :3 Se on kirpparilta eikä oo mitään lappua eli en tiedä mistä on alun perin :/.

      Poista
  13. Hyvä löytö! Itse ostin omani 3 vuotta sitten yhdestä Outletista 55 eurolla, ei paha hinta mitä oon katellut että nykyään hinta pyörii lähempänä 70 euroa. Käytännöllinen reppu tulee usein käytettyä jos ei jaksa kannella laukkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Välillä käy tuuri ja tekee tosi hyviä kirppis löytöjä!
      Okei :) 55e ei oo kyllä hirveen paha, se ois kanssa ehkä sellanen maximi hinta minkä mäkin voisin uudesta Kankenista maksaa :) Hyvän löydön teit siis sinäkin!
      Mä kävin viime talvena haaparannalla Kankenin liikkeessä ja muistaakseni hinta pyöri jopa jossain 80 euron lähellä :D Hui!

      Poista