sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Dear santa...

Moi ♥
 
Nyt tulisi mun blogissa tänä talvena ensimmäinen joulu aiheinen postaus. Nimittäin lahjatoivelista. Näitä on aina hauska tehdä vaikkei mitkään lahja toiveista välttämättä toteutuisikaan.
 
 
 
 
1. Uusia alusvaatteita ♥
En oo valehtelematta kahteen vuoteen tainnut ostaa itselleni yhen yhtä uutta alusvaatetta joten ne ois enemmän kuin tervetulleita. Nää vanhat alkaa nimittäin näyttämään jo aika rähjäisiltä. Alusvaatteissa tykkään eniten kaikesta tyttömäisestä ja naisellisesta. Pitsiä, silkkiä, pinkkiä, vaaleanpunaista... ♥
 
2. Michael Kors -Hamilton laukku ♥
Jo pari vuotta mun ehdoton lemppari laukku on ollut tuo Michael Korssin Hamilton. Ei nyt ehkä punaisena mutta ajattelin että tuo punainen sopisi hyvin tuohon jouluiseen kollaasiin.
 
3. Uudet meikki siveltimet ♥
Mun vanhat siveltimet on olleet mulla ehkä reilun vuoden tai pari ja nyt ois tarvetta uusille. Nää on vielä ihan suht hyvässä kunnossa mutta kuten pari postausta sitten taisinkin mainita niin kosmetiikassa tykkään vain laadukkaista jutuista.
 
4. Uusi puhelin ♥
Ainoa kriteeri mitä toivoisin uudelta luurilta olisi se, että siinä olisi hyvä kamera. Tällä mun samsungin kameralla otetut kuvat ovat tyyliin sitä tasoa kuin ne olisi otettu lankapuhelimella. Muutenkin haluaisin ehkä vaihtaa merkkiä ja kokeilla iphonea tai sitten LG:tä.
 
5. Anastasia Beverly Hills Contour Kit ♥
Tätä contour kittiä olen täällä tainnut hehkuttaa jo monet kerrat ja vieläkään en ole raaskinnut sitä ostaa. Se olisi vaan niin unelma mutta hinta on tosiaan aika suolainen...
 
6. Iittalan taika astioita ♥
Saatiin joskus pari joulua sitten J:n vanhemmilta jouluna kaksi Iittalan Taika mukia ja siitä asti ne on olleet ylivoimaisesti mun lempi mukeja. En edes keitä teetä jos ne mukit sattuvat olemaan sillä hetkellä pesussa.
Haluaisin näitä mukeja muutaman lisää sekä saman sarjan kulhot olisi myös niin ihania.
 
7. Uusia lakanoita ♥
Ollaan viimeksi taidettu ostaa uusia lakanoita silloin kun muutettiin yhteen asumaan eli mitä siitä nyt on.. Noin kolme vuotta? Oon jotenkin ihan hirveen kriittinen mitä tulee pussilakanoihin. Niiden pitää aina olla just tietynlaisia tai en edes harkitse niiden ostoa. Lakanan toisessa päässä pitää olla nepparit joilla sen saa suljettua ja toisessa päässä käsille aukot jotta peitto on helppo saada lakanan sisään.
 
8. Marc Jacobsin Daisy hajuvesi ♥
Ei voi oikeasti täydellisempää hajuvettä olla. Niin hyvän tuoksuinen ja pullokin on tosi söpö. Mulla kyllä on hajuvesiä vaikka muille jakaa muttei yhtään niin hyvän tuoksuista kuin tuo Daisy.
 
Mitäs piditte tästä lahjatoive postauksesta ja mitä muuten ylipäätänsä pidätte jouluun liittyvistä postauksista? Olisi myös hauska kuulla oliko teillä mitään samoja lahjatoiveita ja jos ei niin mitä te toivotte joulupukilta tänä jouluna? :)


24 kommenttia:

  1. Tuo Daisy Eau So Fresh on niin ihana tuoksu! <3 Multakin löytyy se. On yksi mun suosikeista :) Menee hyvin arkena ja just työtuoksunakin, jos ei voi käyttää kovin vahvoja tuoksuja. Tuota tuoksua on moni tullut kehumaankin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta virka <3! Oii oon niin kade! Itekkin haluisin sen niin paljon :3 Daisy taitaa kyllä olla monen suosikki tuoksu. Ainakin parilta mun kaveriltakin löytyy se :)

      Poista
  2. Kaikki tosi kivoja toiveita! Mäkin haluaisin noita Iittalan taika astioita ja tuon Marc Jacobsin Daisy tuoksun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit!:) Toivotaan että joulupukki muistais meitä molempia noilla jutuilla tänä jouluna X)!

      Poista
  3. Oi, toi Michael Korsin Hamilton ♥ Muutenkin tosi kivoja lahjatoiveita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on... <3 Ei voi täydellisempää laukkua löytyä ^^ Kiitti :)!

      Poista
  4. Ihana joulupostaus! :) Itsekin tykkään rakennella kollaaseja ja lahjatoivelista on vielä tulossa! Nuo Taika -mukit ovat niin kivoja, sopivat kauniisti joulun kattaukseen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Anne! Itekkin tykkään tosi paljon rakennella näitä kollaaseja :D Vaikka oonkin välillä vähän turhan kriittinen ja tonkin tekemisessä meni yli tunti :'D...
      Totta turiset!

      Poista
  5. Ihania toiveita:) Noi lakanat löytyy munkin toivelistalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Hihh kiva kuulla <3 On nuo lakanat kyllä ihanat! Pidetään peukut pystyssä että joulupukki muistais meitä tänä jouluna noilla lakanoilla :D!

      Poista
  6. Niin söpöt noi siveltimet! Onks toi hajuvesi kuin kallista? : o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä ^^! Toi hajuvesi on aika "perus" hintaista eli oisko jotain 50-70e? Joku voi korjaa jos oon väärässä :D

      Poista
  7. Ah toi Anastasian contour kit ois nii ihana lahja! :) Ja toi hajuvesi on kyl yks parhaista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ois! Jos joku jommankumman noista mulle ostais lahjaks niin hyppisin kyllä riemusta :Dd

      Poista
  8. Ihania joululahjatoiveita sulla<3 :) Mä oon myös haaveillut tosta Anastasia Beverly Hillsin Contour Kitistä, mutta pahoin pelkään, ettei ne vaaleat sävyt ole riittävän vaaleita mun iholleni korostusten tekemiseen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Linda <3! Tuntuu että toi contour kit on aika monella tytöllä toivelistalla :D On se sen verran kiva :3
      Hmmm en ookkaa ajatellut tolta kantilta koska mullakin on tosi vaalee iho.. :o

      Poista
    2. Suosittelen honoria! Itsellä on 4x, siskolla 6 ja me molemmat kuolataan sitä 7:aa :D Haaveilen itse myös contour kitistä, mutten ehkä juuri tuosta kyseisestä. Sävyt ei oikein houkuttele ja hinta-laatu-suhteesta oon lukenu negatiivista palautetta :/

      Poista
    3. Pitääpä googlailla vähän tuosta honorista. Kellään tutulla ei oo sitä niin ei oo tullut mieleenkään joten kiitos vinkistä :) Kuulostaa hyvältä!
      Contour kit ois kyllä unelma <3 Mutta vähän sama homma että toi hinta tuntuu mun mielestä olevan vähän turhan korkea :D..

      Poista
    4. Honorissa on hassua, että yhen iPhonen hinnalla saa jo kolme honoria ja prossu esim. Moninkertaisesti nopeempi ja paremmista osista :) Tossa contour kitissä ei musta oo ees tarpeeks vaaleaa sävyä korostukseen. Ja kaipaidin kyllä ehkä pientä vihreetäki nappia punasuuden häivytykseen ;) Tosin sen vois kyl ostaa pienempänä. Eiks toi kyseinen oo puuterimainen? Vähä ehkä caken haluisin.

      Poista
    5. Oho no kiva :D En tiennytkään.. iphonet on kyllä aika ylihinnoiteltuja.. Varmaan siksi koska ne on suosituimpia puhelimia niin ne valmistajat voi pyytää melkein mitä vain järkyttäviä hintoja ja silti ihmiset ostaa niitä..
      Joo toi contour kitti on tollanen puuterimainen. Mulla vähän sama homma että pitäis olla tosi vaaleat sävyt omalle iholle. Että se tummempi sävyinen contour kit ei ainakaan toimis yhtään. Ellei sitten ois tosi ruskettunut mutta harvoimpas sitä nyt on... :D

      Poista
  9. Ihania toiveita ja toivottavasti moni näistä toteutuisi! :) Mie just hemmottelin itteäni uudella hajuvedellä ja tilasin yhdet monta kuukautta himoitsemani kengät kun oon tehnyt niin pitkää päivää töissä viime aikoina. Tekee hyvää välillä itsekin hemmotella itseään! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla <3! Mä toivon samaa ^^!
      Oii kuulostaa hyvältä! Uus hajuvesi ja uudet kengät kyllä piristää aina! Itseään kannattaa ja pitääkin aina välillä hemmotella ;)!

      Poista