tiistai 15. joulukuuta 2015

One two three they gonna run back to me


Hola Chicas ♥
Kaikilla on varmaan kokemusta siitä, että kun kuulee telkkarista, radiosta jne jonkun tarttuvan biisin niin seuraavat pari viikkoa menee jankuttaessa sitä biisiä uudelleen ja uudelleen? :D Mulla kävin näin mm. Major Lazerin -lean on biisin kanssa joskus kesällä ja nyt kuulin yksi päivä uuden jankutus biisin jota oon kuunnellut pari päivää jo ties kuinka monta kertaa. Jos teillä on yhtään samanlainen musamaku kuin mulla niin kannattaa käydä kuuntelemassa Elle Kingin Ex's and oh's. Ellette ole vielä kuullut.
 
 
Oon viimeaikoina pyöritellyt päässä ajatusta että värjäisin hiukset blondeiksi ja ostaisin siniset piilolinssit. Mitä ootte mieltä, sopisko mulle vai oisko ihan totaalisen no no? :D Oon aina jotenkin ihaillut sinisiä silmiä ja etenkin sellaisia tosi vaalean sinisiä. Onhan mulla itellänikin käytännössä siniset silmät mutta nää on tälläiset harmahtavan siniset niin olisi hauska nähdä miltä näyttäisin vaaleansinisillä silmillä. Ja mun mielestä pitkähiuksiset blondit sinisillä silmillä on kertakaikkiaan upeita.
Mun oma hiusvärini on nyt kasvanut noin puoleenväliin päätä joten kestäisi vielä aikansa kasvattaa nää kokonaan oman värisiksi ennen kuin voisin blondata. Ellen sitten vain pätkäisisi näistä latvoista pois reippaasti. Tietystihän nämä saisi blondiksi nytkin jos ottaisi joku miljoona värin poistoa mutta sen jälkeen mulla ei olis varmaan enään kuin pari hiusta päässä..
 
Mulla ei nyt ollut mitään varsinaista postaus aihetta mutta yritän parhaani mukaan vältellä tuota keittiön kasvavaa tiskivuorta ja mikäs sen parempi keino vältellä sitä kuin tulla kirjoittamaan postausta. Kuten viime postauksessakin sanoin niin meillä tosiaan hajosi pyykinpesukone ja tiskikone samalla viikolla joten nyt pitää tiskata käsin. Nyt kun on tiskikone hajalla niin vasta oikeasti tajuaa paljon sitä tiskiä tulee :D... Tuon pyykkikoneen sai onneksi korjattua joten sentään pyykkejä ei tarvitse pestä käsin.
 
Ajattelin kysäistä teiltä nyt samalla myös sitä että olisko mitään postaus toiveita tai ehdotuksia / parannuksia blogiani koskien? Mietin vähän että voisin tehdä esim jonkin videohaasteen? Jos saisin vaikka jonkun mun kaverin mukaan siihen videolle taikkapa tuon mun pikkuveljeni. Se nyt ainakin lähtee aina mukaan kaikkiin mun tyhmimpiin ideoihin :D Mitään ice bucket haastetta en kuitenkaan ajatellut tehdä näin joulukuussa... Mutta jos tulee mitä vaan mieleen niin heitelkää ideoita :)! Mulla itelläni lyö nyt pää vähän tyhjää vaikka aikaa olisikin postata ja tehdä videoita.


18 kommenttia:

  1. Sulle vois sopia blondit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiva kuulla :) Tekis kyllä tosi paljon mieli värjätä..

      Poista
  2. Mua ärsyttää välillä, jos jokin biisi jää aivan liiaksi soimaan päähän :D Ja hei, ihan normaalia kirjoitella postauksia, vaikka olisi jotain tärkeämpää tehtävänä ;) Blondit hiukset vois sopia sulle hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on kyllä tosi ärsyttävää välillä :D Etenkin jos se biisi on huono! Sit meinaa hermo mennä :D
      Haha X)! hyvä kuulla että on normaalia!
      Mulla oli joskus 15 vuotiaana blondit ja ne kyl sopi must mulle ihan hyvin :) Ois niin kiva taas värjätä blondiksi ♥

      Poista
  3. mistä oot ostanu ton paidan, hieno!!

    VastaaPoista
  4. Hmm, blondit vois kyllä sopiakin siulle! :) Itsehän vaalensin reilu vuoden hiuksiani aina vähän kerrassaan, täysin tummanruskeasta sellaiseen luonnolliseen vaaleaan, mutten kuitenkaan ihan täysin blodiin saakka. Nyt syksyllä tuli kuitenkin sellainen fiilis, ettei ihan niin vaaleat sovikaan itselleni, ja viimeeksi kampaajalla käydessä tummensin näitä taas pari astetta :D Miksei ikinä voi olla tyytyväinen hiuksiinsa, tälläkin hetkellä poden jonkinlaista hiuskriisiä kun en tiedä mitä näille haluan tehdä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli vähän sama homma kuin sulla! Ekahan mulla oli ihan mustat hiukset ja sitten halusin vaalentaa niin tein kanssa aina vähän raitoja kerrallaan kunnes ne oli tälläiset minkäväriset nää mun latvat nyt on. Haha toi on niin totta että ikinä ei oo tyytyväinen! Tai ehkä ekat pari kuukautta mutta sitten tulee taas se kuuluisa hiuskriisi ja tekis mieli värjätä eriväriseks :D Voikun hiusvärejä ei ois koskaan keksittykkään niin ois niin helppoa!

      Poista
  5. Sulle kyllä sopis vaalea tukka! Mut mun mielestä kun sulla on tummat kulmat ni kannattais laittaa vaan ihan sikana vaaleita raitoja, sekin muuttaa jo ilmettä vaaleemmaks eikä tulis sit niin shokkina yhtäkkinen blondi. Ja suosittelen myös että teet sen kampaajalla ettei tuu keltasta tukkaa eikä se pala käteen ;) ja jos oot kuullut Olaplex hoidosta ni suosittelen että sen kanssa alkaa vaalentamaan tukkaa, siinä oma hius ei kärsi ollenkaan vaikka vaalentais tosi paljon. :) ja ihana toi sun toppi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva kuulla että sun mielestä sopis :)! Niin en kans kyl tiiä et sopisko sellanen ihan platinablondi ku mul on tosiaa aika tummat kulmat. hmmm..
      Haha joo oon tehny niin monta hiusväri mokaa että todellakin menisin kampaajalle tällä kertaa :'D En oo tainnut kuulla tosta olaplex hoidosta mutta kuulostaa mielenkiintoselta! Pitääpä samantien vähän googlailla että mistä on kyse. Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  6. Se on hauskaa ja samalla ärsytävää, kun joku biisi jää soimaan päähän :D Sulle sopisi hyvin vaaleet hiukset! Tai sit sellanen kaunis beigen sävy? :)

    Ihanaa, mulla oli vihdoin aikaa tulla kattoo sun blogi ja niin ihanan aito meininki täällä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep! Mitä pidemmäksi aikaa se jää soimaan päähän niin sitä ärsyttävämmäksi se muuttuu :D
      Tosi kiva kuulla että sopis! Oon kans miettiny jotain beigeen vivahtavaa mutta saa nähdä että mihin lopputulokseen nyt sitten päädyn ;)
      Jee mukavaa että tulit kattomaan ja kiitos tosi paljon Roosa <3! Sunkin blogi on kyllä niin ihana <3!

      Poista
  7. Voi oot niin kaunis :) mie alotin oman värin kasvattamisen siten että lisäilin vaaleita raitoja ja joskus varmaan jotain ruskeaakin! sullakin jo noin pitkällä oma väri nii sitähän ois kätevä vaa höystää raidoilla, vaalea sopii varmasti tosi hyvin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3! Joo oon kanssa tehnyt tolla lailla nää latvat tän värisiksi silloin kuin viimeksi värjäsin (noin vuosi sitten..?). Laitoin värinpoistoaineella aina raitoja silloin tällöin :)

      Poista
  8. Joo videoo!!

    Oot tosiaan ihan sairaan kaunis ja toi asukokonaisuus on ihana! Tykkään tosi paljon tosta topista ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sainkin videon valmiiksi! ^^
      Voi kiitos paljon ♥! Tuo toppi on kyllä omasti mielestäkin tosi kiva :)

      Poista
  9. Sun hymy on ihan sairaan ihana, niin luonnollinen ja tuollainen lempeä <3 Olet muutenkin todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentistasi <3! Piristit mun päivää ^^!

      Poista