tiistai 26. tammikuuta 2016

Edullisia sisustushankintoja

Moi! ♥
Ollaan nyt noin vuosi asuttu täällä meidän omassa kodissa ja viime perjantaina sain vihdoin meidän keittiöön verhot. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan siis. Mitä tulee sisustukseen niin oon jopa vähän ärsyttävän valikoiva ja tuntuu että vaan harvat sisustusjutut kelpaa mulle. Siitä syystäkin keittiö sai vasta nyt verhot ikkunoihinsa. Kuvat ei tosin anna oikeutta verhoille koska kuvissa nuo näyttää vaan valkoisilta perus verhoilta mutta oikeasti nuo on tuommoiset hopean valkoiset kimaltavat blingi verhot :D
 
 
Verhot löysin kirppikseltä ja ne maksoi yhteensä 15e
 
 
 Oon ettinyt mun meikkauspöydälle jotain tollasta hyvää tarkentavaa peiliä ja vihdoin löysin mun kriteereihin kelpaavan yksilön. Tää löyty samasta pöydästä kuin nuo verhot ja hintaa oli 3e. Tää sopii ihan täydellisesti mun meikkauspöydälle koska siinä on muutama kultainen yksityiskohta niin ne natsaa hyvin yhteen tän kultaisen peilin kanssa.
 

 
Tähtikuvio friikki kun olen niin ei ollut epäilystäkään ettenkö ostaisi noita keittiöpyyhkeitä koska hintaa ei ollut kuin 1e kpl.
 
 
Mulla ei ole eläessäni ollut minkäänlaista tarvetta keittövaa-alle mutta kattokaa nyt tota.. Eihän sitä voinut olla ostamatta. Tämä myös kirppikseltä hintaan 3e. Nyt pitäis varmaan kehitellä jotain leipomuksia joiden tekemisessä tarvitsee vaakaa :D Kellään mitään ideoita?
 
 
Tossa kuvassa näkyy ehkä vähän paremmin nää mun uudet kutrit kuin viime postauksen kuvissa. Latvoissa siis vielä aika paljon vaalentamista. Ja mitä siitä on nyt kuin värjäsin.. Noin viikko? Ja arvatkaa vaan että onko mulla jo alkanut näkymään juurikasvua :D No, ainakin hiustenkasvu tabletit näyttää toimivan.
 
Nyt aattelin alkaa väsäilemään omatekoisia hampurilaisia ja katsomaan yhden (okei kaksi..) jaksoa pakoa. Ei oo muuten olemassa yhtä koukuttavaa sarjaa kuin se! Hävettää melkein myöntää että katsoin kokonaisen kauden kahdessa päivässä :D..

22 kommenttia:

  1. Ihana tuo peili ja keittiövaakakin on tosi söpö! Mullekaan ei mitkä tahansa verhot kelpaa, joten parempi ripustaa ne vasta sitten, kun oikeat osuu kohdalle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookkin! ♥ Haha ai sä oot kanssa vähän tällänen valikoiva yksilö ;D Mitäpä sitä turhaan jotain huonoa kelpuuttamaan! x)

      Poista
  2. Onpas kivoja uutuuksia! Toi keittiövaaka on ihan ylisöpö<3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiitti Linda <3! Samaa mieltä! :D Voikun kaikki keittiövälineet sais ton värisinä :D!

      Poista
  3. Voihan kotikateus, upealta näyttää!! Ja kaunis sinä jälleen <3

    VastaaPoista
  4. Ihanan väriset noi keittiöpyyhkeet !! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans rakastuin niihin heti kun ne näin <3!!

      Poista
  5. Toi peili on niin kaunis, kelpais! :D

    VastaaPoista
  6. Tosi ihana ruokailutila teillä ♥ Ja kivoja löytöjä taas kerran! Mulla oli tuo peili joskus hopeisena, kunnes se tippui lattialle ja meni rikki. Siinä kyllä on kauneus ja hyöty samassa paketissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! :) harmi että se hajosi :( Tuo olisi kyllä hopeisena varmaan kanssa tosi hieno <3!

      Poista
  7. Ihania löytöjä oot tehnyt, erityisesti tuo peili on niin kaunis että! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Milla! oon itsekkin tosi tyytyväinen tän kertaisiin kirppis löytöihin ^^

      Poista
  8. Mitä noi kukat tossa pöydällä on? Onko ne oikeita?
    En tiiä kukista/kasveista mitään, mut oon aatellu keittiön pöydälle just jotain tollasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo oikeita :D Oon kanssa aika tietämätön mitä tulee kukkiin ja kasveihin niin tollaset muoviset sopii mulle just hyvin.

      Poista
  9. Tuo peili on tosi nätti! Paljon kivempi mitä sellaiset normit :)) Kirppiksiltä löytyy kyllä välillä tosi kivoja juttuja ja vieläpä halvalla. PS. Sulla on tosi kiva meikki tuossa kuvassa<3

    VastaaPoista