torstai 14. tammikuuta 2016

New favourite jacket and boots

 
Tein ihan mahtavan kirppis löydön viikko sitten!
Nimittäin tuon aivan ihanan kukkatakin ♥ Hintaa ei ollut kuin vaivaiset kuusi euroa joten ei tarvinnut paljoa miettiä ostaako vaiko ei :D
 
 
Oon viimeaikoina jostain syystä rakastunut uudestaan punaiseen huulipunaan. En oo sitä tosi pitkään aikaan käyttänyt mutta nyt oon taas alkanut tykkäämään siitä. Ostin Joe Blascon (♥♥) punaisen huultenrajauskynän ja Lumenen punaisen huulipunan ja niillä saa loihdittua kunnon Marilyn huulet :D Yleensä mua punaisissa huulipunissa hirvittää se että hampaat saattaa mennä punaisiksi jos esim syö ruokaa niin että on just laittanut punaista huulipunaa. Toi Lumenen huulipuna on onneks tollasta kunnon tujua ettei se lähde kyllä huulilta kovin helposti saatika tartu hamapaisiin.
 
 
Kukka takin ohella toinen tämän kuun lemppari löytö on Zaran mustat saappaat.
 

 
Hyviä saappaita ei koskaan voi olla liikaa (okei voi..) joten nää ihanuudet oli tervetullut lisä mun valtaisaan saapas kokoelmaan. Jotkut hamstraa korkokenkiä ja mä ilmeisimmin hamstraan saappaita.
 
 
Nää saappaat on kyllä 39 kokoa ja mun jalka on yleensä 39 / 40 joten nää just ja just sopii mulle. Toisaalta käytän talvisin kolmia sukkia päällekkäin joten ehkä jos karsisin ne kahdet pois niin nää ois just perfectot :D
 
Olin eilen kaverin kanssa kahvilla ja shoppailemassa ja päätin että nyt mä ostan sen blondin hiusvärin että tää mun värjäys suunnitelma tästä hieman edistyis.
 
 
Siinä ois nyt kaikki mun blondiksi värjäys operaation välineet. Värjäys suti, vaalennusaine, värinpoisto sekä hopeashampoo.
 
Joudun siis luultavasti tekemään näille mun latvoille värinpoiston ja värjäämään tyven erikseen vaalennusvärillä koska nää mun hiuksethan on eriväriset tyvestä ja latvasta sen mun oman värin kasvattamis operaation jälkeen. Joka siis ei koskaan kunnolla toteutunut koska noin parin vuoden kasvattamisen jälkeen päätin heittää hanskat tiskiin ja nyt tässä sitä ollaan kohta värjäämässä hiukset blondeiksi.
 
Mulla ei oo mitään kokemusta mistään noista ylläolevista tököteistä joten jos joku on niitä käyttänyt niin kokemukset ja vinkit ois taas enemmän kuin tervetulleita :)
En oo vielä päättänyt mikä päivä värjään mutta suunnitelmissa olisi ihan tässä lähiaikoina :) Saa siis nähdä oonko jo seuraavassa postauksessa blondi ;)!


23 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia, ja toi takki on mielettömän kiva!
    Ootan innolla sun värjäysprosessia, koska blondit sopii sulle varmasti tosi hyvin. :-D Niinku toi huulipunakin!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora! Itekkin tykkään tosta takista Super paljon ♥
      Kiva kuulla! Toivotaan että sopii ;D!

      Poista
  2. Oi miten söpö takki, kukkakuosi = <3 Oot taas niin kauniina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin ihana <3! Kukkakuosi on kyllä aina niin magee :)! Voi kiitos ^^

      Poista
  3. Oijoi mikä takki ja mitkä saappaaat!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin ihanat ♥♥ Oon itekkin ihan lovena niihin :D!

      Poista
  4. Saappaita ei todellakaan voi olla koskaan liikaa ;) Viikonloppuna itsekkin ajattelin metsästää parit saappaat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano ;)! Onnea saappaiden entsintöihin ! :D

      Poista
  5. Ei vitsi, miten ihana takki! Näin linkin sun postaukseen facebookissa ja ihastuin tohon takkiin ja oli pakko tulla katsomaan, mistä se on ostettu, mutta se olikin sit kirppislöytö... Mut hirmu kivalta näyttää, niin takki kuin saappaatkin!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh eikö ookkin ihana takki <3! Kiva että päätit tulla vierailulle mun blogiin :) Harmi tosiaan etten tiedä takin alkuperää kun toi on kirppislöytö :/ Kiitti <3!

      Poista
  6. Tosi kivoja ostoksia! Ja sulle sopii tosi hyvin tuo punainen huulipuna ♥ Itse en osaisi olla ilman huulipunaa ja tykkäänkin siitä myös kaikilla muilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Ihana kuulla ♥ Huulipunat on kyllä kivoja, pitäis itekkin ruveta käyttämään niitä useammin :)

      Poista
  7. Aivan ihana kukkakuosi tossa takissa! Tykkään! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakuosi on best ♥♥ Määkin tykkään ^^

      Poista
  8. aivan ihastuttava kukkakuosi tuossa takissa! ihana piristys alkavaan kevääseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Oon viimeaikoina jotenkin tykästynyt tommosiin kevyihin takkeihin ja olin niin ilonen kun löysin tän ja vielä näin ihanana kukkakuosisena <3!

      Poista
  9. Voi vitsit kuinka hyvät löydöt!! Niin tyylikkäät perus saappaat, joita aina tarvitsee ja ihanan "villi" takki :) Punainen huulipuna vielä kruunaa!

    VastaaPoista
  10. Tykästyin täysin noiden saappaiden krokotiilikuosiin... <3 Punainen huulipuna sopii sulle oiken mainiosti :)

    VastaaPoista
  11. Ihana takki ja huulipunakin sopii siulle todella hyvin! <3 Raikas kokonaisuus. ^^

    VastaaPoista