sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Tammikuun IN / OUT

Tajusin tuossa yksi päivä että oon kokonaan unohtanut tehdä joulukuussa in / out postauksen?! Noh, joulukuu jäi nyt sitten välistä kokonaan mutta koska itse tykkään tehdä ja lukea näitä postauksia niin jatketaan tänäkin vuonna näiden postauksien tekoa. Pidemmittä puheitta tässä olisi tämän vuoden ensimmäinen in / out postaus ollos hyvät!
 
 
IN
 
Leopardi printti treenivaatteissa
 
 
En oikeastaan tykkää enään leo printistä juuri missään muualla kuin treenivaatteissa. Joskus 15 vuotiaana tätä olisi ollut vaikea uskoa musta koska silloin mulla saattoi olla useampaakin leo (ja muita eläinprinttejä...) yhtä aikaa päällä :D
Treenivaatteissa ja varusteissa sensijaan leoprintti on varmaan jopa eniten mun mieleen. Sen jälkeen hyvänä kakkosena tulee neonvärit. Nyt kun aloin miettimään niin taidan omistaa vain tasan yhdet leopardi printtiset kengät..
 
Pitkät tekoturkis takit
 
 
Tuommoinen takapuolen alle ylettyvä tekoturkis takki olis niin unelma ♥ Useimmat tekoturkikset mitä kaupassa näkee on aina jostain syystä tosi lyhyitä ja tuollaisia vähän pidempiä ei tuppaa melkein koskaan löytämään mistään. Jopa kuvia noista oli aika hankala löytää :D Unelmavärit takissa olisi musta ja valkoinen tai sitten puuterin värinen.
 
Platinablondit
 
 
Mun blondikuume senkuin kasvaa kasvamistaan. Oon nyt kaupoista katsellut jo vaaleita hiusvärejä ja hopeashampoita mutta vielä en ole ostanut. Yritän löytää mahdollisimman vaalean sävyn jotta hiuksiin ei tulisi yhtään keltaisuutta.
En tottapuhuakseni olisi uskonut enään koskaan palaavani blondeihin hiuksiin mutta jostain syystä kaipaan nyt pientä hius muodonmuutosta. Uusi vuosi ja uudet kujeet?
 
Sängynpäädyt
 
 
Sängynpäätyä olen himoinnut jo kolme vuotta ja vieläkään en sellaista omista..!  Tuntuu ettei suomesta oikein tuppaa löytymään sellaista täydellistä yksilöä.. Joku vaaleanharmaa tai beige olisi sopivan sävyinen meidän makkariin koska siellä on jo niin paljon valkoista että pieni "väri" pilkku tekis ihan hyvää.
 
OUT
 
Finnish design
 
 
Käsi ylös se joka oikeasti pitää suomalaista muotoilua hienona? Näin suomalaisena mun pitäis varmaan ylistää suomalaisia tuotteita mutta niistä tulee mulle lähinnä kylmiä väreitä. Ei iske sitten ei yhtään :D Outoja muotoja, kirkkaita värejä, puuta... Yhh..
Jotta en nyt kokonaan lyttäis suomalaista muotoilua niin suurin osa pentikin tuotteista on ihan kivoja ja myös Iittalalta löytyy mun tyylisiä tuotteita. Mutta siinä se sitten oikeastaan olikin :D
 
Liian tatuoidut naiset
 
 
Mitä tulee miehiin, niin mua ei haittais vaikka olis päästä varpaisiin tatuoitu. Okei ehkä naama tatuoinnit menee kuitenkin jo vähän liiallisuuksiin, mutta kyl te tiiätte mitä mä meinaan. Naisilla sen sijaan.. En tykkää jos on paljon tatuointeja ja en itse luultavasti tule koskaan tatuointia ottamaan. Joskus halusin tatuointeja mutta enään ne ei ehkä oo mun juttu. Tykkään kyllä sellaisista pienistä ja sievistä tatuoinneista naisilla. Esimerkiksi joku teksti tai pieni kuva, ne on ihan kauniita. Mutta värikkäät ja isot tatskat naisilla ei oo ikinä iskeneet muhun.
 
Canada Goose takit
 
 
En oikein oo koskaan tajunnut tätä canada goose takkejen suosiota? Mun mielestä toi näyttää vaan ihan perus parka takilta ja hintaa on kuitenkin aika huimasti.. Jos asuisin jossain Siperiassa niin saattaisin minäkin omistaa kyseisen takin mutta tarvitseeko täällä suomessa tosiaan monen sadan euron talvitakkia? Okei myönnettäköön että viimeviikolla olisi saattanutkin tarvita mutta jos vuodessa viikon ajan tuolle olisi käyttöä niin kuinka tarpeellinen se sitten loppupeleissä on?
 
All black outfits
 
 
Pari vuotta sitten mun pukeutuminen näytti aika lailla mustalta mutta nyt osaan onneksi jo käyttää hieman värejäkin. Onhan musta väri aina se ns. luottoväri joka ei ikinä petä mutta oon esim lopettanut parin suositun blogin lukemisen vaan sen takia että ne bloggaajat käyttää niin paljon mustia vaatteita :D Kuulostaa ehkä aika typerältä mutta jotenkin mua ei yhtään inspiroi tuollainen kokonaan mustaan pukeutuminen. Se näyttää vaan tosi synkältä mun mielestä.
 
Muistuttaisin taas että nää oli sit vaan mun mielipiteitä eli kenenkään ei kannata ottaa nokkiinsa jos tykkääkin eri jutuista kuin mä :) Luultavasti taas ens kuussa mun mielipiteet on muuttuneet :D..
 
Oliko teillä tässä kuussa samoja suosikki ja inhokki juttuja kuin mulla? :)


24 kommenttia:

  1. Ihana suosikit vuoden ekassa in ja out postauksessa :)

    VastaaPoista
  2. Hyviä pointteja! Paitsi että Canada Gooset ovat AINA IN ainakin täällä Lapissa :D

    http://fluffylelle.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nojoo Lappiin nuo kyllä varmaan sopiskin ihan hyvin :D!

      Poista
  3. Yleensä sun inhokit on osuneet samoihin kun omat, mutta mun mielestä tatuoinnit on kauniita ku ne on hyvin tehty, oli niitä kuinka paljon tahansa tai oli ne mitä kuvia vaan :D Samoiten leopardikuvio on aina mulla in, ollut jo vuosia enkä usko että hiipuu mihinkää :D Mä pukeudun paljon mustaan, mutta välillä saattaa olla jopa vaaleat farkut ja harmaa paita :) Toi Suomi desing ei kyllä oikee itteekää inspaa :D Nää on mun lempparipostauksia sulta! Sulle sopis kyllä hyvin blondit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla että yleensä meillä on samat inhokit :) Ehkä mäkin vielä joku päivä lämpenen naisten tatuoinneille :) Tai siis sellaisille isommille, pienethän on ihan hienoja :)
      Kiitos kivasta kommentista! Tosi monet jo sanoneet että värjää ihmeessä blondit ja tekis mieli jo nyt värjätä mutta pakko odottaa hieman että tää oma väri vähän kasvais niin ei tarvitsisi tehdä sitä värinpoistoa :D

      Poista
  4. Tuo kokomusta asu on kyllä niin out! En ole varmaan pariin vuoteen ostanut mitään kokomustaa vaatekappaletta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Tää suomi on jo muutenkin niin synkkä maa että pakko yrittää ees pukeutumisella vähän saada jotain pirteyttä :D

      Poista
  5. Mää kans haluaisin jonkun kivan sängynpäädyn! Nyt ollaan tosin vähän kattelemassa uusia asuntoja niin ehkä sitten kun löytyy se mihin muutetaan niin tietää värimaailman paremmin :) Ite haluaisin tuunailla ainakin jollain tapaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sängynpäädyt on kyllä niin ihania <3! Oon kanssa kuullut että niitä vois ite tuunailla tai jopa tehdä kokonaan ite :) Toivotaan että me molemmat löydettäis jotkut kivat sängynpäädyt ^^!

      Poista
  6. Kokomusta asu ei kanssa nappaa yhtään, ellei kyseessä ole pikkumusta mekko! Itsellä haaveissa myöskin tuollainen kuvien tapainen sängynpääty ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pikkumustat on kyllä munkin mielestä kivoja :)! Ja sängynpäädyn on niin ihania ♥♥

      Poista
  7. Kokomusta on tosiaan niin synkkää, varsinkin ton japaninreissun jälkeen harmitti tulla suomeen kun kaikki vaan pukeutuu niin mustaan! D: Leopardikuosi = <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no joo voin vaan kuvitella :D Suomalaisten pitäis opetella vähän värikkäämpää pukeutumista! :D

      Poista
  8. In osuus oli kyllä ihan nappiin! Ja ihanaa että joku on mun kanssa samaa mieltä noista finnish design tuotteista :'D Just vähä aikaa sitten kauhistelin kun näin kuvan Eero Aarnion jostain Wuff valaisimesta, että ketkä hullut oikein semmosia ostaa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla :D! Nojoo ei kans iske muhun sitten yhtään toi suomalainen desing... :D Mun mielestä ne näyttää kaikki lähinnä vaan oudoilta :D Eikä yhtään tyylikkäiltä.

      Poista
  9. Hyvii juttui oot löytäny! Koko musta kuuluu hautajaisiin! Ite laittasin taas ton suomalaisen muotoilun IN! tykkään suomalaisest muotoilust ihan älyttömästi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :D! Nojoo oon samaa mieltä että kokomusta kuuluu hautajaisiin :D Aijjaa haha no mut hyvä että täällä on edes joku joka tykkää suomalaisesta muotoilusta! :) Toivotaan että mäkin vielä joskus lämpenen sille..

      Poista
  10. Nice post! I follow you now #596 hope you follow me back

    kisses Adela Acanski

    VastaaPoista
  11. Love your choices.
    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com


    VastaaPoista
  12. Oii mää haluaisin tollasen tekoturkistakin! <3

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin <3 Toivottavasti molemmat löydetään semmoset ;>!

      Poista