torstai 11. helmikuuta 2016

Kosmetiikka holistin uusimmat hankinnat

Miten musta jotenkin tuntuu että näitä kosmetiikka aiheisia postauksia on saattanut olla täällä viimeaikoina aika paljon :D? No pistetään vielä yksi lisää.
 
 
Jotkut varmaankin muistavat että mun ihan lemppari kosmetiikka merkkini on Joe Blasco.  Eipä pitänyt taas miettiä kahta kertaa kun tuli sähköpostiin viesti että haluaisinko testata paria Joe Blascon meikkiä.
 
Joe Blasco Naked lipstick & Silver Blue Eyeshadow
 
Huulipuna on tollanen hieman beigeen vivahtava ja aika neutraalin värinen. Sen nimi Naked Lipstick on mun mielestä aika hyvin kuvaava. Huulilla se vaikuttaa hieman joltain mattapintaiselta huulikiillolla mutta huulipunan pysyvyydellä.
 
 
Mä tykkäsin tästä huulipunasta kyllä tosi paljon. Tää sopii mun mielestä hyvin arkeen kun ei ole liian räväkkä. Muun meikin teinkin sitten aika näyttäväksi kun huulet oli niin neutraalit. Laitoin kunnon tuuheat tekoripsetkin ja en tiedä onko mulla aikaisemmin edes ollut näin näyttäviä ripsiä. Välillä on vaan kiva laittautua vaikkei olisi edes pahemmin minnekkään menossakaan :D
 
Tältä näyttää Silver Blue luomiväri:
 
 
En oo moneen vuoteen käyttänyt mitään värillistä luomiväriä mutta ensi keväänä ne on kuulemma tulossa takaisin muotiin. Saa nähdä jos uskallan kokeilla jotain vielä räväkämpää väriä kuin tämä sinisen hopea :D 
 
 
Luomiväri on tosi pigmenttistä joten sitä pystyi myös käyttämään eyelinerin tapaan. Vasemmanpuoleisella siveltimellä laitoin luomiväriä yläluomelle ja oikeanpuoleisella siveltimellä tein eyelinermäiset rajaukset alaripsien tyveen.
Kun sivellintä kastoi hieman vedellä ennen kuin otti luomiväriä niin rajaus oli tosi helppo tehdä.
 

Tein aika kapeat rajaukset alaripsien tyveen koska yläluomilla oli jo niin tummat luomivärit.
 
 
Kuten aina, tälläkin kertaa Joe Blascon meikit eivät tuottaneet pettymystä! Saa nähdä tulenko koskaan törmäämään Joe Blascon tuotteeseen josta en pitäisi :D
 
Joe Blascon uutuuksien lisäksi olen hamstrannut myös pari muuta uutta ihanuutta.
 
 
Ostin vihdoin ja viimein itselleni tuon kauan himoitsemani Contour Kitin ♥ Vielä en oo tähän hirveästi kerennyt tutustumaan koska käytän meikkiä yleensä vaan noin kerran viikossa.
 
 
Ja jottei luomiväreistä vaan tulisi pulaa niin Joe Blascon lisäksi päätin kokeilla mulle aikalailla entuudestaan tuntematonta merkkiä nimeltä Gosh.
 
 
Tässä Goshin paletissa oli niin kivan näköisiä sävyjä että se oli pakko ostaa. Mulla on tainnut elämäni aikana olla tasan yksi Goshin meikki ja sekin oli kynsilakka joten ihan mielenkiinnolla lähden näitä luomivärejä testailemaan.
 
 
BB-voide ei tuntunut oikein riittävän mulle joten ostin Macin peitevoiteen sekä Maybellinen Fit Me meikkivoiteen. Kummastakaan näistä ei ole aikaisempaa kokemusta mutta ainakin Macin tuotteista oon kuullut vaan pelkkää positiivistä. Maybelline taas on aina ihan perus hyvä merkki.
 
Sellaisia kosmetiikka juttuja tälläkertaa! Mitäs piditte? :) Ja omistatteko kenties mitään samoja tuotteita ja jos omistatte niin mitä ootte tykännyt? :)


32 kommenttia:

  1. Mistä ostit ton contour kitin ja paljon makso? Tosi kivan näkönen, oon ite metsästäny samanlaista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin sen Bangerheadilta ja hintaa oli vähän päälle 60e :) Toi on kyl tosi kiva, suosittelen kokeilemaan :)

      Poista
  2. Upea meikki :) ihanan näyttävä! Ja tota punaa houkuttelisi kokeilla. Oon etsiskellytkin täydellistä arki punaa ja tässä vois olla kyllä potentiaalia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Kannattaa ihmeessä käydä vaikkapa esim Emotionissa testailemassa :) Tästä tuli heti mun lempi huulipuna ♥

      Poista
  3. Liian tummat kulmat blondille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattoi ehkä tulla vähän turhan tummat joo mutta oon kyllä toisaalta aina tykännyt tummista kulmista :>

      Poista
  4. Kivoja juttuja oot saanut ja ostellu

    VastaaPoista
  5. Vauu! Upea sinä <3 Toi luomiväri on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiitoksia Niina <3! Se on kyllä tosi kivan väristä, oon ihan rakastunut <3!

      Poista
  6. Wou mitä meikkihankintoja! Sait vihdoin tuon contour kitinkin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuli vähän taas hamstrattua :D! Niin sain ♥ Kauan mä sen ostoa pähkäilinkin! :D

      Poista
  7. Oi miten kivoja meikkiuutuuksia! :) Mulle on myös tulossa toi samainen ABH:n Contour Cream Kit, tosin vähän eri väreissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekkin ^^! Ehkä mun ei nyt vähään aikaan tarttekkaan sitten ostella mitään uusia meikkejä :'D
      Oii ootat varmaan innolla :D! Tää on kyllä ollu hintansa väärti ;)

      Poista
  8. Tuo huulipuna on aivan ihana, rakkautta ensi silmäyksellä! Onko sulla mitään tietoa minkähän hintainen tuo puteli on? Mun on pakko laittaa tämä postaus itselle kirjanmerkkeihin, tämä on pakko saada vaikka väkisin :D Voi että sä olet niin kaunis nainen! Mä en edes muista milloin mä olisin käyttänyt jotain värillistä luomiväriä, yläasteella ehkä? Tuo Goshin paletti näyttäis aika houkuttelevalta :) Tosi ihana postaus, mun sisäinen himoshoppaaja alkaa uhkaavasti herätä talviunilta :D Ihanaa viikonloppua ja näin etukynteen toivotan myös mukavaa ystävänpäivää! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon kyllä niin samaa mieltä tuosta huulipunasta <3! Ois kyllä tosiaan voinut laittaa noi hinnatkin esille, eli huulipuna maksaa noin 28e ja luomiväri noin 32e :) Ja molempia voin lämpimästi suositella :)
      Voi kiitos tosi paljon ♥ Piristit mun iltaa ^^!
      Hahah se sisäisen himoshoppaajan herääminen on kyllä aina vaarana kun lueskelee blogeja :'D itekkin teen useimmat hankinnat sen perusteella mitä oon jonkun blogista aina nähnyt :D
      Kiitos kivasta kommentista ja oikein ihanaa viikonloppua sinulle sekä tulevaa ystävänpäivää ♥! :)

      Poista
  9. Ihania mekkeijä olet ostanut :3 huulipuna on aika ihanan värinen !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä niin ihania kaikki :3 Oon ihan kun joku pikkutyttö jouluaattona kun hypistelen näitä täällä niin innoissani :'D

      Poista
  10. Joe Blascon juttui oon pitkään miettinyt onko kannattavat ostaan :) Kiva kun kerroit lisää niistä! JA toi contour kit lähti itel kans just Bangerheadiltä tilaukseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joe Blascon meikit on jo pari vuotta olleet mun lemppareita <3 En voi muutakuin suositella :)!
      Jei <3! Tää samainen contour kitti tuntuu olevan nyt kyllä aika suosittu! :D

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Thanks Adela! I like that lipstick colour too very much ♥

      Poista
  12. Mä oon kans aikoinaan käyttänyt Joe Blascon tuotteita ja varsinkin yksi peiteväri oli ylitse kaiken. Sitä ei vaan enään valmisteta ja oon ollu liian laiska etsimään korvaavaa. Ihana blogi sulla, rupesin seuraileen<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joe Blascon tuotteet on kyllä monen vakkari tuotteita :) Hieman hintaviahan ne ovat mutta kyllä sitä laadusta aina mielellään maksaa hieman enemmän :)!
      Voi kiitos, kiva kuulla! ♥ Tervetuloa lukijaksi! :>

      Poista
  13. Ihanan värinen tuo puna! Ja eiii sulla on ihanan väriset silmät 8) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin tosi kivanvärinen huulipuna :>! hihh voi kiitos ♥♥

      Poista
  14. Tuotteet vaikuttaa super hyvältä ja vitsit mikä kaunotar siellä on<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kivasta kommentistasi <3! Siellä toinen ! ♥♥

      Poista