sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Maaliskuun in / out

Moikka ♥
Mulla on ollut kerrankin aika vauhdikas viikonloppu takana mutta nää tälläset on just parhaita! Perjantaina J lähti kavereidensa kanssa vironlaivalle joten mä päätin järkätä meillä pienet illanistujaiset mun kavereille. Meitä oli täällä viisi tyttöä eli juuri sopiva määrä niin kaikki mahduttiin samaan autoon kun lähdettiin sitten illalla käymään baarissa. Oli ihan kivat aloittelut ja baarissakin oli hauskaa vaikka se aika tyhjä perjantaina olikin. Kotiinkaan ei tarvinnut pilkun jälkeen kävellä kun jotkut ystävälliset tuntemattomat päätti tarjota meille kyydin kotiin. Mulla ja yhdellä toisella tytöllä meidän porukasta oli vieläpä sama päämäärä koska asutaan nykyään samassa kerrostalossa :D (Pieni kaupunki!)
 
Lauantai aamulla heräsinkin sitten yllättävän aikaisin siihen nähden että perjantai meni vähän pitkäksi. No mä nyt en ookkaan koskaan ollutkaan mikään alkoholin suurkuluttaja joten tosi harvoin ees kärsin minkäänlaista kankkusta seuraavana päivänä.
Lähdin siis heti herättyäni kävelemään juna asemalle ja otin suunnaksi Helsingin ja jäähallin kirpputorin. Kirppiksellä tein tosi hyvän saaliin ja päätin hyvän mielen ja ilman kunniaksi kävellä koko matkan jäähallilta pikkuhuopalahteen mun isän luoksi. Siellä sitten vietin sen päivän ja iltapäivästä lähdin takaisin Järvenpäähän kun Japikin kotiutui laivalta. Eilis ilta menikin sitten yhdessä lagaillen ja supernaturalia katsoen. Tänään olisin halunnut lähteä sellaisiin neon zumba partyihin mutta en saanut ketään kaveria mukaan enkä kuitenkaan yksin sitten viitsinyt lähteä. Tuntuu että tosi monilla on ihme ennakkoluuloja zumbaa kohtaan mutta mä en suunnilleen edes tiedä mitään sen hauskempaa :D! Lattari musa + tanssiminen ♥
 
Nyt olisi sitten vuorossa taas kuukauden in / out postaus. Laitelkaas sitten taas tulemaan kommentteja että ootteko samaa mieltä mun kanssa vai onko nää kaikki mun mielestä kivat jutut teidän mielestä ihan karmeita ja toisinpäin :D
 
IN
 
ranskan letit
 
 
Uusin maailmalla paljon näkynyt tukkavillitys on ranskan letit. Itsellä kesti jonkin aikaa lämmetä näille mutta nyt oon jo ihan ihastunut lettikampauksiin ♥ En vaan itse osaa tälläisiä tehdä tai en tiedä näyttäiskö nää ees hienolta mulla mutta ainakin hiusten pituuden puolesta näitä voisi kyllä kokeilla.
 
Bomber takit
 
 
Muistan kun nää bomber takit oli joskus pari vuotta sitten kova villitys ja nyt ne on tehneet taas paluun. Näitä onkin tullut somessa nähtyä jos vaikka kenen julkkiksen päällä ja nyt on itselläkin ostoslistalla tuollainen armeijan vihreä bomber takki. Muutkin värit kyllä kelpaisi mutta noi vihreet on jostain syystä ollut suosituin väri näissä ja itsekkin ehkä eniten lämpenen sille värille.
 
Urheilu vaatteet arkikäytössä
 
 
Vielä ehkä noin vuosi sitten jos näki jonkun esim kaupassa treeni trikoissa niin mietti että mitäköhän ihmettä mutta nyt tuntuu että treenivaatteiden käyttö ns. normivaatteina on ihan perus juttu. Onhan urheilu vaatteet paljon mukavemmat päälläkin kuin esimerkiksi tiukat farkut ja korkkarit. Oon kuolannut tuollaisia erivärisiä Adidaksen trikoita ja collareita jo jonkin aikaa kaupoissa ja vähän mietinkin että pitäisikö ostaa tommonen Adidaksen paita mikä näkyy vasemmanpuoleisessa kuvassa. Treeni kenkiähän mä oon käyttänyt jo tosi pitkään ihan arki käytössä mutta vielä en ole muita urheilu vaatteita käyttänyt muuten kuin juuri urheillessa. Vähän pahoin pelkään että sitten kun menen ekan kerran vaikka ruoka ostoksille rennoissa treenikuteissa niin en enään sen jälkeen muita vaatteita käytäkkään :D Baarit on ehkä ainoa paikka missä ei ole vielä treeni asuisia ihmisiä kävellyt vastaan.
 
OUT
 
Alustopin näköiset crop topit
 
 
Tykkään kyllä crop topeista tosi paljon, mutta en oo ehkä vielä ihan ymmärtänyt näitä pitsi hepeneiden käyttöä julkisilla paikoilla. Mun mielestä noi vaan näyttää liikaa alusvaatteilta ja välillä kun näkee ihmisiä tollaiset päällä julkisella paikalla niin pakostakin tulee ajatelleeksi että unohtiko toi nyt laittaa paidan päälle vai onko toi olevinaan se paita.
 
Mokkanahka hameet
 
 
En oo ikinä oikein tykännyt mokkanahasta muuten kuin kengissä. Haluaisinkin sellaiset täydelliset kapeat mokkanahka ylipolven saappaat mutta jotenkin esimerkiksi nää muodissa olevat mokkanahka hameet ei säväytä yhtään. En tiedä tuleeko niistä sitten liikaa kasari vibat vai mikä siinä on kun en tykkää.
 
Paljetti vaatteet
 

 
Mä oon aina ollut aika mukavuudenhaluinen ihminen ja en oo koskaan pystynyt käyttämään mitään paljetti vaatteita koska noi vaan jotenkin ärsyttää liikaa kun ne hankaa ja kädet osuu niihin paljetteihin. Muutenkin paljetit sopii mun mielestä ehkä vaan uudenvuoden juhliin kun ne on niin näyttävät ja kimaltelevat.

27 kommenttia:

  1. Oon kyl sunkaa ihan samal linjal jokaisesta noista! :)

    VastaaPoista
  2. Suosittelisin oikeinkirjoituksen ja yhdyssanojen opettelua ennen bloggaamista. Tästäkin tekstistä bongasin reilusti yli 20 yhdyssanavirhettä. Pliis hei... Naurettavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä että jollain on aikaa etsiä blogeista kirjoitusvirheitä :'D Mulla on lukihäiriö testissä todettu pientä häikkää yhdyssanoissa ja sanajärjestyksissä joten vaikka kuinka "opettelisin" niin ei se mun kirjoittaminen tuu ton paremmin sujumaan

      Poista
    2. Ahh, the Internet spelling police has spoken 😒 always the anonymous, that have the most to say. Funny that..Just found ur blog, u personally think ur doing a great job, really interesting articles

      Poista
  3. Oon kyllä täysin samaa mieltä noista out-kohdista! :D En voisi itse koskaan pukeutua tuollaiseen pitsiseen croptoppiin, ihan liian paljastava ja alusvaatemainen! Samoin nuo mokkaiset hameet, yhh.. ei vaan iske varsinkaan tuollainen nappirivistö :D
    Ranskanlettejä olisi kyllä kiva kokeilla, mutta itsekään en osaa sellaisia tehdä, saatika sitten itselleni.. Armeijanvihreä bombertakki olisi tosi kiva nyt kevääksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva :D! Joo älä muuta sano! pitsi vaatteet on ihan kivoja mutta ei sellaset mitkä näyttää alusvaate osastolta ostetuilta :D ja noi mokkahameet (ja just ne napilliset etenkin) ei oo kyllä yhtään mun tyylisiä.
      ja samaa mieltä oon sun kanssa noista ranskanleteistä ja bomber takeista ♥

      Poista
  4. Etenkin ranskanletit ja muut letit on mun mieleen! :) Osaispa vaan tehdä niitä! :D Noista out-kohdista oon niin samaa mieltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. letit on kyllä ihania! hitsi kun ite kans en osaa tehä muuta kun tyyliin ne perus letit :'D

      Poista
  5. Noista In -puolen jutuista noi ranskanletit on lemppari ♥ Mua pikkasen harmittaa, että leikkasin viime kesänä hiuksia lyhyemmiksi, kun nyt ois niihin pidempiin saanut nii kivasti tuollaiset pidemmätkin letit :/ Onneksi ne näyttää kivoilta lyhyemmissäkin.

    Out -puolen jutuista oon puoliksi samaa mieltä noista pitsisistä crop-topeista, että yksinään ne ei sovi, mutta näyttävät tosi kivoilta esim sellaisten kietasu-tyyppisten paitojen ja jakkujen kanssa ♥ Itsellä tuo mokka ja paljetti on sydäntä lähellä, mutta enemmän syksyn ja talven juttuja, kun nyt on jo katse enemmän keväässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään monet on ihastuneet noihin ranskanletteihin ♥ Onhan ne kyllä niin mageet etten ihmettele! Voi vitsit, oon itekki tehnyt ton "virheen" niin monesti :D mutta onneks hiukset kasvaa niin nopee ja totta puhut että noi letit saa hyvin tehtyä kyllä vähän lyhkäseempäänkin frisyyriin :D
      näitä ihmisten eriäviä mielipiteitä muoti jutuista on aina hauska lukea :D!

      Poista
  6. Bombertakki on kyllä cool :) Melkein tekisi mieli ostaa, mutta ehkä se ei oikein oo mun juttu. Nyt on muuten näkynyt kaupoissa tuollaisia edestä napitettuja hameita, mutta farkkuisena. Mun mielestä ne ovat aika kauheita suoraan sanottuna :D Tuollainen mokkainen hame on kyllä mun mielestä ihan tyylikäs sopiviin vaatteisiin yhdistettynä, mutta itse en pahemmin käytä hameita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellaki <3! Mä en oo vielä ite kans ostanut mut eiköhän jossain kaupassa tai kirpparilla muakin kävele vastaan se täydellinen yksilö :D
      napitetuista hameista sen verran että mä en kans tykkää yhtään niistä.. en tiiä mikä niis on ku niin hirvittää :D

      Poista
  7. Eiiiii paljettivaatteet on just ihania :DD Mä niin allekirjoitan ton treenivaatteiden käytön ihan muutenvaankin; Ne on niin tyylikkäitä ja mukavia päällä niin miksi ei :) Ja tota bombertakki-villitystä mä en vaan ymmärrä, ei iske itteeni ollenkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaaa :D jotkut näköjään tykkää ja jotkut ei! ite kuulun jälkimmäiseen.. X)
      Treenivaatteet on kyllä niin kivoja! ja nykyää tosiaan jopa aika tyylikkäitä!
      Haha XD

      Poista
  8. Nuista paljettivaatteista oon samaa mieltä, tosi raapivia päällä ja hankaa ihoa, jos sisäpuolta ei ole vaatteessa tehty kunnolla. Mokkahameet ja croptopit on ihan jees, hameena en itse varmaan mokkaa käyttäisi, mut näyttää kivalta niille joille se sopii! :) In- jutuista letit sopii omaan makuun, muita en todennäköisesti valitsisi asuihin, mut mie oonki korkkarityttöjä. :) Bombereita olen viime syksystä lähtien tehnyt tilauksesta asiakkaille, huomaa kyllä että ovat muodissa taas! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on kyllä niin epämukavia päällä :S ja vaikka se sisäpuoli oiskin jotain paksua kangasta niin silti just esim kädet aina osuu niihin paljetteihin ja se on ärsyttävää :D
      Itekkään en mokkaa käyttäisi hameessa mutta ehkä jonkun mokka crop topin voisin jossain mielenhäiriössä ostaakkin :D Haha pitäisköhän itekkin alkaa tekemään niitä tilaustyönä! ois kyllä varmaan aika monta ostajaa :D

      Poista
  9. Oon kaikesta muusta samaa mieltä, paitsi mokkahameista! Tai pakko myöntää että en aluksi tykännyt yhtään niistä, mutta nyt silmä on jo tottunut! :D

    ❤ Keep it simple

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa haha ! :D Saa nähä jos mäkin vielä tuun lämpenemään niille! mistä vetoa että ens kuun in ja out postauksessa mulla on mokkahameet in puolella.. :D

      Poista
  10. Täysin samaa mieltä kaikista! Rakastuin bombertakkeihin tämän postauksen myötä toden teolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oot samaa mieltä :)! Hihh siitä vaan etsimään sitten sitä täydellistä yksilöä :D!

      Poista
  11. Hahaa, samaa mieltä paitsi kahdesta: bombertakeista ja mokkahameista! Mä en ole ehtinyt lämmetä bombereille sit yhtään :D Ne ovat mun makuun jotenkin oitoja ja asuun kuin asuun kuulumattomia kauppareissuvaatteita haha :D Mokkahameet ovat jotenkin pinttyneet päähän lähes klassisena lisänä simppeleihin ja tyylikkäisiin asuihin, rinnastaisin jopa klassiseen nahkahameeseen ;) Kaikki ovat kuitenkin makuasioita ja eriäviä sellaisia on jokaisella! :) Noista paljwttijutuista en voisi olla enempää samaa mieltä, mulla on niihin melkeinpä syvä viha :D Hyviä juttuja, hyviä juttuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! :D mä taas en oo yhtään lämmennyt mokkahameille x) ehkä sä vielä jokupäivä lämpenet noille bombereille ja mä mokkahameille :D! näitä in / out postauksen kommentteja on aina hauskinta lukea kun jokaisella on erimielipiteet eri asioista :D!

      Poista
  12. Oon täysin samoilla linjoilla sun kanssa :D

    VastaaPoista
  13. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/ https://www.instagram.com/anastasia_alamode/

    VastaaPoista