keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Puhelinkuvia kuluneelta kuulta

Hola Chicas ♥!
Mä oon tainnut ehkä kerran tai kaksi kertaa koko blogihistoriani aikana tehdä puhelinkuva postauksen. Nyt mulla on ihana uusi luuri joten jatkossa täällä tullaan näkemään luultavasti aina kerran kuukaudessa puhelinkuva postaus. Vai mitä ootte mieltä, kiinnostaako tälläiset postaukset vai pidättekö enemmän perus postauksista?
 
 
1. Matkalla ruokakauppaan mun uljaalla pyörälläni musti juniorilla. En tiedä mikä tää mun pyörien nimeämis juttu on olevinaan mutta mun edellinen pyöräkin oli musti ja kun se pöllittiin niin piti sitten nimetä uusi pyörä musti junioriksi. Tässä olisi ehkä edes joku logiikka jos pyörät olisi olleet nimensä mukaisesti mustia mutta tää ja vanha pyörä on molemmat punaisia..
 
2. Mitenkäs taas kävikään mun "en osta enään tähtikuviota" lupaukselle. Nyt menin ja ostin oikein kaksin kappalein nimittäin sohvatyynyt sekä patalaput. Milloinkohan J alkaa huomata että meidän asunnosta ei enään muuta kuosia löydy kuin tähtikuviota..
 
3. Yksi viikonloppu Helsingissä ollessani kävin asematunnelin karkkikaupassa ja mitä sieltä löytyikään!! Juustu sibula leib -leipiä! Joku hyvämuistinen saattaa vielä muistaa että mainitsin näistä ihanista leivistä laivapostauksessani. Nää on siis ihan maailman parhaan makuisia! Jos asutte Helsingissä niin suosittelen ostamaan! Onhan noi aika kaloripommeja mutta on ne kyllä myös makunsa väärtejä ♥
 
4. Asteen keikalla feat Teo! Oli hieman huono valaistus tuolla mutta piti pari keikka selfietä ottaa vaikken mikään asteen suurin fani olekkaan.
 
 
1. Pihviä ja raneja omnomnom.
 
2. Oon aina salaa haaveillut että haluaisin opetella tekemään geelikynsiä ja nyt löytyi niin halvalla kaikki geelikynsitarvikkeet että oli pakko ostaa. Parit kynnet oon jo tehnyt itelleni ja mun pikkusiskoille. Ihanaa kun ei kynsilakat ala irtoamaan jo parin päivän jälkeen niin kuin normi lakoissa.
 
3. Nyt kun lumet on sulaneet niin on taas päässyt kunnolla juoksemaan ja tälläkin viikolla oon käynyt lenkillä jo monta kertaa!
 
4. Black&White
 
 
1. Kesä jo kolkuttelee ovella joten nyt on viimeiset hetket ruveta treenaamaan jotta on sitten bikinikunnossa (joka kevät sama virsi..). Uudet treenivälineet piristää aina kummasti ja tuo kivasti sitä kaivattua lisämotivaatiota.
 
2. Ratikkaa venailemassa eräänä lauantai aamuna pikkuhuopalahdessa. Määränpäänä jäähallin kirpputori.
 
3. Asukuvailua
 
4. Aamut on ihana aloittaa piristävällä lime-sitruuna jäävedellä ♥!


16 kommenttia:

  1. Ihanan arkisia kuvia! :) Tämmöset postaukset on mun omia suosikkeja!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Emmi! :) Tosi kiva kuulla että tykkäät tälläisistä postauksista :)

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia ♥ Mun mielestä nykyään ei välttämättä edes huomaa eroa hyvällä puhelimenkameralla otetuilla kuvilla verrattuna oikeaan kameraan! :D Ja muutenkin nää puhelinkuva -postaukset näyttää vielä vähän enemmän siitä normiarjesta verrattuna oikeisiin kuvaustilanteisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiitti! Joo oon kans miettiny samaa! Ainakin jos ulkona luonnonvalossa otetaan kuvia niin tällä mun uudella luurilla saa lähes yhtä hyviä ellei jopa parempia kuvia kuin mun järkkärillä :D
      Mäkin tykkään aina lukea blogeista näitä puhelinkuva postauksia :)!

      Poista
  3. Onpa kivoja kuvia! Ja noi geelikynsitarvikkeet vaikuttaa tosi kivoilta, pitäis itekin koittaa! :) Oon kans rakastunut tähtikuvioihin. Tosin omasta kodista ei kyllä vielä löydy yhtään tähtikuvioista sisustustavaraa, pitäis hankkia kun ihailen niitä aina täällä sun blogissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Enni! Ne on kyl tosi kivoja! Pysyy lakkaukset kauan hyvinä :)!
      Haha! :D Tähtikuvio on kyllä ihanaa <3! Toivottavasti säkin löydät jotain kivoja tähtikuvio jutskia! :D

      Poista
  4. Oii mää oon kans käynyt jo lenkillä pari kertaa, ihan huippua kun on kuivat tiet!

    www.kenkafriikki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Se on ihan parhautta <3 lenkkeilystä saa niin paljon enrgiaa ja hyvän mielen!

      Poista
  5. Oletpa ollut nättinä! Ihanan keväistä siellä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiitos Sari <3! Täällä on kyllä ollu hyvät ilmat parina viime viikkona!

      Poista