tiistai 5. huhtikuuta 2016

Denim vest


Onko teille koskaan käynyt niin että vaatekaappia penkoessanne löydätte jonkun kivan vaatteen jonka olemassaolon olitte jo kokonaan unohtaneet? Mulle kävi näin jokunen aika sitten kun löysin tuon kivan farkkuliivin jota taisin käyttää viimeksi viime kesänä sukujuhlissa ja sen jälkeen se hautautui jonnekin kaapin pohjalle.
 
 
"Uuden vaatteen" rinnalle pääsi jo pari vakkariksi noussutta yksilöä nimittäin kirpparilta löytämäni kivat vetoketjufarkut sekä Zaran nyöripaita. Tuntuu että oon käyttänyt noita vaatteita nyt viimeaikoina jo niin monesti että ihme jos kohta ei tule kyllästymistä. Käytän yleensä aina tiettyjä housuja tiettyjen paitojen kanssa ja noi nyt sopii mun mielestä kivasti yhteen kun noissa farkuissa on vähän korkeampi työ vyötärö ja paita taas on hieman lyhkäsempää mallia kuin muut mun paidat.
Kiharat on myös voinut bongata mun hiuksista viime viikkoina useaan otteeseen. Jostain kumman syystä kun olen kihartanut hiukset niin ne näyttää paljon terveemmiltä kuin normaalisti. Ehkä mun käyttämässä Lorealin lämpösuojasuihkeessa on jotain ihmeellisiä hiuksia silottavia vaikutuksia.
 

Mitäs tykkäsitte tämänkertaisesta aika simppelistä asusta?
Meidän keittiö on osoittautunut niin hyväksi asukuvauspaikaksi että mitä luultavimmin blogissa tullaan tästä lähtien näkemään useammin asukuvia kuin ennen.
 
 
Ps. Pikku muistutuksena niille jotka eivät ole vielä käyneet osallistumassa kosmetiikka paketin arvontaan joka sisältää mm. contour kitin sekä kulmakarvageelin niin käykäähän tästä linkista osallistumassa! Arvontaan on siis aikaa osallistua vielä tämä (5.4) päivä! :) Seuraavassa postauksessa ilmoitan voittajan!



30 kommenttia:

  1. Ihana toi farkkuliivi! <3 ja vitsit että mulle käy usein silleen et löytyy vaatekaapista joku vaate jonka on täysin unohtanut :D mut se on vaan hauskaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Kira! ^^ Se on kyllä omastaki mielestä tosi kiva! :>
      Hahah ai sullekkin käy niin X)!

      Poista
  2. Ihana asukokonaisuus :) Liian usein mulle käy niin, kun menee vaatekaappia läpi ja sitten huomaa; ai mulla on tälläinenkin ihana vaate täällä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna :) Hahah tiiän niin mitä tarkotat :D Parasta on se jos on hirvee vaatekriisi eikä mitään puettavaa ja sit löytääkin jonkun ihanan vaatteen minkä olemassaoloo ei ees muistanu :D

      Poista
  3. Ihana liivi! :) Mä oon niitä tyyppejä joiden lielestä denim on aina in, kaivoinkin eilen mun ikivanhan farkkutakin ja aloin tuunailemaan :D On kyllä mukavaa löytää vaatekaapista vanhojakin tärppejä, etenkin jos ne tupsahtavat takaisin muotiin, haha :D Farkkuliivi sopii tosi hyvin asuun, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin tykkään tosta liivistä tosi paljon ^^! Haha :) Tuunailu on kyl parasta kun saa vanhoista vaatteista niin helposti uuden näköisiä pienellä vaivalla :D Pitäis itekkin taas keksiä joku uus tuuninki projekti mulle :> Kiitos <3!

      Poista
  4. Oi tosi kiva liivi tosiaan ja voinkin kuvitella sulla kovasti käyttöä sille kesällä! :) Tuo on kyllä aina kivaa löytää jonkin ihan uuden suosikin vaatekaapista, jota ei edes ole muistanut omistavansa :D Itse löysin juuri yhdestä kenkälaatikostani pari kertaa käytetyt tennarit, joita en edes muistanut omistavani ja nyt ne ovat olleet monta päivää putkeen jalassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo toi liivi on kyllä niin kiva sitten kesällä ja käy vähän asuun kuin asuun :) Hahah totta turiset! :D Tulee sama fiilis kuin shoppaillessa vaikka oikeasti onkin vaan omalla kaapillaan x)
      Oho kiva! Toi on kyl parasta :D!

      Poista
  5. Oii miten kiva asu! <3 Toi liivi sopii sulle tosi hyvin (:

    VastaaPoista
  6. Voi miten ihana asu! :) Liivi on myös tosi kivannäköinen, sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥♥! Liivi oli kyllä tosi kiva "löytö" jota en edes suunnilleen muistanut omistavani :D

      Poista
  7. Todella symppis asu! Ihana :) Ja hirmu kaunis blogi sinulla ihan kokonaisuudessaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiitti Ilona <3! Olipa mukavan piristävä kommentti ! ^^

      Poista
  8. Olipas kiva löytää tänne blogiin pitkästä aikaa!:) Toi on kyl niin hauskaa kun löytää uudestaan jonkun vaatteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että löysit tänne pitkästä aikaa! :) Äläpä! :D

      Poista
  9. Kiva asu. On käynyt moneen kertaan, kun on vaatekaappia tutkiskellut, että "ai, mulla on tämmönenkin" =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu :) Haha kommentteja lukiessa tuntuu että aika monelle on käynyt niin! Taitaa muutama himoshoppailija olla siellä ruudun toisella puolellakin ;D

      Poista
  10. Tosi kiva asu! ja oot kyllä todella kaunis :) Jäin kyllä ehdottomasti seurailemaan!
    http://alatalojulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon <3! Kiva kuulla että jäät seurailemaan :)!

      Poista
  11. Kaunis asu, tuo liivi on ihan siuntyylinen ja tuo mukavasti särmää asuun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Milla! Toi on kyl just mun tyylinen! :D

      Poista
  12. Mulle käy vähän liiankin usein niin, että löydän vaatekaapistani jonkun vaatteen minkä olomassa olon olen täysin unohtanut. Toivon todella, että pääsen siitä eroon ja tiedän tasantarkkaan kaikki vaatteeni, olen nimittäin semi ahdistunut siitä rytkyjen määrästä :D mutta sitä sun asuun ja hiuksiin tulee niin hyvältä näyttää, kummatkin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D! Joo tiiän niin mistä puhut..! Vaatteita lojuu joka nurkassa ja vaatekaapit pursuaa yli äyräiden.. XD
      Kiitos paljon<3!

      Poista
  13. On kyllä tosi kiva asu! :) Ja haha, mäki kävin eilen kotona ja tiesin että yks paita siellä ainakin on, mutta löytyki vielä lisäks kolme muuta! Naureskelinkin että nyt on sitten "uusia" vaatteita mitä voi käyttää :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :) Hahah säkin taidat siis olla aikamoinen shopaholic X)) Mut toi on kyl niin parasta ku voi shoppailla vanhoja juttuja ns. uudestaan :'D

      Poista