sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Huhtikuun In / Out

IN
 
Marmori
 
 
Marmori on tullut muotiin aika rysäyksellä ja nyt sitä on näkynyt jo vaikka missä kuten sisustuksessa, vaatteissa, asusteissa ja jopa tietokoneissa. Aluksi kun näin ensimmäisiä marmori juttuja (taisi olla puhelimenkuorissa) niin en hirveästi tykännyt mutta nyt olen jo ihan ihastunut marmoriin ♥ Muutama postaus sitten tällä blogissa vilahtikin mun marmorinen leikkuulauta joka on ihan täydellinen kuvaus alusta juurikin vaikka huulipunille yms. pienille jutuille. Saa nähdä onko marmorista tulossa kovakin kilpailija tähtikuosin rinnalle. Mitä veikkaatte?
 
Kynähameet
 
 
Mä oon aina tykännyt eniten minihameista tai sitten maxihameista. Nyt kuitenkin jostain syystä nää vähän pidemmät kynähameiden tyyppiset hameet on pistäneet mun silmään. Noi näyttää niin kivoilta kesällä yhdistettynä vaikka crop toppeihin. Eikä oo samaa vaaraa niin kuin minareissa että mitään vilkkuisi jos vähän joutuu kyykistellä :D Eniten oon ihastunut sellaisiin comboihin joissa tulee samassa paketissa samasta kankaasta valmistettu trikoo kankainen crop toppi ja hame ♥
 
Pyöreät aurinkolasit
 
 
Nämähän ovat olleet muodissa jo ainakin vuoden päivät mutta mun lämpeneminen näille alkoi vasta ihan muutama viikko sitten. Aluksi mulle tuli pyöreistä laseista ihan liian John Lennon vibat ja en voinut sietää pyöreitä aurinkolaseja.. Nyt taas oon selaillut jo vaikka kuinka montaa eri nettikauppaa täydellisten pyöreiden lasien varalta mutta vielä en ole onnistunut itselleni sellaisia löytämään. Tommoset siniset peilaavat lasit ois aika perfect niinkuin oikeanpuolimmaisessa kuvassa olevat.
 
OUT
 
Musta huulipuna
 
 
Mun mielipide mustasta huulipunasta on se että se näyttää karmealta. Saa nähdä jos tällekkin tulen vielä joskus lämpenemään mutta tällä hetkellä mustat huulet on kyllä ihan nou nou. Ehkä halloweenina voisin mustaa huulipunaa kokeilla mutta arkena en kyllä kadulla kehtaisi kävellä huulet mustina. Tulee ehkä vähän liikaa mieleen joku gootti.
 
Plastiikka kirurgia
 
 
Mä oon aina ollut aika vastahakoinen mitä tulee kauneusleikkauksiin ja tiedän, että itse en tule koskaan sellaista hankkimaan. Nykypäivänä tuntuu että jo monella ihan tavallisellakin kaduntallaajalla on vähintäänkin silarit tai botox huulet. Mun mielipide on että kukin tehköön vartalollaan mitä haluaa mutta liika on kuitenkin liikaa. Otin tähän kuvituskuvaksi nuo kaksi Geordie Shoren neitokaista koska jos vertaa heidän tuoreimpia kuviaan vaikka ihan muutama vuosi sitten otettuihin kuviin niin ero on valtava. Hyvä jos samoiksi naisiksi enään tunnistaa. Mua muutenkin vähän jopa ällöttää tää nykymaailman meno ja se kuinka pinnalliseksi kaikki on muuttunut. Tuntuu että ihmisen luonteella ja persoonallisuudella ei ole enään mitään väliä koska vaan se ulkokuori merkitsee. Ymmärrän jos on vaikka joku asia joka on koko elämänsä häirinnyt ja sen käy korjauttamassa mutta kun kaikki jo ennestään upeat naiset oikein etsimällä etsiin itsestään virheitä joita voisi leikkauttaa niin sitä en oikein ymmärrä..
 
Uggit
 
 
Kuinka moni pisti merkille että viime talvena ja tänä keväänä ei ole hirveästi Uggeja enää näkynyt? Mä en ole koskaan ollut mikään Uggien suurin fani ja oon ehkä vähän iloinen että tää Uggi villitys alkaa vihdoin olemaan ohitse. On noi varmasti ihan mukavat ja lämpöiset jalassa mutta mun mielestä ne on ehkä vähän ylihinnoiteltuja siihen nähden että ne on vaan tollaset kangas tossut. Mutta niinhän se menee ja tulee aina menemäänkin että kun joku asia tulee muotiin niin siitä voi pyytää melkein mitä vain koska ihmiset maksavat muodista :D  
 
Laitelkaas taas kommenttiboksiin mielipiteitä että ootteko samoilla linjoilla mun kanssa vai just toistepäin? :D
Ps. Muistutan taas että nää on vaan mun mielipiteitä asioista että kenenkään ei tarvitse vetää hernettä nenään jos on vaikka täysin erimieltä jostain. Rakentavastikin voi antaa sitä palautetta ja kuulisinkin enemmän kuin mielelläni kommentteja ja teidän mielipiteitä oli ne sitten samoja kuin mulla tai täysin erilaisia :)


26 kommenttia:

  1. Botoxia ei laiteta huuliin #faktatkuntoon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin no eipä kai joo mutta sehän nyt on vähän niin kuin tollanen sanonta vaan että "botox huulet ja silikooni rinnat"

      Poista
  2. Samaa mieltä kaikista! Musta huulipuna näyttää noitten neitojen huulilla yllättävän kivalta, mutta jos itse vetäisin saman setin niin täyttäisin suttuiselta gootilta x1000. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :D! Hhaha älä mietin kans ihan samaa :D !

      Poista
  3. Tuo marmori mielyttää myös mun silmää :) Ja nuo kynähameet! Uggeista en oo koskaa tykännyt, ei oo oikee mun tyyliset :D Nää sun in/out postaukset on aina kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marmori on kyllä mageen näköstä! :) Ja kynähameet on niin kivoja <3! Haha mä joskus halusin uggeja mutta se oli silloin "massateini" aikoina kun kaikilla muillakin oli :D Voi kiitos <3! Ihana päivän piristäjä ^^^

      Poista
  4. Hyvin samoilla linjoilla sun kanssa! :) Varsinkin noi pyöreät aurinkolasit <3

    lovekatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij kiva kuulla että samoilla linjoilla mennään sielläkin :)! Pyöreät arskat on niin mageet <3!

      Poista
  5. Aika lailla mennään samoilla linjoilla, ainoastaan pyöreät aurinkolasit ei nappaa, mutta tosin musta tuntuu ettei mulle sovi mitkään lasit :'D musta huulipuna on ehdottomin nounou, ei vaan sovi oikeasti juuri kellekkään! Kiva postaus :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mäkin ekaks inhosin niitä ylikaiken mutta nyt oon jo niin monella niitä nähnyt että ne alkaa näyttää jo kivoilta :D
      Ja joo oon ihan samaa mieltä tosta mustasta huulipunasta! ehdoton noot! Kiitti <3!

      Poista
  6. Samaa mieltä :) paitsi uggit on ihanan lämpimät kovilla pakkasilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut kunnon pakkaset jos tulis pitkäks aikaa niin sit saattaisin itekki harkita niitten ostoa mut muuten kyllä en :D

      Poista
  7. Kynähameet on omaan mieleen just nyt kanssa ♥ Out jutuista oon samaa mieltä :) Ja In jutuista myös toi marmori näyttää tosi kivalta mutten omaan sisustukseen oikein näe sitä sopivana :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Kynähameet ja marmori on kyllä ihania<3! En itekkään ehkä ihan vielä lähtis omaa asuntoa marmorilla sisustamaan mutta ehkä tulevaisuudessa :> Oon niin paatunut tähtikuosin ja valkoisen käyttäjä :'D

      Poista
  8. Samoilla linjoilla mennään täälläkin! :) Marmorikuosi on löytänyt tiensä myös meidän sisustukseen, mm. keittiön pöytäliina on marmokuosia ja löysinpä myös samaisella kuosilla olevan kipon h&m homesta joulun aikaan, jota olen käyttänyt lähinnä kukkamaljakkojen alustana :D Mustaa huulipunaa en kyllä itse käyttäisi koskaan, ei vaan oo miun juttu! Tuollaiset pidemmät kynähameet on tosi tyylikkäitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :) Oihh kuulostaa ihanalta! Vitsi mäkin haluaisin marmorisen pöytäliinan :> En sitten tiiä miten se tänne meille sopis mutta tekis kyllä niin mieli itekkin alkaa ostella kaikkia ihania marmori juttuja :>

      Poista
  9. Hyrrr.. Uggit on niin kamalia ja toivottavasti jengi tajuis luopua niistä haha :D Ja onpa kiva Sofia, kun teet näitä postauksia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ! :D Pikkuhiljaa niitä alkaa näkyä vähemmän ja vähemmän! Sormet ristiin että ens talvena ne on jo unohdettu.. Eipä mitään ♥ Nää postaukset on yksiä mun lemppareista kun näitä on niin hauska tehdä ja päästä vaihtamaan kommentteja että kuka on mitäkin mieltä mistäkin asiasta :D

      Poista
  10. Uggit on kamalia. Joskus on nähty baarissaki muija mekossa ja uggeissa. Hrr..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta virka! Joo mäkin oon nähnyt sellaisia yhdistelmiä useaan otteeseen :D..

      Poista
  11. Marmorikuosi on ihanaa! En meinaa mistään löytää yhtää marmosikuosi juttuja :( kai sitä pitää netistä tilata :DDd hyvä postaus =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai säkin tykkäät siitä <3! Joo siis tuntuu että kaikki marmorijutut on jossain kiven alla :D! Kiitti :)!

      Poista
  12. Geordie shoren charlotella on ainakin tehtyy vaan nenäleikkaus, naama näyttää erilaiselta koska on laihduttanut aika huimasti 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä näyttäis että sillä on huulissakin täytettä ainakin kun vertaa jotain niitä ekan kauden kuvia siitä :D Toi on kyllä totta että se on laihduttanut niin paljon että kasvotkin on sitä myötä hieman muuttuneet :)

      Poista