lauantai 21. toukokuuta 2016

1993 when the legends were born


Arvatkaa oikeasti kuinka kauan olen yrittänyt etsiä paitaa jossa lukee 93!? Ei sillä että välttämättä haluaisin kuuluttaa koko maailmalle syntymävuottani mutta en vain ole koskaan nähnyt 93 paitaa missään. Tää paita oli siis ihan pakko ostaa kun tuli vastaan, ei vain sen takia että vuosiluku meni kerrankin oikein vaan myös siksi että muhun iskee just nyt ton tyyliset paidat.
Haha kun katsoo vaikka viime viime postauksen asua ja vertaa sitä tähän asuun niin mennään kyllä aika ääripäissä. Viimeksi mulla oli sellainen hempeä kesäinen kukka haalari ja nyt näytän joltain ghetosta karanneelta swag muijalta. No, ei siinä mitään.


Uuden paidan kaveriksi sopi hyvin nuo mun uudet lökarit jotka kotiutin, no tiedätte varmaan jo mistä pari viikkoa sitten. Niiden kaveriksi etsin kenkäkaapin perukoilta noi kengät mitä en olekkaan käyttänyt varmaan vuoteen ja bomber takin. Oli kylläkin niin lämmin ilta että suurinosa kuvista on otettu ilman bomberia.  


Haha arvatkaa mitä käytiin tänään ostamassa Japin kanssa? Pinkit aurinkotuolit ♥ Tai itse tuolithan on tietty mustat mutta ostettiin niihin pinkit päällysteet. Jos olisi talvi niin en olisi varmaan kuuna päivänä ostanut mitään pinkkiä sisustukseen liittyvää asiaa mutta jotenkin noi vaan sytytti. Meidän takapihalle / terassille tulee vielä sellainen säleikkö ja jotain kasveja ja sitten se alkaa olemaan valmis.

Mä jatkan nyt viikonlopun viettoa netflixin ja kotona hengailun parissa. Heips!

22 kommenttia:

  1. Kivan rento asu! :) Mäki oon 93-vuonna syntynyt haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti Niina♥! Joo niin mä muistelinkin että säkin taisit olla 93! :D

      Poista
  2. Kiva asu! Tykkäsin erityisesti noista housuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Titta! :) Housut on kyllä munkin mielestä tosi kivat :>!

      Poista
  3. Täydellinen swag ! Hyvä paita tosiaan löytyi :)

    VastaaPoista
  4. Se on "when the legends WERE born", monikko you know :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin mä aattelinkin että onkohan se noin mutta laitoin sitten just väärin :'D

      Poista
  5. Sulla on kyllä kiva blogi, ja tosi ihana vaatetyyli :) Jään kyllä seurailemaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Tosi kiva kuulla ^^ Piristit mun aamua! :)

      Poista
  6. You look very pretty in this sporty outfit!

    xo
    www.carinavardie.com

    VastaaPoista
  7. Makeen paidan kyllä oot löytänyt!<3 On kyllä jännä että meitä 90-luvun tyttöjä tunnutaan syrjivän noissa vuosiluvuissa :P


    http://thefaireone.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :D Samaa mieltä! Haha joo en kans tiiä mikä siinä on! mut tuntuu et etenkin just meitä 93 syntyneitä koska mulla on 94 paita ja oon nähny 99 paitoja X)

      Poista
  8. Kivan rento asu! :) Mie en tiennytkään et sie oot 93- syntyny, itte oon syntyny 90- vuonna. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) Hehee 90-luvulla syntyneet rules! ^^

      Poista