keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Kesäfiilistelyä

Moi ja ihanan aurinkoista kevät iltaa kaikille ♥ Nämä pari viime päivää on olleet kyllä niin lämpimiä että tuntuu siltä kuin koko suomi olisi yhtäkkiä herännyt taas eloon pitkän talven jälkeen. Ihmiset on ystävällisempiä ja iloisempia ja tuntuu että nää lämpimät ilmat antaa ihan valtavasti uutta energiaa eikä tekisi mieli istua sisällä ollenkaan.

Multa hajosi tuossa viime viikolla mun läppäri joten siitä syystä postaus väli venyi aika pitkäksi. Osasinhan mä tosiaan kyllä tuon koneen hajoamista odottaakkin. Se kun oli kiinni nippusiteillä ja veteli ihan viimeisiään.
Kävin Japin kanssa maanantaina Helsingissä verkkokaupassa ja ostin itselleni nyt uuden Asuksen läppärin. Toshibaa en aio kyllä enää koskaan hankkia koska ne Toshiban koneet on suoraan sanottuna täyttä kuraa. En tiedä tästä Asuksesta että onko se yhtään sen parempi merkki mutta sopii toivoa. Ei sitä haluaisi parin vuoden välein joutua ostamaan uutta konetta aina kun edellinen päättää taas hajota. Tää on tätä nykyaikaa kun mikään ei kestä..
No ainakin tässä uudessa koneessa on vähän vielä vanhaa konetta parempi kuvien muokkaus ohjelma, siitä iso plussa.


Me päätettiin Teon kanssa tänään startata tän kesän koris kausi pienellä koris turnauksella. Ennen sitä piti kuitenkin hoitaa alta se olennaisin eli kuvien ottaminen.


Huomenna varmaan kädet on pikkasen kipeät kun ei ole tullut pelattua korista niin moneen kuukauteen ja tänään tuli pelattua aika kauan. Saa nähdä jos saisin huomenna Japinkin lähtemään mun kanssa vähän pelailemaan. Sillä on kyllä toisaalta huomenna meidän pihan remppa edessä sillä vaihdetaan vähän uutta ilmettä tuonne. Otetaan vanhat kivi laatat pois ja laitetaan tilalle puiset. Jonkun kivan puunkin haluaisin tuonne istuttaa mutta saa nyt nähdä. Onko kellään mitään ehdotuksia mitä kaikkea kivaa takapihalle voisi laittaa?

huppari ginatricot / treenilegginsit cubus / kengät adidas


Mitäs kaikkea kivaa te ootte tehnyt näinä ihanan lämpiminä päivinä? :) Mä oon käynyt tuplasti enemmän lenkkeilemässä kuin yleensä ja oon muutenkin ollut paljon aktiivisempi. Nyt jos koskaan pitäisi alkaa vähän treenaamaan kesää varten kun on tullut tuota suklaata taas herkuteltua vähän liikaa viime aikoina...Heh

22 kommenttia:

  1. Nice pictures and have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    VastaaPoista
  2. Jännä ku hengaat paljon veljes kans ja se on aina kuvissakin. Missä on sun mies?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Japi nyt ei oo niin innostunut näistä kuvaus jutuista kun mun veli. Siksi Teo näkyy aina kuvissa eikä Japi. Todellisuudessa nään mun veljen ehkä pari kertaa viikossa ja japin kanssa asutaan yhdessä.

      Poista
  3. Tää mun kone on ollu kolme kertaa huollossa, kun flippas. Tää on just Asus, eli toivottavasti sulle ei sattunu samanlaista maanantai kappaletta ku mulle :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg no kiva :'D... Mun tuurilla tääki on taas hajalla alle parissa vuodessa -.- Ei niit hyvii tietsikka merkkejä taida olla olemaskaan :D

      Poista
  4. Katukoris (ja koris muutenkin) on kyllä niin parasta! Pitäis myös mennä pian pelailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! :D Varsinkin lämpiminä kesäiltoina se on niin kivaa ajanvietettä :> Mee ihmeessä! ^^

      Poista
  5. Aivan ihania kuvia ja koriksen pelaaminen on ihan mahtavaa näin keväällä! :-)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emmi ♥ Koris on kyllä tosi kivaa! :) ja niin liikunnallista ettei tarvitse käydä lenkillä sinä päivänä kun on pelannut korista x)

      Poista
  6. Mun mielestä on söpöä ja ihanaa, että sun veljellä ja sulla on noin hyvät välit ja auttaa sua ottaa kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh ♥ Meillä on kyllä tosi hyvät välit vaikka lapsena kyllä tapeltiinkin alvariinsa :'D

      Poista
  7. Uuu mitkä leggingsit, tosi hienot!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhh kiitti <3! Oli pakko ostaa noi ku näin ne 8)

      Poista
  8. Ihanan rennot kesä meininki kuvat!♥

    VastaaPoista
  9. Todella ihania ja kesäisiä kuvia ♥ Mulla on Asuksen läppäri ollut nyt vuoden verran ja kyllä huomaa, ettei halvemmalla hinnalla täydellistä konetta saa! :/ Täytyisi jaksaa kiikuttaa meinaan huoltoon toimimattomien liitäntäaukkojen takia, sillä kuulokkeet ja usb-kaapelit ei tykkää toimia paria sekuntia kauempaa :( Toivottavasti kuitenkaan sulle ei ihan heti tule mitään erikoisia ongelmia koneen kanssa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3! Huhhuh no kiva... Tää nykyaika on kyllä just tätä kun kaikki tehdään hajoamaan alle parissa vuodessa ja sit ihmetellään kun maapallo täyttyy roskasta kun ihmiset joutuu kokoajan ostamaan uusia juttuja.
      Tässä mun asuksen (alle viikon käytössä olleessa) koneessa ei myöskään toimi toi kuulokkeiden liitäntäkohta -.- Luulis että kun jotain ostaa uutena niin se toimisi edes jonkin aikaa mutta ei tässä oli se jo valmiiksi hajalla :'D....

      Poista
    2. No niimpä :/ Mut hei, jos sulla on jo viikon jäljiltä havaittavissa vikoja koneessa niin äkkiä vaihtoon! Mä jouduin muutaman täysin uuden koneen kiikuttamaan joskus takaisin kauppaan, kun kaikki valmiiksi rikkinäiset tuupattiin mulle :D

      Poista
    3. Joo pitäis kyllä varmaan viedä.. Hitto että ärsyttää joutua kiikuttamaan ihan uutta konetta heti huoltoon :D.. Miksei ne siellä kaupassa voi katsoa että ne koneet varmasti toimii ennen kuin ne edes pistää ne myyntiin

      Poista
  10. Tosi kivoja kuvia! :)) Tykkään sun housuista tosi paljon!
    Mentiin veljen kanssa aika usein nuorempana pelaamaan korista kentälle ja on kyllä tosi kiva laji vaikka olenkin tällainen lyhyt haha :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ♥! :) Itekkin tykkään näistä mun housuista tosi paljon! :D
      Kiva kuulla että tekin olette sun veljen kanssa olleet ahkeria koriksen pelaajia :D Haha mulla on just toistepäin että mä taas oon aika pitkä niin ehkä sekin on osasyy miks tykkään koriksesta X)

      Poista