maanantai 20. kesäkuuta 2016

Kesäkuun In / Out

IN

Kirjavat shortsipuvut


Nyt on shortsipuvuissa näkynyt ties mitä eri kuoseja ja värejä ja perus mustat shortsipuvut taitaa ehkä olla enemmän viime kesän juttu. Shortsipuvuissa ei selvästikään enää päde sanonta less is more vaan pikemminkin more is more. Eli pitsiä, hapsuja, värejä, kuoseja sekä erikoisia leikkauksia näkyy tämän kesän shortsipuvuissa. Se jos mikä sopii mulle erittäin hyvin sillä tykkään yleensä pukeutua vähän räväkämmin enkä pelkää käyttää värejä tai tehdä hieman räikeämpiäkin asu yhdistelmiä.

Leveät lahkeet


En uskonut enää koskaan lämpeneväni leveille lahkeille mutta tässä sitä taas ollaan, selailemassa eri nettikauppoja täydellisten leveälahkeisten housujen toivossa. Leveälahkeisia farkkuja en usko koskaan enää käyttäväni mutta tuollaisissa ohuissa kangas housuissa ne näyttää kivoilta.

Aztec kuosi


Ostin juuri parisen viikkoa sitten ihan täydelliset aztec kuvioiset kangas shortsit täksi kesäksi ja nyt olen niin rakastunut tuohon kuosiin että voisin vaihtaa kaikki mun normi vaatteet aztec kuvioiseksi. Etenkin juuri neonväriset ja kirkkaat aztec kuosit pistää mun silmään eniten.

Turkoosit korut


Mä oon aina tykännyt turkoosista väristä mutta etenkin näin kesäisin turkooseissa koruissa on vaan sitä jotain. Ne näyttää niin kivalta ruskettuneella iholla ja ne vaan sopii kesään kuin nakutettu. Turkoosi väri sopii mun mielestä hyvin sekä kultaisen että hopean kanssa yhdistettynä ja ei ole edes väliä vaikka sekoittaisikin kulta turkoosisia ja hopea turkoosisia koruja samaan asuun vaikka yleensä sitähän sanotaan että pitää olla päällä joko kultaisia tai hopeita koruja mutta ei kumpaakin yhtä aikaa.

Out

Parka takit


Jotenkin mulle tulee parkatakeista ja tosta armeijan vihreästä väristä ihan liikaa mieleen syksy. Ja ajatuskin syksystä saa kylmiä väreitä mun iholle. Hrrr.

Isot neliöaurinkolasit


Älkää käsittäkö väärin, isot aurinkolasit ovat toki aika kovaa huutoa nyt, mutta nimenomaa pyöreät sellaiset. Muistan kuinka pari vuotta sitten nämä "kärpäslasit" oli niin kova trendi ja mitä isommat sitä hienommat. Hyvä että naama edes näkyi noiden takaa mutta silloin se ei tuntunut haittaavan. Isojen neliöaurinkolasien käyttö trendin taisi aloittaa taas kerran kukas muukaan kuin Kim Kardashian. Itse tykkään tällä hetkellä paljon enemmän pyöreistä aurinkolaseista, vaikka vielä vain pari kuukautta sitten en olisi voinut kuvitellakaan käyttäväni pyöreitä laseja.

Hollister


Ikinä en ole mikään järin suuri "hollister pissis" ollut mutta nyt varsinkaan Hollister ei iske muhun yhtään. Jotenkin noi vaatteet on vaan liian yli hinnoilteltuja vaikka niissä ei edes ole mitään erikoista. Yritin netistä etsiä jotain Hollisterin vaatteita mistä pitäisin mutta eipä kovin montaa löytynyt.

Kuten varmaan huomasitten niin In juttuja oli taas yksi enemmän kuin Out juttuja. Noita In juttuja on vaan niin paljon helpompi keksiä ja muutenkin tykkään pitää tän blogin ilmapiirin positiivisena kun tuntuu että jotkut on välillä saattaneet hieman ottaa herneen nenään jostain out jutusta. Mutta anyways.. Laitelkaa taas kommenttia tulemaan mitä mieltä olitte tämän kuun In/ Out postauksesta! Nää postaukset on varmaan mun yksiä lemppareita kun näitä on hauska tehdä + on aina mielenkiintoista lukea mistä kaikesta samasta te tykkäätte ja mistä taas ette :D


19 kommenttia:

  1. Good post and have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    VastaaPoista
  2. Kaikista olen samaa mieltä :D Itsellä on kanssa hakusessa jokin kiva shortsipuku, mutta tuntuu ettei sopivaa löydy millään :/ Aztec -kuvio puolestaan on näkynyt useammankin kerran päällä uuden mekon ansiosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oot samoilla linjoilla näistä ! :) Joo täydelliset shortsipuvut tuntuu olevan kyllä aika kiven alla... Mullakin aina se ongelma että ne on tosi useesti liian lyhkäsiä mulle :/
      oihh aztec kuvioinen mekko ois kyllä perfect ♥

      Poista
  3. Oon kyllä samaa mieltä melkeijn kaikista noista :D tekis mieli ostaa tollanen sortsipuku mutta nää säät on sellaset että en tiiä pystyykö sitä pistämään koko kesänä päälle. Turkoosit korut on kans aivan ihania! Ite en kuitenkaan lämpene tolle aztec kuosille yhtään, en tiiä mikä siinä on :D Nää in / out postaukset on kyllä tosi kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva :D! Nojoo toivotaan että nyt tulis jotkut kunnon helteet niin tarkenis shortsipuvuissakin liikkua :)
      Aijjaa haha mä taas oon ihan rakastunut aztec kuosiin 8) ♥ Ehkä säkin vielä opit tykkäämään siitä ;>! Kiitos! :)

      Poista
  4. Oon kans samaa mieltä, noi shortsipuvut on niin mukavia sekä kivoja pitää kesäsin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta turiset! Ne on kyllä tosi kivoja ja ihania kesävaatteita <3

      Poista
  5. Shortsipuvuista kyllä samaa mieltä ja toi asteekkikuvio on kans ihana!<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Oon aikalailla samaa mieltä kaikesta! Leveille lahkeille en oo ihan lämmennyt, mutta noi kuvat näytti tosi kivoilta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska tietää ! :) Joo mullakin kesti oman aikani lämmetä niille :D Ehkä säkin vielä lämpenet :)!

      Poista
  7. kuviolliset shortsihaalarit ja levenevät housut on ihan ehdottomasti tän kesän lemppari juttu ainakin itselleni :) Että samoilla linjoilla ollaan :D

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että mennään samoilla linjoilla mitä tulee shortsihaalareiden ja leveisiin lahkeisiin :)! Toivottavasti löytyis jostain jotkut kivat leveälahkeiset housut! noita shortsihaalareita multa löytyykin jo muutamat :)

      Poista
  8. Hollisterin pointti ei oo koskaan auennu mulle :D mä oon kans miettiny mihin hollisterin hinta ja suosio perustuu XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo äläpä! Hyvä että täällä on joku muukin joka ajattelee noin :D Mun mielestä ne on vaan niin perus kuteita joissa maksaa pelkästään se hollister logo..

      Poista
  9. musta taas toi atsteekkikuosi on jotenkin jo "menneen talven lumia" :D muista oonkin sitten samaa mieltä ! ja nää in/out -postaukset on aina kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa haha :D Onhan se kyllä ollut jo aika kauan vissiin muodissa, ite lämpenen sille aina uudestaan näin kesäisin :) Kiitos paljon <3 kiva kuulla! :)

      Poista
  10. Ahh turkoosit korut, niin samaa mieltä!❤ Juuri hamstrasin niitä itselleni hyvän kasan..:)

    VastaaPoista