keskiviikko 10. elokuuta 2016

Hapsulaukku ja nyöripaita


Tänään oli historiallinen päivä. Nimittäin mulla ei ollut päällä yhden yhtään mustaa vaatetta tai asustetta. jeij!


Lähdettiin tänään mun siskojeni Amandan ja Melindan kanssa shoppailemaan Hyvinkäälle ja oteltiin reissun aikana muutamat kuvatkin. Mulla ei ollut oikeastaan mitään erityistä mitä olisi pitänyt ostaa joten ostin Willasta vain yhden power bankin kännykälle (kukkakuvioisen ♥!).Tytöt sen sijaan löysivät kivoja uusia vaatteita kohta alkavaan kouluun.


Koko mun tämän päiväinen asuni oli uusista jutuista koottu. Kenkiä lukuun ottamatta. Kaikki on taas kerran ostettu kirpparilta. Laukku on alun perin Espanjasta, lökärit veromodasta, farkkuliivi monkista ja nyöripaita ginasta.
Yleensä oon niin tylsä ihminen etten yhdistä eri värejä keskenään vaan mun asussa on aina jotain väriä yhdistettynä joko mustaan tai joskus harvoin valkoiseen. Nyt kuitenkin yhdistin noinkin montaa eri väriä ja pakko todeta että tykkään vaikka itse sanonkin!


Eikö olekkin muuten aikas päheä tää mun uusi hapsu ihanuus? Ostaessani tämän kirpparilta niin tässä oli vielä hintalaputkin kiinni ja siltikään ei maksanut kuin vaivaiset 7 euroa! Onhan toi toki pienempi laukku kuin mitä oon yleensä tottunut käyttämäään mutta niin hieno että käytän tuota silti vaikka ei kaikki kamat laukkuun mahtuisikaan.


Oon onnistunut tartuttamaan mun siskoihinkin tän mun kirppis buumin joten niillä ei ollut mitään sitä vastaan kun ehdotin että käytäisiin siinä Hyvinkään isolla kirppiksellä. On se kyllä ihme kirppis kun välillä sieltä ei löydä mitään ja välillä sieltä löytää niin paljon juttuja että niitä joutuu raahaamaan kotiin selkä väärällään. Niin kävi myös tänään.


Tuolla kirppiksellä sattui yksi aika erikoinen juttu. Olin siinä yhdessä pöydässä tonkimassa vaatteita omissa ajatuksissani kun joku mies tulee kysymään että onkos neiti tämän vuoden tangokuningatar? Vähän kieltämättä tuli emmittyä ja kysyttyä että "täh?" kunnes tajusin vastata että ei en kyllä ole. Sitten hän siihen sanoi että no kyllä näytät ihan tismalleen häneltä! Sitten sanoin vaan että aijjaa no en kyllä edes tiedä kuka hän on mutta pitääpä katsoa googlesta :D Pienen googlailun jälkeen selvisi kuka tämä neitokainen on ja itse en hirveästi kyllä samaa näköä huomaa.? Sanokaa nyt tekin mielipiteenne että näytänkö mä hitusenkaan tangokuningatar Erika Vikmanilta vai näkikös se mies ihan omiaan? :'D

Ps. Ostin muuten (vihdoin.!!) uuden kameran. Tai oikeastaan lisäsin mun vanhan kameran hajonneen objektiivin tilalle uuden ehjän objektiivin joten nyt saa riittää ne kännykkä kuvat täällä blogissa. Vaikka eipä sillä että nää kuvatkaan mitään mestari laatua olisi mutta kyllä kamera aina kännykän voittaa.




30 kommenttia:

  1. no erittäin vähän on samaa näköä, jos ollenkaan. :D mullekin on sanottu et näytän laulaja sannilta, vaikka en kyllä näytä sit yhtään. :-D

    http://sannialina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D! Oon kyllä huomannut että muut ihmiset usein näkee sussa sellasia piirteitä joita ite ei nää sitten vaikka miten päin kattois :D

      Poista
  2. Aivan ihana asu, varsinkin toi nöyripaita ja hapsulaukku :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja toi laukku on kyllä tosi kiva, ihanan värinen! :) On teissä ton tangokuningattaren kanssa ehkä vähän jotain samoja piirteitä mun mielestä :D Ei kyllä mitenkään paljon, mutta jotain pientä yhdennäköisyyttä ehkä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiitti Linda! :) Toi laukun ihana väri just pistikin mun silmään heti ekaksi :D Ja sitten kun tossa oli vielä noi mageet hapsut niin ei kauaa pitänyt ostopäätöstä miettiä x)
      Hahah aijjaa ! :D Mun siskotkin sanoi että niiden mielestä meissä on ehkä ihan hitusen samoja piirteitä on havaittavissa x)

      Poista
  4. Mä näin sut eilen siel kirppiksel, olisin tullut moikkaamaan mut ehit jo kadota ennen kuin tunnistin sut täysin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa haha! :D No voi vitsit ku kerkesin kadota :D Mutta joo aina saa ja pitääkin tulla moikkaamaan ^^!

      Poista
  5. Upea farkkuliivi!<3 Sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  6. Ihana asu! Meki käytii Hyvinkäällä shoppailee tossa maanantaina :D Ja ihana toi mies! Kun tsekkasin niin kulmakarvat ja jotain muitakin kasvonpiirteitä kyllä mätsää! Ihan ette kaksosista kuitenknaa menis mut ymmärrän et on sotkenut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :)! Hyvinkää on kyllä kiva shoppailu paikka kun siellä on paljon vähemmän ihmisiäkin kuin jos lähtis vaikka jumboon shoppailemaan :D
      Haha oli kyllä aika hauska päivänpiristys se mies :D Aijjaa hmm pitääpä vielä itsekin vertailla noita kulmakarvoja vähän tarkemmin! X)

      Poista
  7. Tosi kiva kyllä toi laukku! Mä oon aina pitänyt hapsulaukuista niin iskee kyllä kovaa vaikka ei mun värinen ookkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiva kuulla että säkin tykkäät siitä ♥ Hapsulaukut on kyllä kivoja :3 vaikka välillä noi hapsut onkin vähän tiellä mutta pikkuvikoja !

      Poista
  8. Kiva kokonaisuus ja kävin googlettaan nii minusta ette näytä samalta =)

    VastaaPoista
  9. Toi laukku on ihana! <3 Ja samoin tykkään tuosta sun paidasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh kiva kuulla ^^ olin itsekkin aika tyytyväinen tämänkertaiseen asuun :D

      Poista
  10. asukokonaisuus on tosi ihana, ja laukku sopii kans tosi hyvin. Tuo kokonaisuuteen vähän eloa :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ♡ toi laukku on kyllä kunnon katseenkääntäjä verrattuna niihin perus mustiin laukkuihin mitä yleensä käytän :D

      Poista
  11. Tuo on kyllä ehdottomasti Hyvinkään paras kirppis! Aina jos vain aikaa löytyy niin Hyvinkäänreissun yhteydessä tuo täytyy tsekata! Ja hirveän kätevällä paikallakin kun siinä ihan keskustassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin on :)! se on mukavan iso ja avara eikä sellanen täyteen ahdettu niinkuin jotkut kirpparit :D

      Poista
  12. Siis mun on pakko saada toi liivi! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha<3! monkista vaan kattomaan josko siellä vielä ois tollasia :D

      Poista
  13. Nyt kun mainitsit niin itse aloin huomata kasvojenpiirteissä tiettyjä samankaltaisuuksia sun ja tangokuningattaren välillä :D Kivan kuuloinen shoppailureissu sulla ollut siskojen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa haha kiva :D ehkä meissä sitten jotain samaa on kerta se mieskin oli ihan varma että mä olin se :D
      Oli kyllä hauska reissu, tollasia pitäis tehä useemminkin :)!

      Poista
  14. Ihana asu!♥ Jotkut vaaleat farkutkin näyttäis varmasti tosi hyvältä tuossa asussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Sari! :) totta puhut! nekin vois näyttää aika kivalta tuossa asussa :)!

      Poista
  15. Minkä niminen toi Hyvinkään kirppis? Mitä siinä lähellä on? Onko pitkä matka willasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tingi & tongi. se on siinä samassa rakennuksessa kuin tokmanni. ihan willan kupeessa

      Poista