lauantai 10. syyskuuta 2016

be so busy loving your life that you have no time for hate, fear or regret


Moikka! Mun lauantain pläänit muuttuikin nyt ihan kokonaan sillä alunperinhän mun piti mennä Helsinkiin juhlistamaan Samuelin 2-vuotis synttäreitä mutta synttäri sankari onkin nyt sairastunut enterorokkoon joten pippalot onkin vasta ensi viikonloppuna. Mä pysyn nyt suosiolla kaukana koko kaupungista koska tommonen enterorokko ois nyt kyllä viimenen asia minkä itelleni haluisin. Korkea kuume ja keho täynnä näppylöitä. No thanks. Varmaan kyllä aika kauheeta tommonen hirmu rokko ihan pienellä lapsella. Toivottavasti menis pian ohi!


Sitten asiasta kukkaruukkuun. Mä oon yleensä aika hitaasti lämpenevä tyyppi mitä tulee näihin kaikkiin meikki trendeihin. Nyxistähän on puhuttu jo kuukausi (vai vuosi..?) tolkulla ja mä sain nyt vasta hankittua itselleni parit nyxin huulikiillot. Tykkään yleensä tosi paljon kaikista nuden ja ruskean sävyisistä huulipunista mutta suoraansanottuna ne ei ehkä kuitenkaan sovi mun ihon väriin niin hyvin kuin tämmöiset räikeämmät värit kuten pinkki. Ostin siis kaksi hieman eri sävyistä pinkkiä huulikiiltoa ja nää on kyllä aivan ihania ♥ Tulee ihan sellainen barbie girl fiilis tällä tukalla ja pinkeillä huulilla :'D


Eikö ookkin herkullisen väriset sävyt? ♥


Yksi asia mitä en ole koskaan täällä blogissa maininnut on tuo mun epäsymmetrinen ylähuuli. Ja älkää nyt käsittäkö väärin, tämä ei ole koskaan millään tavalla mua haitannut mutta ylläolevassa kuvassa se tuli aika hyvin esille niin ajattelin tästä mainita. Mun ylähuuli on toiselta puolelta paksumpi ja toiselta ns. pidempi ja aina kun teen esimerkiksi duckfacen niin siinä sen eron eritoten huomaa kun suu on ihan vinossa vaikka itse pidänkin sitä suorassa eli sitä ei voi kontrolloida mitenkään :D
Haha tää nyt oli taas tämmönen "thanks for information" juttu mutta kuhan nyt kerroin!


Mitäs muuten tykkäätte tosta mun jännästä nyöri topista? Se näyttää kuvissa tosi kivalta mutta todellisuudessa se ei oikein istu mulle ja muutenkin toi on ihan liian lyhyt missään julkisella paikalla käytettäväksi koska toi on oikeastaan ihan rintsikka pituinen.


Se tunne kun otat tommosen muka hienon huulikiillon esittely kuvan ja kun näet kuvan koneelta huomaat että se huulikiilto onkin ihan väärinpäin siinä kädessä koska se nyx teksti ei edes näy.. Hups!


Mulla alkaa selkeesti lähestyvät synttärit ja 23- vuoden ikäkriisi painaa päälle koska hamstraan pinkkejä huulikiiltoja ja kynsilakkoja sekä leopardi housuja. Enkö voisi vaan olla ikuisesti 22- vuotias?
On muuten jotenkin ahdistavaa kun selaa nykypäivänä facebookkia ja suunnilleen joka toinen oman ikäinen on saamassa lapsia tai vähintäänkin menossa naimisiin ja muuttamassa ulkomaille.. Itse sitä vain tuskailee himassa sitä kuinka jostain sarjasta ei ole tullut uusinta kautta netflixiin :'D No, nää on näitä..


Ollaan tuossa illemmalla vielä suuntaamassa Järvenpäähän elokuviin Japin kanssa. Ihan kivaa vaihtelua että  Japi on kerrankin päättänyt mitä mennään katsomaan sillä varmaan viisi(kymmentä) viimeisentä leffaa on olleet mun valintoja. Viimeksi oltiin katsomassa suicide squad ja vaikka siinä olikin tosi hyvät näyttelijät niin itse leffa oli ehkä vähän liian "mättö". Tänään olisi vuorossa war dogs. Ootteko te vielä nähneet sitä ja jos ootte niin mitä tykkäsitte?

18 kommenttia:

  1. Kaunis sinä ja ihana meikki ♥ Pakko vielä sanoo tosta huulesta että mulla menee koko kasvoista niin.. Joskus olin hammaslääkärissä ja se käynti meni vähän pieleen niin mun kasvojen toisen puolen lihakset ei toimi samallatavalla kuin toinen :D Sulla on kauniit huulet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos paljon <3! Ohhoh kuulostaapa pelottavalta :o Aika uskomatonta että hammaslääkärissä voi käydä tollain :S Tosi ikävää :( Mun pitäis vielä just varata aika hammaslääkärille niin nyt alko pelottaa.. :'D

      Poista
  2. VOi pikkuista ei kivaa,meillä oli juhannuksen tienoilla vesirokko ja vaikka lievä ei sekään kiva pienellä lapsella =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tommoset rokot on kyllä aina ihan kauheita pienillä lapsilla :( Onneks Samuel on nyt jo parantunut hyvin :)

      Poista
  3. Todella kauniin väriset nuo huulikiillot <3 Sopii sulle tosi hyvin :) Ja heii oot niin oikeessa tuosta, että kaikilla on lapsia jne.. Mutta meitä kaikkia ei oo luotu asumaan omakotitalossa kahden lapsen kanssa tai muuta. Älä siis turhaan kriiseile, vaikka me vanhetaan kokoajan, niin henkisesti voi aina olla 22-vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin ihanat sävyt <3! Kiitos ! :)
      Haha joo sanoppa muuta! :D Ja yleensä elämä tuppaa yllättämään silloin kuin sitä vähiten odottaa enkä mäkään voi yhtään tietää mitä mun varalle on "suunniteltu" tapahtuvan vaikka vuoden päästä :D

      Poista
  4. Aaa mä rakastan NYXin meikkejä, ja nuo sävyt sopii sulle täydellisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai säkin oot ihastunut nyxin meikkeihin! ne on kyllä best <3! kiitos ^^!

      Poista
  5. Vau miten upeen näköset noi huulikiillot!<3 Sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
  6. Oii noi Chanelin kynsilakat, ihanan värisiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin!<3 välillä sitä tekee superhyviä löytöjä edullisesti!

      Poista
  7. Ensimmäinen kuva on älyttömän kaunis♥

    VastaaPoista
  8. Wau, upee sinä! :) Ja ihanan värisiä noi Nyxin huulikiillot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ! :) Ne on kyllä herkullisen värisiä ja ihanan tyttömäisiä!

      Poista