keskiviikko 7. syyskuuta 2016

Brother

Hola! Nyt tuleekin vähän normaalista poikkeava postaus sillä tässä postauksessa ei näy meikäläisen pärstää vaan mun veljeni. Nää kuvat on otettu jo joskus alku kesästä mutta jostain tuntemattomasta syystä ne ei ole tainnut täällä blogissa vielä näkyä.
Mä en ole koskaan ollut mitenkään kauhean innostunut valokuvaamisesta. Se kameran edessä heiluminen on ehkä ollut enemmän mun heiniä. Tää oli kuitenkin ihan hauskaa kun sai itsekin vaihtelun vuoksi otella jostakin toisesta kuvia. Saa muuten heittää kommenttia tulemaan että mitä
piditte näistä mun ottamista kuvista ja haluatteko kenties jatkossakin nähdä tämmöisiä postauksia?



Ahahah ei hitto muuten että naurettiin tällä kuvalle yksi päivä. Toi pinkki pyörä + poliisimainen nahkarotsi ja lasit niin tulee kieltämättä vähän sellaiset YMCA musavideon fiilikset if you know what i mean... :'D


Sellasia kuvia siis tällä kertaa! Nyt kun on tämmöinen veli aiheinen postaus niin päätämpä kertoa myös sen että toisella pikkuveljelläni Samuelilla vietetään lauantaina 2-vuotis synttäreitä. Hui miten aika meneekään nopeasti. En voi uskoa että siitä on jo kaksi vuotta kun me jännittyneinä marssimme kätilö- opiston sairaalalle ja näimme pienen Samuelin ensimmäistä kertaa ♥ Mikäli joku haluaa niin voin myös pistää tänne lauantailta hieman kuvia sillä Samuelistahan täällä ei olekaan tainnut näkyä kuvia aikoihin :)

PS. Teoa voi muuten käydä seuraamassa instagramissa nimimerkillä teokeitaanranta !

12 kommenttia:

  1. Mä ainakin tykkään nähdä myös miesten pukeutumista blogeissa eli ei haittaa, vaikka useamminkin olisi sellaisia postauksia :) Ootte kyllä sun veljen kanssa todella samannäköisiä! Ja mukavaa, että se tukee sun bloggaamista niin hyvin :) Mun veljet ei suostuis ottamaan yhtäkään kuvaa musta ja jos edes yrittäisin osoittaa kameraa niitä päin niin kamera olis entinen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla että tämmösiä postauksia voisin tehdä useamminkin :)! Haha joo ollaan kuultu tosta aika useesti X) Nykyään en itse enää huomaa hirveästi samaa näköä mutta lapsina oltiin kyllä niin samannäköisiä ettei voinut erehtyä että ollaan sisaruksia :D
      Hhaha voiei :D! Veikkaan että niin se taitaa olla useimpien veljien kohdalla :'D Mulla on sattunut hyvä tuuri että on veli jota kiinnostaa samat jutut kuin mua :D

      Poista
  2. Toi on tosi onnistunu otos toi tokavika !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Se on kyllä hyvä kuva omastakin mielestä!

      Poista
  3. Kiva postaus ja mun mielestä vaihtelu on aina hyväksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kuulla :) Oon samaa mieltä että vaihtelu on aina hyväksi :)!

      Poista
  4. Hauska postaus ja hyvät kuvat täs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla että oot tota mieltä ! :) kiitti <3!

      Poista
  5. Sun veikalla on tyyliä! Ja osaa kyllä aika näppärästi olla kameran eessä :D Ja sä hyvin kameran sillä puolellakin! Vielä kun saisit kuviin syvyyttä sillä, että tausta olis aavistuksen vielä sumeempi mutta hyvin toimii näinkin! :)

    https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo haha se on kyllä yllättävän tyylitietonen :D! Varmaan ku on asunut suurimman osan elämästään neljän naisen kanssa niin pakostikin tulee vähän tyylitajua :'D
      Kiitos vinkistä! Nää kuvat on otettu mun kännykällä niin jotkut on vähän blurrisia mutta ihan kelvollisia kuitenkin :D

      Poista
  6. Mun mielestä tälläset postaukset on ihanan erilaisia ja hyvää vaihtelua! :) Mahtava tyyli<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla :) tätä postausta oli kieltämättä ihan hauska tehdä kun oli niin erilainen mitä yleensä mun tekemät postaukset on :)

      Poista