tiistai 20. syyskuuta 2016

Mikä on in syyskuussa

Vierähtääpäs se aika nopeasti kun viime postauksestakin on jo viikko aikaa kun sen julkaisin. Nyt olisi vuorossa Mikä on in -postaus sarjan kolmas osa eli mikä on in syyskuussa.

Choker paidat


Choker korut on olleet muodissa jo hyvän aikaa ja nyt on alkanut näkymään tämmöisiä choker paitoja. Mä tykkään choker paidoista tosi paljon ja pistin itseasiassa juuri perjantaina sellaisen tilaukseenkin. Tilasin aika samanlaisen kuin tuossa alimmassa kuvassa mutta beigen värisenä.

Tummat huulet ja valkoiset hampaat


Mitä tulee meikkaamiseen niin mä oon aina tykännyt sellaisesta ns. raikkaan näköisestä lookista. Ja kun miettii raikkaan näköistä lookkia niin mulle tulee ainakin mieleen valkoiset hampaat. Oon vähän netistä katsellut hampaiden valkaisun hintoja täällä Järvenpäässä ja nyt kun oon aika hyvin rahoissakin kerrankin niin sellaista pitää kyllä vakavasti harkita. Valkoisten hampaiden kanssa ei mikään näytä yhtä hyvältä kuin tummat huulet. Tuntuu että ne tummat huulet vain korostaa sitä valkoisuutta entisestään. Mulla oli vielä joskus teininä ihan super valkoiset hampaat ja sainkin niistä monesti kehuja mutta nyt iän myötä (ja limujen sekä sokeristen drinkkien myötä) musta tuntuu että varsinkin noi kulmahampaat alkaa ikävästi kellastumaan.

Nyöri kengät


Nyörit on siirtyneet vaatteista myös kenkiin ja tää trendi toimii mun mielestä loistavasti. Mä en itse kylläkään korkkareita juuri käytä mutta voisin hyvinkin ostaa vaikka ylipolvensaappaat jotka olisi takaa nyöritetyt.

Sängyn edustan penkit


Mä oon aina Instagramia ja pinterestiä selaillessani ihaillut tuommoisia sängyn eteen laitettavia penkkejä. Jos olisi iso makkari niin hommaisin ensiksi jonkin kivan sängyn päädyn ja sitten tuollaisen penkin sängyn eteen laitettavaksi. Valitettavasti sellainen penkki ei taitaisi mahtua meidän nykyisen asunnon makkariin sillä sänky vie jo niin ison tilan että kaappeja ei taitaisi sitten saada enää auki. Pöh!

Marmoriset läppärin kannet


Mun mielestä tuommoiset marmoriset läppärit tai läppäreiden suojakuoret on aivan ihania. Perus mustat koneet on niin tylsiä verrattuna tuommoiseen. Harmi vaan että noita taitaa saada lähinnä tiettyihin läppäreihin ja tää mun asuksen läppäri ei taida kuulua siihen kategoriaan.

Jos joku on muuten missannut viime kuun In postauksen niin sen voi käydä kurkkaamassa täältä!

Näin postauksen loppuun mun on vielä pakko kertoa yhdet ilouutiset!
Nyt tää asia on tullut jo suvulle julki joten eiköhän tän saa jo täälläkin kertoa. Eli mun "iso"siskoni Pauliina (meillä on siis kolme kuukautta ikäeroa...) on menossa ensi kuussa naimisiin! Rehellisesti sanottuna ja siskoni hyvin tuntien ajattelin aina että Pauliina on tän planeetan viimeinen ihminen joka menee naimisiin mutta niin ei näköjään sitten ollutkaan. Kai se taitaa mennä niin että kun tapaa sen oikean niin sellaisetkin ihmiset sitten avioituvat joista ei sitä olisi ikinä voinut uskoa.
En olekaan tainnut moneen moneen vuoteen olla häissä. Mua pyydettiin auttamaan häämeikissä ja kampauksessa joten saa nähdä minkälaiset meikit ja kampaukset keksitään loihtia. Häistä tulee varmasti sitten tännekin miljoona kuvaa. ♥


16 kommenttia:

  1. Choker paidat on pelkkää rakkautta!<3 Nyörikengät on myös niin upeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano <3! Ne on vaan jostain syystä niin ihania! ja nyörikengät myös ^^!

      Poista
  2. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    VastaaPoista
  3. Jos jotain rakastan niin mattapunia! varsinkin noi nyxin huulipunat houkuttelis #riprahat Noi nyörit on ollu myös paljon esillä paidoissa.
    Tää on varmaanki mun lempparimuotiblogi ja oon seurannut sua jo pitkään !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mattapunat on kyllä täyttä rakkautta♥ ! haha repesin tolle #riprahat :D niin totta meinaan..

      Voi kiitos paljon <3! Et arvaakkaan kuinka ton kuuleminen piristi mun iltaa! Ihana kommentti! :) Tosi kiva kuulla että tykkäät mun blogista!<3

      Poista
  4. Ihania juttuja! Kaikki toimii! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Kivoja juttuja oot koonnut! Nuo huulipunat on kyllä niin ihania, voisin itsekki hankkia tollaisen <3 Voisi jopa sopia hyvin mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! :) Ne on kyllä ihan täydellisiä 8)! Sulle kyl varmaan sopiskin just hyvin!

      Poista
  6. Mä oon tällä kertaa jokaisesta sun listan kohdasta täysin samaa mieltä! :) Tuollaista choker -paitaa olen jo hetken metsästänyt, mutta itselle sopivaa ei ole ihan vielä tullut vastaan :D Hampaitakin haluaisin päästä valkaisemaan, jotta tummat kauniit punat näyttäisi entistä paremmalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiva kuulla että ollaan näinkin samaa mieltä :D! Noita choker paitoja ei kyllä hirveämmin ole missään vielä näkynyt, eiköhän tosin niitäkin ala kohta kaupat pursuamaan :D
      Valkoiset hampaat on kyllä upeat <3! Ja vielä just tumman punan kanssa yhdistettynä

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Eikö ookkin <3 kiva kuulla että säkin tykkäät niistä! :)

      Poista
  8. Inspiroiva postaus ja kaikki miellyttää silmää, wau! :)

    VastaaPoista