perjantai 15. huhtikuuta 2011

COCONUT

Ajattelinpa nyt kertoa et oon ihan hulluna kaikkiin kookos juttuihin.Varsinki body shopissa myytäviin, ja mulla kun sattuu olemaan niin herkkä iho et sitä alkaa tosi helposti kirvelee/ kutittaa monet ihon hoito tuotteet, niin siks body shop on mulle just passeli kun noi tuotteet on sopivia herkälle iholle, Yleensä jos ostan jonku uuden suihkugeelin/ kuorintavoiteen tms,  ni se on aina kookoksen tuoksunen. Toine lemppari on sit varmaa mandariini tai mansikka :D  Ja parasta body shopin tuotteissa on ehkä se ettei niitä testata eläimillä. Koska mikään ei oo niin kauheeta ku ajatella joku söpö pieni pupu sellases pienessä häkissa ja sit siihen pistellään kauheen kokosia piikkejä. Oon aina ollu sitä mieltä et eläinkokeet pitäs lopettaa. Mutta asiasta kolmanteen täs ois nytten muutama kuva, joissa taustalla pilkottaa mun H&M:n leopardikuvioinen pyyhe.



2 kommenttia: