torstai 7. huhtikuuta 2011

MEKKOJA

Heipsan! 


Oon jostain syystä ihan hullaantunu tollasiin kaksiosaisiin mekkoihi. Eli et ylä ja ala osa on eriväriset. Yks sellanen mekko mult jo löytyykin. Se on kyl ehkä ihan vähän liian pieni mulle ku on kokoo xs, mut tykkään siit nii paljo etten voi olla käyttämättä ! Täs on pari sellast mekkoo jotka haluisin.
Kaikki noi mekot löytyy H&M:stä. Mun lemppari noista on varmaa toi keskimmäinen. Just kyl tuli eilen illal H&M:n paketti postissa nii en nyt vähää aikaa oo uudelleen sielt tilaamassa. Saa nähdä jos jossain törmään samantyyliseen mekkoon joka sattuis olemaan alennukses.

4 kommenttia:

  1. Oiiijjj ihanii noi mekot! :) Munki lempparina ehkääpä toi keskimmäinen mut kyl toi ylimmäinenki on iha söötti :-) En vaa oikee saa selvää onks tos ylimmässä toi ala-osa jotain farkkukangasta tms?

    VastaaPoista
  2. niinpä ! hmm en oo muute ajatellu et se vois olla farkku kangast O.o näyttää se kyl vähä.

    VastaaPoista
  3. Noi on kaksosaset on kyllä kivoja:) Mä oon kattonu nimittäin noita kans ja lempparina ehdottomasti toi eka!

    VastaaPoista
  4. niin ne kyl on :) joo toi eka on kyl kiva kans :D

    VastaaPoista