maanantai 23. toukokuuta 2011

kuvailua sun muuta

nahkasandaalit + kaatosade = disaster. Eilen kun sattu olee sellaset reilu +20 lämmintä kun menin Japille yöks niin en tietenkää ajatellu et seuraavana päivänä satais heti kaatamalla. Mun valkoset nahkasandaalit on nyt ihan märät ja näyttää siltä kun niillä ois kävelty jossain mutavellissä.
Lauantaina oli ihan kauhea olo, oksetti ja huimas koko ajan ( ei ollu darra ), siinä sitten istuin reilut 5 tuntia valtterissa myymässä. Tais olla joku ohimenevä oksennustauti tai sit lievä ruokamyrkytys. Tarttuhan sieltä valtterista kyllä mukaan jokunen ostoskin :D

arskat ostin kaverilta eurolla. Noi on hyvät kun ne sopii mun ihmeen muotoseen päähän hyvin eikä tipu jos vaik kumarrun tai jotain.

joo kattokaa niit vaatteit älkää mun naamaa.... :D oon just kävelly 2km sateessa niin siks toi hehkeys oikein paistaa tosta kuvasta.
Eli nää kaikki vaatteet siis oon löytäny valtterista. Takki h&m 2e / paita 1e / hame 1e
Tota paitaa tuun käyttää varmaan 13415 kertaa tänä kesänä, se on niin kiva! :)


ja sit viel jotain random kuvailua perjantailta kun oli tylsää

2 kommenttia:

  1. Heiiii mil kameral noi viimeisimmät kuvat on otettu? :-)

    VastaaPoista
  2. sil teon kameran :D olympys t10

    VastaaPoista