keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

SHOES!

Tänään just aiemmassa postauksessa sanoin et pitäs varmaan alkaa käyttää niitä baltsuja. Nythän on jo kuitenkin kesäkuu. Sitten muistin että mullahan on pihavarastossa mun viimevuotiset seepra raidalliset baltsut! Noh, siinä sitten aloin kaivelemaan ja löysin vähän enemmänkin käyttökelvollisia kenkiä. Tarvisin mun huoneeseen kyl oman kenkähyllyn koska äitillä menee aina hermot siihen kun meiän eteinen on aina ihan täynnä kenkiä. Suurin osa niistä taitaa olla itse asias mun.. Ja meitähän tosiaa asuu täs huushollissa viis ihmistä.
Täs ois nyt kuvia kenkälöydöistäni:

Eli noi kaikki ja viel pari muuta löysin tänään sieltä varastosta. Niist muista en viittiny ottaa kuvia ku ne on lähinnä sellasia "mökkeily" kenkiä mitä en kauheesti vapaa ajalla tuu käyttäneeks.

Täs ois nää seepra baltsut. Huomaa kyl et oon käyttäny niitä jo yhen kesän. Pitäs varmaan ostaa uudetkin, jotka ei oo noin kulunu. Mut noi on kyl varmaan yhet mun lemppari kengistä. Sain ne muistaakseni Suvilta synttäri lahjaks viime tai toissavuonna :)

Kiila korkkarit. Noi ostin joskus aikoi sitten cittarista. :D Omistan vaan kahet kesä korkkarit ku en käytä korkkareita yleensä ku jossain sukujuhlissa jne. Taidan olla enemmän converse sukupolvea.

Täs on nää toiset korkkarit. Noi ei kyl oikee ees pysy mun jalas vaik on vaa kokoo 39. Mul on nii ihmeen kapee ja pitkä jalka.

Baby phatin tennarit. Noi oli joskus pari vuotta sitten aika hintavat kengät, mut on kestäny tosi hyvin.

Knoxin kangas tennarit. Noi ei tos kuvas näytä kauheen likasilta mut kyl noi pesua kaipais.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti