maanantai 13. kesäkuuta 2011

sinne meni helteet

Pitihän se arvata et noin pitkän helle jakson jälkee sit tulee ne huonotki ilmat. Onneks kerkesin eilen heittää sen talviturkinki vihdoin, ja oli muuten tosi lämmintä vettä tuusulanjärvessä! Pari tuntii siel rannalla makoiltii mut sit siihen meiän lähelle tuli joku viiskymppisten miesten ryyppy porukka nii ei oikee enää sit inspannu :D

Täs sateises päiväs ei oo ollu tähän mennes muuta hyvää ku se et sain vihdoinki korkattuu ton mun leopardi sateenvarjon!

Tää postaus tuli nyt vähän enemmän kuva painotteiseksi ku mun pitää nyt jatkaa mun pikkusiskojen vahtimista.. Tosta huudosta päätellen ainaki toinen noista on tänään noussu väärällä jalalla :D Toivotaa ettei tartu muhunki toi mielentila...

pikkusiskoni Amanda :)

en ees tiiä mikä noiden liilojen kukkien nimi on mut oon tykänny niist jo lapsesta asti. Tällä mun kasvien tuntemuksella musta ei tulis ainakaan puutarhuria. Mulla on tuolla mun huoneessa ollut ehkä noin viikon joku kasvi minkä sain töistä (joo senkään nimeä en siis muista) ja seki näyttää siltä ettei ois saanu vettä kuukausiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti