sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

valtteri löydöt part 436214

Olin tos lauantaina taas valtterissa ja täl kertaa sielt ei tarttunu mukaan ku kolme juttua ku olin jotenki pihillä tuulella enkä esim. ostanu yksii 3e maksavia shortseja (nyt kaduttaa!!) jotka ois ollu iiihanat. Siel oli taas kerran tuhat miljoonaa ihmistä ja onnistuin hukkaamaan mun siskonki sinne sit ku se oli hävittäny kännykkänsä ni eipä sit olla sen jälkeen nähty.

 Mun uudet lemppari korvikset. Hintaa oli vaan 50 centtiä. Noi on siitä täydelliset et vaik ne onki roikkuvat korvikset ni ne painaa silti tosi vähän.

H&M:n mekko 2e. Epäröin aika kauan et ostanks ton vai en koska se näytti aika pieneltä. Onneks sit ostin koska toi oli just sopiva mulle :)


Asoksen pinkki kesämekko2e. Toi pääs heti testikäyttöön ja olin ihan super tyytyväinen. En oo vielä tähän  mennessä omistanu yhtään asoksen vaatetta :)

Viikonloppu oli taas ihan hemmetin kuuma ja söin jätskiä niin paljon ettei mitään rajaa :D Lauantai iltapäivällä oltiin japin kaa rannalla. Tarkotus oli olla siel vähän kauemminki ku puol tuntii mut ei vaan pystyny. +30 on jo kuitenki ehk vähän liikaa meille suomalaisille :D Kohta ois tarkotus lähtee taas rannalle, täl kertaa porukoiden kaa. Saas nähä kuinka kauan kestän täl kertaa siel ja heitänkö vihdoin sen talviturkin menemään :)

Hauskaa sunnuntaita kaikille ! :)

2 kommenttia:

  1. haha kävin eile ekaa kertaa uimas siel mäntsälän sääksjärvel ja ei kyl ollu mitää kylmää! :DD

    VastaaPoista
  2. jep mäki kävin rantsus uimas tnä ! :D

    VastaaPoista