perjantai 10. kesäkuuta 2011

Verhot

Mun huonees on ollu ehk joku kolme vuotta sellaset ihan räjähtäneet ja kulahtaneen väriset vaaleensiniset verhot jotka on vielä kaiken kukkuraks repeytyny siitä keskeltä silleen tyylikkäästi. En tiiä miksen oo tehny asialle aikasemmin mitään mut eilen sit tein sellaset hienot mustavalkoset verhot, ja ihan ite vielä! :D Kankaat oli -40% alennuksessa ni pitihän ne sitten ostaa. Hintaa niille tuli 27 e. Elikkä ei paha hinta verhoista, vaik kyllähän niiden tekemiseen hurahti tunti jos toinenkin.


Kuten kuvasta näkyy, noissa on vanhojen vespojen kuvia.


Tollanen vaaleenpunasena ois aika jees!


 Haluun tähän lopuks sanoo et mua ärsyttää ihan sikana ku järvenpään kaupunki ei tee ikinä mitään ajoissa! Tänään ku pääsin töistä ni menin sit junalla jäkeen ja mun tarkotus oli mennä bussilla kirpparille. Sit menin kattoo bussiaikatauluja ja huomasin ilokseni et se bussi tuleeki jos viiden minuutin päästä. Sit 45 minuutin odottamisen jälkeen olin jo aika hiilenä ja olkapäätkin siinä paloi. Sain sit myöhemmin kuulla et pari viikkoo sit tuli uudet aikataulut mut eipä ne sit voinu niitä sieltä asemalta käydä vaihtamassa. No, eipä mulla muuta. Sori tää kauhee valitus texti mut ei voi mitään ku ärsytti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti