maanantai 19. syyskuuta 2011

10 inhokki tyyliä

Tiiätteks sen tunteen ku sataa kaatamalla ja sulla on nahkalegginstit jalassa ja sateenvarjo kotona ? No, noin kävi mulle tänään ku pääsin koulusta. Mä siis viisaana tyttönä olin taas jättäny sen sateenvarjon kotiin ja olinpa sit vielä pyörällä liikenteessä. Koulusta meille himaan on matkaa noin 2-3 km ja ku pääsin himaan niin näytin ihan  pandakarhulta ku oli meikit lievästi sanottuna valunu poskille.. Sit ku olin saanu naaman jotenkuten kondikseen ni aloin ottaa näit nahkalegginsejä pois. Se oliki sit helpommin sanottu ku tehty. Tuntu et ne olis kutistunu pari kokoo ja et ne olis liimattu mun jalkaan. Jossain vaihees teki mieli hakee sakset avuks mut sit ajattelin et en luovuta niin helposti. Kyl mä ne sit onneks lopulta sain pois ilman niitä saksiakin :D

Mulla ei oo oikeen nyt inspistä alkaa kuvailee mitään ku ei voi oikeen tonne uloskaan mennä ku siellä sataa.. Muistin just et mun on pitäny jo pitkään tehä tällänen lista vaatteista/kengistä joista en pidä. Koska ainahan mä vaan laittelen tänne kuvia vaatteista jotka haluisin ni nyt päätin sitten tehä toisinpäin :D

1. Tennarikorkkarit

Mun mielestä tennareita ja korkkareita ei vaan voi yhdistää. En luultavasti ikinä alkais käyttämään tollasia hökötyksiä :D

2. Läpinäkyvät paidat


Ei tossa paidassa sinänsä mitään vikaa ole jos sen alla vaan käyttäis vaikka toppia tai jotain muuta vastaavaa. Oon nähnyt niin monta kertaa ihmisii jotka oikeesti käyttää vaan niitä pelkkiä rintsikoita tollasen paidan kanssa. Ja sit ku noita paitoja vielä mainostetaankin tolleen että tolla mallilla on vaan rintsikat tuolla alla :D

3.Aidot turkikset


Turkikset on mulle ehdoton not. Oon kuullu et yhden turkistakin takia tapetaan jopa 100 chinchillaa! En tajuu et miten tollanen voi olla ees laillista... Ihan kauheeta ajatella niitä kaikkia söpöjä pikkuotuksia jotka kuolee sen takia et hienosto rouvat sais jotain hienoa päällepantavaa. Tekoturkikset on sit ihan asia erikseen :)

4. Bodyt

Menee ehk jo vähän liian Madonnamaiseks. Kulkeeks joku muka oikeesti jossain ulkona tollanen päällä?

5. Mummovillapaidat


Tota voisin käyttää korkeintaan jossain mökillä. Onhan toi varmaan mukava päällä ja tosi lämmin talvisin mut must villapaidassa ei saa olla sataa eri väriä ja kuviota.

6.Pitkät nahkatakit


Must nahkatakkien pitää aina olla suht lyhyitä. Noi pitkät vaan näyttää jotenki epämiellyttäviltä mun silmään :D Tollanenki painaa päällä varmaan joku tuhat kiloa.

7. Leveä lahkeiset farkut


En nyt täst näin äkkiseltään onnistunu löytämään kuvaa mis ois sellaset tositosi leveet noi lahkeet. Viimeks taisin tollasia käyttää muistaakseni 6- luokalla. Noissa oli ensinnäkin ihan kauheeta yrittää pyöräillä ku noi lahkeet lepatti siihen malliin et ne oli aina siellä pyörän ketjuissa kiinni ja sit ne oli lopulta ihan riekaleiset.  Iso kiitos sille joka keksi pillifarkut!

8. Värikkäät ja kuviolliset housut


En vaan oo vieläkään oppinu tykkää tollasista pöksyistä. Jos asuisin esim. afrikassa ni sit varmaan käyttäisin tollasia.

9. Korkkarit ilman korkoa


Jos joku muka osaa tollasilla oikeesti kävellä ni onnee sille.

10. Läpinäkyvät laukut
Emmä ainakaan haluis et kaikki näkis mitä mä kannan mukanani :D

Kuvat : google & Nelly.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti