lauantai 3. syyskuuta 2011

Helsingissä

Moikka! :D Sori kun en oo päivittänyt tätä varmaan kuukauteen. Se johtuu siitä et mun rakas läppärini teki lopputilin. Voitte kuvitella mitkä vierotus oireet mulla on ollu ku en oo päässy piiitkään aikaan kunnolla datailemaan. Saan uuden koneen (toivottavasti) ens viikolla. Tällä hetkellä datailen siis mun faijan koneella Helsingissä :D
En nyt oikeen yhtään tiedä et mistäs alottaisin.. No sen voin ainaki sanoo et pääsin Järvenpään amiksen vaatetusompelija linjalle! Eli just sinne minne halusinkin :)
Käytiin porukoiden kaa tossa heinäkuun lopussa sukulaisten mökillä Turun Hirvensalossa. Sieltä tuli räpsittyä aika monta kuvaa :)



lapset oli tehny ite tollasen puumajan sinne :D Mäki uskalsin jopa käydä siel. Eikä se ees hajonnu :D!

Mun kynnet kasvo tos kesän aikana jopa niin pitkiks et pystyin tekee niihin jo jonkisortin ranskalaisen manikyyrin.


Huomenna aamulla pitää herää joskus kukonlaulun aikaan, ku ollaan kavereitten kaa taas menossa valtteriin myymään. Täl kertaa mulla ei oo niin paljon tavaraa, mut eiköhän noistakin pari lanttii tuu :D En nyt osaa viel luvata mitään et milloin tulee seuraava postaus mut toivottavasti saan sen koneen sit ens viikolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti