keskiviikko 21. syyskuuta 2011

It took one day or two to say i love you


Tuun hehkuttaa tätä varmaan kyllästymiseen asti mut, meitsi on koht 18!!! uujee. Enää 4 päivää :D Aijon kyl juhlistaa mun synttäreit vast 30 pvä perjantaina, koska mun synttärit on tyhmästi sunnuntaina ni ei voi muutaku sit vaa oottaa sen 5 päivää et on taas perjantai :) Tarkotus ois mennä kaikkien jo 18v täyttäneiden kavereiden kaa stadiin johki baarii ja sit juhlimaan viel mun faijalle "illanistujaisiin" :D
Oon kyl vähän huolissani siitä että, mun opintotuki tulee varmaa just samana päivänä ku aijon juhlii noit synttäreit.. Toivottavasti en nyt kuitenkaan ihan kaikkee tuhlais. Pitää jäädä rahaa mm. mutsin ja Japin synttärilahjoihin :-D


Huomasin muuten tänään et oon enemmän kiilakorkoihmisiä... Noissa 12 sentin koroissa tuppaa tulemaan aika perkeleen kipeet päkiät (vai mitkänenytonkaan) Ja muutenki noi jalassa oon se reilut 180cm. Välillä toivoisin oikeesti olevani 160-165cm pitkä ni vois käyttää vaik kuinka korkeita korkkareita. Toisaalt sit taas tulis ennenpitkää niitä kuuluisia liikavarpaita ja kaikkea muuta mukavaa... Joten taidan ihan suosiolla tyytyä noihin vähän pienempiin korkoihin :)


Paita veromoda/ farkut kirppikseltä/ kengät seppälä

Ei kannata muuten ihmetellä tota punasta läikkää seinässä.. Mulla on "taiteellisia" pikkusisaruksia. Nyt ei kerkee enempää höpöttelee ku pitäs mennä vaihtaa ratsastuskamat niskaan ja lähtee tallille. Toivottavasti toi ilma pysyy noin hyvänä koko illan. Muuten kiroon kaikki.

2 kommenttia: