sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Valtterilöydöt

moi (=!
Oli just kiva viikonloppu. Perjantaina menin siis faijalle ja olin parin kaverin kaa. Lauantaina herättiin Emmin kaa puol 9, syötiin jotai nopeesti ja lähettiin valtteriin. Sieltä tarttu taas mukaan kaikenlaista, ja niin paljon että hyvä jos kaikki ees mahtu mun isoon laukkuun :D Täytyy kyl sanoo et tää valtterissa käyminen tulee sinänsä tosi halvaks. Koska nytkään mulla ei menny tonne ku jotain 10-15e ehkä? Jos samalla summalla lähtis jonnekkin shoppailee ni eihän sillä sais paljo mitään ostettua :D Ens viikonloppuna mennään sitten Emmin, Danan, Elisan ja kumppaneiden kaa myymään valtteriin. Mulla ei taaskaan oo kauheesti myytävää, suunnilleen joku matkalaukullinen.. Ens viikonlopun jälkeen en tänä vuonna varmaan sit enään valtterissa myy. Tai muuten mulla ei oo kohta enään yhtään vaatteita jäljellä :D.


Seppälän korkkarit 4e. Olin aika yllättyny et löysin mun kanoottijaloille sopivat kengät :D Mun kengän numero tosiaa on se sievä 40-41. En oo ku kai kerran tai pari aikasemmin löytäny kirppikselt kengät.


T-paita 1e


arskat 1e


Poskipuna 1e


Korvikset  50 senttiä


Tää oli rakkautta ensi silmäyksellä <3 Oon jo miljoona vuotta ettiny just jotain ton tapasta yksi olkaimista mekkoa :D Tätä tuun todennäkösesti käyttämään niin kauan kunnes se kuluu puhki.
Seppälä 3 e.



veromodan paita 1e


JC:n mekko 1,50e


GT:n mekko 2e

Siinä ne ostokset sit taiskin olla. Nyt voisin kattoo perjantain salkkarijakson netistä ja syödä pikkasen jotain hyvää :D

moikka! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti