tiistai 11. lokakuuta 2011

Hrrrrr...

Oon taas kokopäivän ollu ihan jäässä. Koulussa istuin kokopäivän takki päällä ja siltiki palelin. Ulkona mulla taas oli nahkatakki ja sen päällä viel se paksu karvaliivi.
Asiasta kukkaruukkuun. Värjäsin sunnuntaina mun hiukset :D Tarkotus oli värjää vaan juurikasvu pois mut sit näist tuliki paljo tummemmat. Nyt nää on tälläset ihan tummanruskeet. Nois alhaalla olevis kuvis toi auringonvalo kyl vähän vääristää tota värii... :D



Koulun jälkee mul oli taas vaihteeks niin kauhee nälkä et menin sit valtsuu ja ostin tälläset "eväät":


Nomnom :3 Ja noista synty tällänen sekamelska:


Mistä tunnistaa läskin :D? - Siitä että lautasella näkyy enemmän kermavaahtoa kuin hedelmiä.


Oon monta kertaa miettiny et meiän koira taitaa olla oikeesti tosi hidas koska tohon "portille" on ehkä sellaset puoltoista metriä matkaa :D


Lintujen ja oravien kyttäys käynnissä.


Huomasin tos eilen et en oo vielkää purkanu mun kirppiskama laukkua ja sit aloin sitä siinä purkamaan ja löysin sielt shortsit jotka ostin valtterista samalla kertaa kun oltiin siellä kavereiden kaa myymässä tossa joku kuukaus sitten. Olin unohtanu koko pöksyjen olemassa olon, tai et olin ylipäätänsä sellaset ostanu :D Harmi vaan et ne shortsikelit on jo tältävuodelta loppuneet. Noi taitaa olla mun ekat shortsit jossa on korkee vyötärö. Oon ettiny sellasia shortseja jo varmaan vuoden ajan mut aina ku sovitan sellasia kaupassa ni ne on joko liian isot, pienet, vääränväriset tai muutenvaan tyhmät. Kesällä Gina Tricotissa sovitin sellasia vaaleenpunasia 30e maksavia korkeavyötäröshortseja jotka oli muuten ihan oikeen kokoset mut sit mua arvelutti se niiden väri ni en sit ostanu... Ja oon katunu sitä ihan sikana. Sit yritin jälkeenpäin metsästää samanlaisia helsingin Gina Tricoteista, mut ilman tulosta... yhyyy. Mut onneks löysin nyt nää (= :


GT 3,50e.
Aika harvoin maksan mistään kirppari vaatteesta noin paljoa mutta se myyjä väitti sitkeesti et noi on ihan käyttämättömät ja luetteli noiden miljoona muuta hyvää puolta... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti