torstai 20. lokakuuta 2011

lalalaaa


Ton takii mun kaikki mustat vaatteet on aina ihan täynnä valkosii karvoja..

Meillä oli tänään koulussa koulukuvaukset. Mun omasta mielestä mun kuvat useimmiten menee aina ihan päin bebaa, lukuunottamatta mun ysi ja kymppiluokan kuvia :D Ehkä oon sit vihdoinkin oppinu hymyilemään niille toinen toistaan ärsyttävämmille kuvaajille... Oon huomannu et aika usein ne kuvaajan on sellasia et A. ne kertoo jotain ihan tyhmiä vitsejä mille nauraa vaan sen takii ku ne on niin tyhmii, sit se ilme siin kuvassakin on sellanen "ehehe hauskaa...."  B. ne ottaa tyyliin kaks kuvaa ja ihan sama millanen ilme niissä on ollut ni toisen niistä on vaan pakko kelvata... :D Toivottavasti nää tän päiväset kuvat nyt onnistu ees jotenki, ainakaa se kuvaaja ei ollu nii ärsyttävä kun yleensä.

Oon vihdoinkin saanu kuvattua ne mun viime perjantaisen ostosreissun ostokset :) ! Niitä ei nyt kovin paljoo ollu mut eipä voi mittään :D



Isot korvikset micmac jtn 5e tais olla, ja pienet oli ehk 3e? Ei tost shoppailu reissust oo ku vähä alle viikko aikaa ja oon jo unohtanu hinnat melkeen kaikist mitä ostin... Varhais dementia alkaa näköjään jo vaivata.


Hiustenpidennykset 8e 2kpl cybershopista. Eka kerta ku oon ostanu tosta kaupasta jotain :-D


Puman suihkugeeli. Ja hinta unohtu ihan täysin. Muttei mikään kovin kallis ollut :)


Uus talvitakki <3 60e seppälästä. Oon jo noin kolme vuotta halunnut tollasta vähän pidempää takkia talveks mut aina oon vaan päätynyt ostaa sen perus lyhyen karvahuppu takin...
Olin (niinkuin yleensä) kahen vaiheilla et otanko mustan vai armeijan vihreän takin. Päädyin sit mustaan koska se sopi mulle paremmin :D



Gina Tricotista tarttu mukaan tollanen alennuksessa oleva joku verkkatakin tyylin vaate. Hintaa ei ollut kun kymppi. Alennettu kolmestakympistä.


Ps. Tossa viimepostauksessa toi ylin kuva oli näköjään vahingossa pompannut tonne alimmaiseksi....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti