maanantai 28. marraskuuta 2011

Koulukuvat

Tänään olin koulussa vaan kokonaisen tunnin ajan :-D Koska meil ois ollu aamulla liikkaa jonne en sit jaksanu raahautua ja sit menin vaan tekemään matikan kokeen ja sen jälkeen sit pääskin himaan. Sit ku olin aikani dataillu ni aloin ottelee kaikenmailman kuvia mm. mimosasta ja mun koruista :D ( eihän niistä vielä tarpeeks kuvia ollutkaan ) Mimosan jälkeen sain vihdoin aikaseks ottaa kuvia niistä mun viimeviikolla tulleista koulukuvista. Tää kuvien laatu ei sit taas oo oikeen sitä parhaimmistoo ku suurinosa valottu ja ilman salamaa niistä tuli ihan kökköjä ja sumeita... Ihanaa aikaa tää talvi ku ainoo hetki milloi ois luonnonvaloo saatavilla on se aika ku oon koulussa.


Ja sitten ne miljoona kuvaa Mimosasta :-D


Yritin epätoivosesti saada sitä innostuu tost discopallosta.


Tää on must jotenki taiteellinen kuva :D


palloa mä metsästän.


kauhee räpylä.




party hard.


osaa se joskus olla söpökin.





darra aamu.


Toi ku tuijottais yöl naaman vieres....:D


forever alone.

Nyt mul taitaa olla Mimosan kuvaus kiintiö täynnä ainakin seuraavan vuoden ajan..

Moikka (= !

3 kommenttia:

  1. toi meijän kaverikuva on jotai todellasöpöö :D

    VastaaPoista
  2. Tuuli : joo kunnon killercat :D
    Annna: haha on kyllä joo XDD ja se kuvaaja otti viel just sen kuvan mis mun olkain tippu ja nostin sen :D

    VastaaPoista