lauantai 26. marraskuuta 2011

Milla 18 v !

Oltiin tossa eilen juhlimassa Millan 18- vuotis synttäreitä (= Tässä ois vähän kuvia eiliseltä.


Synttärisankari ja meitsi :D


Mitäs me eläinkuoseihin hurahtaneet...


Mun karvalakki :D


Millan tappaja hamsteri :D


Siinä taiski sit olla kaikki julkasukelposet kuvat. Synttärit oli just kivat ja kaikilla tais olla hauskaa, tai ainakin mulla oli :-D
 Tänää oon vaan lagannu kokopäivän himassa, syönyt, syönyt vähän lisää ja ollu koneella. Eilen postista tuli vihdoin kauan odotetut koulukuvat :D !  Ne oli mun mielestä kerranki suht onnistuneet kuvat. Ja tietenkin just ku yritin ottaa niistä kuvia niin kamerasta loppu akku ja mul ei oo oikeestaan minkäänlaista havaintoo et missä kameran laturi mahtaa sijaita... Joten ne taitaa sitten jäädä seuraavaan postaukseen mikäli nyt löydän sen laturin jostain...
Sit viel parit kuvat uusimmist ostoksist.



Kynsitarroja 3e yhteensä tarjoustalosta.


grafitti lakka 2e tarjoustalosta. En oo tota viel kertaakaan kerennyt kokeilemaan vaikka se on tainnu olla mulla jo ainakin viikon.. Jos sitä vaik tänään jaksais kokeilla.

Hauskaa lauantaita kaikille ! (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti