keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Onsdag

Kaks neljän koulupäivää peräkkäin ei oo oikeen mun juttu.. Onneks huomen on vaan neljä tuntia koulua joista kaks tuntii on liikkaa ja mennään keilaamaan. Jeee (= Tänää en oo oikee tehny mitää muutaku lagaillu koulussa ja himassa. Mulla oli tänään terveystarkastus ja se terkkari sit märäs mulle kalkki tabletteja ku oon kokonaan lopettanu maidon juomisen... Varotteli osteoporooseista sun muista :-D Ehkä mä en nyt kuitenkaan ihan vielä oo sellasta saamassa. Kalkki tabletit tuli sit jo tän päivän aikana hommattuu eikä ne onneks maistu ihan hirveiltä niinku kuvittelin. Tollanen pikkutörppökin makso peräti 16e.



Käytiin tänään Sinin kaa kirpparilla ja sieltä löyty pari juttua joista en nyt saanu parempiakaan kuvia ku eipä tota luonnonvaloo enää oo kovinkaan paljoo siihen aikaan ku oon tullut himaan. On alkanu vähä tuntumaan et aina ku meen kouluun on pimeetä ja aina ku tuun koulusta on myös pimeetä. Aika masentavaa. Kohta ei enää pääse ees pyörällä liikkumaan ku tänäänki tiet oli aamulla niin jäässä. Paitsi et oon niin laiska kävelee et mist vetoo et sit ku on metrin hanget ni mä oon vieläki pyörällä liikenteessä...



Veromodan hame 1 e. Ihana <3 Mut vois olla ehk puol kokoo isompi.


Gina trocotin mekko 3,50e
Argh!! Että mua ärsyttää ettei pysty ottaa parempii kuvia. Jos oisin rikas ni palkkaisin itelleni sellasen yksityis kuvaajan :-D Sitä päivää odotellessa....


h&m:n toppi/mekko 4e. Tota jouduin vähän kaventamaan ku oli kokoa 38.

Nyt jatkan karpalo mehun litkimistä ja katon netistä salkkarit (=. Hellurei!

2 kommenttia:

  1. aivan ihana tää sun blogis :) tosi kivoja juttuja ja kuvia ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista